Nathasia

Nathasia & Paws planlægning - 9.aug.08

3,007 posts in this topic

Hej Nathasia.

Et lidt forsinket velkommen hertil, men hellere sent end aldrig.

Kan godt forstår, at du er faldet lidt for Maggie Sotteros kjoler, de er bare så smukke. Jeg blev selv gidt i en Maggie kjole sidste sommer og det var bare en drømt at have på. Du kan se mig i min kjole lige her

0

Annonce ♥

Hej alle... :heart:

Der er sket så meget i denne weekend. Jeg startede fredag morgen med at få en ansigtsbehandling hos La Prairie i deres stand i Magasin Kgs. Nytorv. FANTASTISK!!! Lige hvad jeg trængte til! Derefter blev min mor og jeg enige om at vi lige ville kigge forbi Nicolai Brudekjoler, bare lige for et hurtigt kig. Der blev vi mødt af en glad Marianne som mente at jeg kunne lige prøve to kjoler! Bare for sjovs skyld. Det var sådan en fornøjelse. Jeg har godt nok ikke købt noget endnu, men så fedt at prøve! Og kanon service - og frem for alt en der har en ærlig mening! Store anbefalinger går til Marianne hos Nicolai Brudekjoler...

Derefter ville min forlovede og jeg da lige kigge lidt efter vielsesringe (også bare for sjov), så vi gik hen til Guldsmed Apel, som har et fantastisk udvalg. Vi blev placeret ved et stort bord og derefter blev der vist ringe og prøvet en del i ca. 1½ time. Vi har nok fundet ringene, men vi skal finde ud af om vi ruinerer os selv ved at købe dem... :o

Men alt i alt så har jeg aldrig oplevet så megen service en hel dag! Ingen negative oplevelser overhovedet! Så mine anbefalinger går til La Prairie, Nicolai og Guldsmed Apel!!!! :bearhug:

Knus Nathasia

Ps. En af kjolerne jeg prøvede lignede meget denne.... Fantastisk flot!!! Men undskyld sproget damn hvor var den tung!!!

post-30174-1189927780.jpg

Edited by Nathasia
0

Hej Nathasia.

Kan godt forstår, at du er faldet lidt for Maggie Sotteros kjoler, de er bare så smukke. Jeg blev selv gidt i en Maggie kjole sidste sommer og det var bare en drømt at have på. Du kan se mig i min kjole lige her

Hej Xenobia!!

Tak for velkomsten!!!! Har lige set nogle af jeres billeder. Sikke nogle flotte billeder.... Og flot kjole! Hvor købte du din Maggie-kjole henne??

Knus Nathasia

0

Hej Nathasia.

Hej Xenobia!!

Tak for velkomsten!!!! Har lige set nogle af jeres billeder. Sikke nogle flotte billeder.... Og flot kjole! Hvor købte du din Maggie-kjole henne??

Knus Nathasia

Jeg købte mig Maggie kjole i House of Brides på Rådhuspladsen i København. Jeg gav vist lidt over 9.000 kroner for den.

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Hej Katrine

Tak for forklaringen: :bearhug: Jeg tror det er gjort nu.

Knus Nathasia

Det var så lidt. :heart: Glad for at se du kunne finde ud af min forklaring.. :o Synes nogen gange det kan være lidt svært at forklare hvad man skal gøre, uden at man kan pege/vise hvad der skal gøres.. Men godt du forstod! :heart:

Knus

0

Hej Nathasia...

Et lidt forsinket velkommen fra mig, og tusind tak for dine søde ord, inde i min tråd!!

Det er nogle meget smukke kjoler du har kig på. Jeg er selv helt tosset med Maggie Sottero, hun lave nogle fantastiske kjoler! Jeg har ikke været ude at kigge på kjoler endnu, og venter til det nye år! Og der er sikkert mange der vil mene at det er lidt sent,men jeg skal jo lige af med de der ekstra kilo der sidder på sidebenene!!

Håber du får en masser gode timer foran skærmen (det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om... he he he...)

0

Hej alle... :o

Der er sket så meget i denne weekend. Jeg startede fredag morgen med at få en ansigtsbehandling hos La Prairie i deres stand i Magasin Kgs. Nytorv. FANTASTISK!!! Lige hvad jeg trængte til! Derefter blev min mor og jeg enige om at vi lige ville kigge forbi Nicolai Brudekjoler, bare lige for et hurtigt kig. Der blev vi mødt af en glad Marianne som mente at jeg kunne lige prøve to kjoler! Bare for sjovs skyld. Det var sådan en fornøjelse. Jeg har godt nok ikke købt noget endnu, men så fedt at prøve! Og kanon service - og frem for alt en der har en ærlig mening! Store anbefalinger går til Marianne hos Nicolai Brudekjoler...

Derefter ville min forlovede og jeg da lige kigge lidt efter vielsesringe (også bare for sjov), så vi gik hen til Guldsmed Apel, som har et fantastisk udvalg. Vi blev placeret ved et stort bord og derefter blev der vist ringe og prøvet en del i ca. 1½ time. Vi har nok fundet ringene, men vi skal finde ud af om vi ruinerer os selv ved at købe dem... :heart:

Men alt i alt så har jeg aldrig oplevet så megen service en hel dag! Ingen negative oplevelser overhovedet! Så mine anbefalinger går til La Prairie, Nicolai og Guldsmed Apel!!!! :bearhug:

Knus Nathasia

Ps. En af kjolerne jeg prøvede lignede meget denne.... Fantastisk flot!!! Men undskyld sproget Tillykke hvor var den tung!!!

Fedt at du har haft en super fredag.. :heart:

Knus

0

Annonce ♥

Så fik jeg spurgt min mors mand om han ville følge mig op i kirken, og han sagde JA!!!! :bearhug: Det var han meget beæret over! Jeg er SÅ glad lige nu! Endnu et punkt at sætte flueben ved!

Knus Nathasia

Jubii, tillykke søde.. Dejligt at du ikke skal tænke mere på det hva?

0

Hej piger!

Så har jeg bestilt tid til brudekjoleprøvning hos Panayotis i Vejle. :thumbsupsmileyanim: Det er godt nok først i november, men nu sker der da noget på det område! Er der nogle der kender Panayotis og kan dele nogle erfaringer????

Knus Nathasia

Nu har jeg godtnok ikke været dernede, men det var hos dem jeg forhørte mig, om min drømmekjole, de var virkelig flinke til at finde ud af om den var til at få hjem, osv. Så har da selv tænkt mig at jeg lige skal et smut forbi dernede.. :bestwishes:

0

Annonce ♥

JUHUUUUU!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Så har jeg fået bestilit tid hos Panayotis!!!!!!! :bestwishes: Den 10. nov. er dagen jeg forhåbentlig finder KJOLEN!!!!! Jeg glæder mig som et lille barn!!!! :bearhug:

Knus Nathasia

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. hvor spændende..

0

Annonce ♥

Hej Nathasia.

1000 tak for dine hilsner i min tråd, og shame on me for at have været så længe om at få kigget i din :cheerleader3:

Jeg skal ellers love for, at der allerede er godt styr på tingene, det må være dejligt!

Det er nogle rigtigt flotte kjoler, du har kig på, og jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at komme ud at prøve - det er virkelig en dag, hvor man kan få lov til at udleve sin prinsessdrøm dr midt i den ene drøm af en kjole efter den anden.

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd og se, hvad du finder på.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Nathasia,

Wauw hvor nogle flotte kjoler du har liggende, men især den i indlæg nr. 38+39 er jeg helt vild med! Godt at jeg er blevet gift, for ellers tror jeg at jeg ville have været i tvivl om min egen kjole (hvad jeg ellers ikke har været på noget tidspunkt!) :thumbsupsmileyanim:

0

Indtil videre har jeg kig på denne kjole....

Hvad synes I?

genticker.php?dhn=MTU1NzY=.png

Tak for dit kig forbi min tråd... blev jo nysgerrig og måtte kigge ind forbi dig... synes det er nogle super smukke kjoler du har kig på.

Glæder mig til at følge din planlægning....

Knus Nina

Edited by ninaschmidt
0