Guest Stine skal giftes!!!

Hvor mange af jer overrasker jeres gom?

33 indlæg i dette emne

Nu taler vi ikke om "kjoleoverraskelsen" men sådan mere i form af en sanger i kirken/på feststedet, racerbil som køretøj væk fra vielsen, hotelværelse istedet for hjemme på bryllupsnatten osv...

Jeg kan starte med mig selv: Jeg kommer (forhåbentlig) til at gå op til "Panis Angelicus" med Charlotte Church og symfoniorkester (på cd ;) ) istedet for den traditionelle "Here comes the bride".

Er der andre der giver deres tilkomne nogle overraskelser på bryllupsdagen?

Knus Stine *nysgerrig*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, der var da et par ting (ville gerne have haft mere...)

Jeg gav ham en gave på bryllupsmorgenen med personlige manchetknapper og solbriller og en lille hilsen.

Og så var der den personlige topfigur, som han blev vildt glad for!

Og så fotomontagen, som afsluttede min tale. Det var han vist også ret imponeret over ;)

Jeg ville have haft en sangernde til ham, men det blev det ikke lige til. Havde også kødt det lækreste undertøj til 'ham' (altså til mig :unsure: ) men det gemte jeg til bryllupsrejsen - stor succes ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et par overraskelser i ærmet til min kæreste... Er bare SÅ spændt på det!!! :unsure:

  1. Sangerinde til kirken, som nok skal synge to smukke kærlighedssange.
  2. Underholdning: har sendt spørgeskema/quiz til alle gæsterne, der bliver lavet som pjece / PowerPoint show. Udover at det (forhåbentlig) bliver rigtig sjovt, så håber jeg også han bliver rørt over mit engagement og involvering af alle gæster for at lave noget specielt til ham.
  3. Et par kreative sysler (gæstepræsentation hæfter til bordene og evt. toiletkurve), som jeg ikke involverer ham i... Han vil nok synes det er for meget, derfor nemmere at det bare er der! :)
  4. Morgengaven: Har fået taget boudoir billeder, som jeg ved han vil ELSKE. Han prøvede for nogle år siden at lokke mig til det, hvor jeg pure afviste! Men nu skal han da have det...

;) Maiken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror slet ikke jeg lavede nogle overraskelser til manden på bryllupsdagen. Vi havde det meget fint med at være sammen om tingene inden, desuden fik vi hurtigt brugt pengene der var sat af til det :)

Han blev dog overrasket over min tale til ham. Han vidste godt jeg skulle holde tale, men ikke at den blev så god :unsure:

Og så var morgengaven 100% hemmelig. Han kan slet ikke holde til hemmeligheder, så dette var mere end nok for ham!

Brudebuketten var hemmelig for mig :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige blevet gift for 1 måned siden..

og vi havde begge en KÆMPE overraskelse til hinanden..

Henrik sang og spillede på guitar for mig..en helt selvskreven sang kun til mig :unsure:

jeg blev simpelthen så mega rørt!! :pokey:

Og jeg havde så det samme i tankerne..bortset fra at jeg sang playback-men sang dog med alligevel..

Jeg havde også skrevet en sang til ham bare over "tænder på dig" med jacob Sveistrup..

og han blev meeeeeeeeget overrasket!

jeg overraskede ham også med en vild morgengave.. en 12 strenget guitar :)

jeg betragter det selv som en overraskelse da henrik er viiildt svær at holde hemmeligheder for..men det lykkedes den dag..ALT sammen;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overrasker min tilkommende med en kurv med lidt godter i som han kan hygge sig med aftenen før og så har jeg skrevet et digt til ham som han får overrakt af hans kammerat på selve dagen om morgnene. Jeg har så bestilt en sangerinde til at komme og synge for ham i kirken..

- Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg har gang i at få arrangeret det sådan at min kæreste bliver hentet i en ferrari - har nemlig nogle venner som kender en som har en Ferrari.

Min kæreste har tidligere nævnt at han sys det ku være fedt at blive hentet i en fed bil¨... så det tror jeg det bliver... men det blir noget lignende en for tidlig morgengave... smil...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har et par tricks i ærmet til min mand.

1. han har krævet at jeg ikke synger og trodsig som jeg er gør det mig bare mere sang glad så han får en sang som led i talen.

2 er ved at arrangere noget kørsel efter kirken da vi egentlig synes det er omsonst da der er mindre end 100m fra kirke og til feststed men så kan vi jo bare køre lidt rundt.

3. en kurv med godter og lidt at styrke sig på

4 bryllupsrejsen er en hemmelig destination.

det var det så kan han vidst heller ikke klare mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er det bare nogle gode idéer....!

Jeg skal gå op ad gulvet til en af "vores sange" i stedet for den traditiionelle melodi, men det er ikke en overraskelse for ham.

Det er tilgengæld den lille film jeg laver til ham, hvor jeg interviewer hans familie og tætte venner og lægger billeder og videoklip ind.

Det tror jeg kommer til at være efter min tale.

Desuden laver jeg en videomontage om os som kan underholde gæsterne og ham inde i min fars stue, mens teltet i haven bliver lavet festklar efter middagen.

Desuden overvejer jeg at købe to duer vi kan slippe fri til vielsen, som repræsentere hans to bedsteforældre som han elskede overalt!

Jeg nåede desværre ikke selv møde dem, men vi snakker tit om dem. Jeg ved det ville betyde meget for ham.

(ved tilgengæld også at der vil være nogen i min familie der vil synes det er tacky -men det er vores bryllup so be it)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil give min højre arm for at få fat i en superfed bil (vi snakker Ferrari, Aston Martin el.lign.), som han kan få en tur i inden han skal i kirken....sådan lige drøne rundt i en times tid, være sig selv og få renset tankerne.

Det har jeg haft i tankerne lige siden jeg mødte ham - at det ville jeg gerne give ham...

Men det er vist sværere at arrangerer end som så :blink:

Så skal jeg også have flettet vores sang ind et sted...men skal vælge med omhu, den får nemlig os begge 2 til at tudbrøle :fløjt:

Overvejer a) At bruge den som indgangs melodi, b) At få spillet den i forbindelse med ceremonien, c) Danse brudevals til den eller d) Bruge den som første dans....hmmm....?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg holder helt fast på at jeg ikke skal holde en tale for ham, da det vil ødelægge min makeup fuldstændig, så tror han bliver MEGA overrasket når jeg holder tale for ham alligevel. Han tror fuldt og fast på at han er den eneste af os to der holder en tale..

Det bliver så godt! Selvom det ender med vi begge 2 stortuder...

:fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg har gang i at få arrangeret det sådan at min kæreste bliver hentet i en ferrari - har nemlig nogle venner som kender en som har en Ferrari.

Min kæreste har tidligere nævnt at han sys det ku være fedt at blive hentet i en fed bil¨... så det tror jeg det bliver... men det blir noget lignende en for tidlig morgengave... smil...

Hej!

Jeg har tænkt på det samme til min kæreste, men hold da op hvor er det dyrt.

De venner du kender, de lejer vel tilfældigvis ikke ud med chauffør eller noget i den stil :thumbsupsmileyanim:?

Hilsen JKKSV

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til jer der efterlyser fede biler:

Min venindes kusine efterlyste leje af fed bil på næsten alle forummer hun kom i nærheden af!

DBA, beautifulpeople.dk (mange smarte fyre der godt kan lide at vise deres biler), kandu.dk (hvor man hjælper hinanden)

og en masse andre.

Hun endte med at få tilbudt at leje en ferrari med chauffør og en audi TT han bare kunne låne.

Af frygt for mandens iver skulle ende i en forsikringssag valgte hun Ferrarien, og han ville ikke have mere end 500 kr for det!

Hendes mand fortalte at det havde været fedt at kører rundt med en fremmede før brylluppet, det gjorde at han så sit liv lidt objektivt (som det tit gør når man fortæller fremmede om sig selv) og gjorde ham bare endnu mere stolt af at tage et skridt videre i livet.

Så prøv jer frem -Det værste svar i kan få er intet svar ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overraskelser til ham fra mig:

En sangerinde i kirken til at synge "vindens farver" fra Simone cd'en - hele kirken tuede inkl. os selv. Det var så smukt.

Min tale med efterfølgende fotomontage - den blev han meget rørt over, ligeså alle gæsterne.

Overraskelser fra ham til mig:

Helikopter til feststed - kanon fed oplevelse.

Melanie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrevet en tale til min gom, men jeg VED at jeg vil tude hele dagen og vil ikke kunne gennemføre den. Derfor får han den om morgenen. Talen er skrevet til at skulle siges til mange mennesker, så der er lidt humor mm i. Derudover vil jeg skrive en meget personlig tale/brev til ham, som han også får om morgenen. Vi siger meget sjældent at vi elsker hinanden. Selvfølgelig ved vi det, men nu skal han få det på skrift og han får at vide hvad det er der gør, at han er den dejligste mand for.

Så overvejer jeg at få kirken til at spille vores sang (come what may) på cd i kirken som indgangsmusik. Den betyder meget for os og jeg tror det vil røre ham meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer