Metju

Er du jomfru på bryllupsnatten?

124 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Heller ingen jomfrurier her.

Men jeg er alligevel begyndt at blive nervøs for bryllupsnatten. For med det program, man har for sig i løbet af sådan en dag, så bliver man jo helt nervøs for om der er noget energi tilbage.

Når man sådan til hverdag render rundt og leger far, mor og børn og prøver at få det hele til at hænge sammen, så er det jo ikke altid der er rigtig god tid til romantikken.

Så jeg håber ikke bryllupsnatten bliver endnu en udmattet omgang gå om kuld i dynerne med kun et lille kram inden man er helt væk... :cheerleader3:

Nogle tips til at undgå det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, man skal passe på med at sætte for store forventninger op til bryllupsnatten - altså med mindre man faktisk er jomfru, så kommer forventningerne nok helt af sig selv!

Oven på en så lang dag fyldt med oplevelser, dans, alkohol og det at være i centrum for alle konstant, er der ikke noget at sige til, hvis man bare er træt og går ud som et lys, når man rammer puden... Jeg drømmer da også om jordbær og champagne på sengen, frækt undertøj og formidabel :cheerleader3: på vores bryllupsnat, MEN hvis vi i stedet drikker os plakatfulde ud på natten og danser til den lyse morgen med vores gæster og får vores livs fest ud af det - tjaa så er det også OK med en fælles skraber bagefter. Så må vi nappe romantikken en anden god gang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er du jomfru på din bryllups nat??

Ikke fordi jeg tror mange er det.......

Mig selv:

Nej, det er jeg ikke - jeg har også født og fået en dejlig datter

Heller hende end at være jomfru :cheerleader3:

Nej det kan man ikke sige jeg er.. Vi har en skøn datter på 16 mdr. Så ingen jomfrue her..

Andet end min kæreste.!! (Meeeen det er dog hans stjernetegn). Hihi... :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du jomfru på din bryllups nat??

Ikke fordi jeg tror mange er det.......

Mig selv:

Nej, det er jeg ikke - jeg har også født og fået en dejlig datter

Heller hende end at være jomfru :cheerleader3:

Næ det kan man ikke just sige, Vi har 2 børn sammen.. Så Jomfru kan jeg ikke lige sige at jeg er og heller ikke af stjernetegn.. :blush:

Men vores bryllupsnat skal dog nok blive fantastisk og uforglemmelig alligevel.. :bed::):lol:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, det vil være synd at sige, men min kommende mand er så til gengæld den eneste jeg har været i seng med.

Udover det, så har vi en pragtfuld søn sammen, så jeg kan ikke engang snyde og sige ja.... :cheerleader3:

Mvh Marie :thumbsupsmileyanim:

genticker.php?dhn=MTY2OTk=.png

Redigeret af Bruden Marie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nææææ, det ka jeg ikke påstå...

Tænker dig også, som der bliver sagt længere oppe, at der måske ikke ska være de store forventninger til bryllupsnatten her, for man er nok bare såå træt!! Men jeg ville da sådan set også synes det var helt fint hvis vores første omgang som mand og kone er på bryllupsrejsen ( men kender os jo godt nok til at vide at hvis vi endelig ka vente til vi taget afsted mandag morgen, så bliver vi medlem af Mile High Club )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja!!! På min bryllupsnat har jeg ikke haft sex....

Siden sidste gang!! Ej vi har sammenlagt 4 børn så der er ikke så meget uskyldigt at komme efter her. Desuden har snart hele svigerfamilien på skift overrasket os midt i herlighederne (sådan er det når man ikke banker på før man går ind)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh... Syntes det er meget rart at prøvekøre bilen inden den købes :wink:

Hæhæ, nemlig, man køber nemlig heller ikke hverken bil eller sofa uden først at have afprøvet den :griner:-

Ai, men seriøst, tænk hvis nu man bare slet ikke var kompatible på det punkt :o Det er da trods alt en temmelig vigtig del af et parforhold, ihvertfald IMO...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej... Heldigvis da -

for igår lå manden herhjemme på sofaen og sagde at jeg på bryllupsnatten skulle have en ordenlitg tur med kanonen..

Og havde jeg været jomfru så havde jeg sku nok ikke kunne undgå at blive skuffet til brylluppet med sådan en kommentar. Hahahahaha....

Ikke at jeg klager (højlydt.. høhø), men hvis jeg regner med han ruller en kæmpe kanon frem, så bliver jeg sku skiffet når jeg ser de små knaldperler :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thank God, NO!

Jeg kan da godt synes at det er en smuk tanke, at man gemmer den slags til bryllupsnatten, men er der ikke ligesom nok at bekymre sig om, op til ens bryllupsdag?

Jeg har været meget tæt (en slags familie - lang historie) med muslimske piger, som var SÅ nervøse over den del af deres bryllup, at de næsten ikke kunne tænke på alt det andet. Det synes jeg er lidt hårdt, for det er jo en temmelig overvældende dag i forvejen.

Jeg havde besluttet mig for, at lade være med at forvente noget som helst af bryllupsnatten, men det var fantastisk. Det hjælper naturligvis når man ikke har set hinanden i 1½ måned, men det var da noget særligt uanset hvad. Jeg tænker dog, at jeg er glad for at vi kender hinanden osv., for vi var TRÆTTE da vi endelig ankom til hotellet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været sammen med min kæreste i lidt over 4,5 år og vi har hele tiden været enige om at gemme det seksuelle til bryllupsnatten :a1093:

Er stolt over at have et forhold der fungere såååå godt uden sex :lol: .. Men har dog været sammen med andre før mit forhold til min nuværende kæreste. Der er mange der ikke forstår hvordan man kan undvære sex, når man først har prøvet det og er 24 år..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer