Guest Tineada

Snøft, skulle have været gift på lørdag

31 indlæg i dette emne

Ja, man tror kun der er på film der sker, men min kommende mand brækkede ryggen på vores polterabend.... Heldigvis har han fuld følighed og bliver helt rask igen. Vi skulle have været gift den 1/9, men har udskudt det til den 1/12.

Selvfølgelig er man taknemmelig over, at der ikke skete mere, men jeg tror det bliver en træls dag på lørdag....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ NEJ NEJ Hvad er det lige der sker mere uheldig kan man da ikke være.

Det er da virkelig ærgelig for jer.

Jeg sender lige en masse -HAHA-:) :fløjt: :fløjt: :fløjt: ()():blink::pokey::td::sm:

Heldigvis har din mand jo førligheden igen,men jeg synes hvilken det er synd for jer.

De varmeste tanker om at det går godt

fra Lisbet

GP:):)

Redigeret af Mølle2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle knusene....

Jamen det var ikke engang vildt, de var ude at køre bmx. På vej op ad en bakke for han for meget fart på og tipper bagover og lander på ryggen. De så ikke vildt ud overhovdet ifølge de andre ( var selv på polterabend) Han har fået et brud på 2 lændehvirvel og blev opereret om tirsdagen ( polterabend lørdag)

De havde fået en øl, så der var vildt overhovdet.

I startede troede de han kunne nøjes med et korset, men bruddet var for ustabilt så de valgt at opererer. Han var indlagt en uge efter operationen, så han er hjemme nu ( der var 3 uger siden igår)

Vi blev nødt til at udskyde bryllupet, da han ikke kan sidde ned ret lang tid ad gangen og man skal jo sidde ret lang tid til sit bryllup.

Heldigvis har vi ikke haft nogen problemer med at udskyde vores bryllup. Både feststed og kirke var ledige den 1 december, så det var dejligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har nu vænnet mig til tanken, men tror det bliver mærkelig dag alligevel.

Alt er på plads, men nu skal vi jo holde vinterbryllup i stedet for sensommer bryllup, er der noget specielt man skal huske?

Vi skal giftes i Svenstrup kirke kl 14.30 ( vielsen er flyttet fra kl 16.00 da det jo bliver tidligt mørkt)

Efter vielsen skal vi holde reception hos mine forældre som bor tæt på kirken ( skulle have været ude, men flyttes ind)

Fotograf er der ikke ændret, på da vi alligevel skulle fotografes inde.

Festen skal holdes på SanGiovanni og tidspunket er ændret fra kl 19 til kl 18 da vi skal vies tidligere. Men så har vi jo også bedre tid.

Min kjole er fra Passions by Lilly, prøver lige om jeg ikke kan ligge et billede ind. Måske skal jeg have en cape over?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var noget skidt med den bräkkede ryg.

Men sket er sket, det kan ikke laves om, I må få det bedste ud af det, spise noget god mad på lördag og drikke noget godt vin til.

Og ved du hvad..?? Så har I 3 måneder ekstra til at gläde til at I skal giftes!!!

Kram fra Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DU har vist tænkt på det hele: God idé med en cape eller endet at tage om skuldrene.

God bedring til din kommende mand.

Jeg skal selv giftes den 1. sept og lige nu ville jeg da gerne have lidt længere tid til at forberede mig og glæde mig, så nyd, at I kan glæde jer lidt længere.

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest et kæmpe kram til dig... Synes godt nok du tager det fint - det vigtigste er jo altså nu engang også at han bliver helt rask igen og ikke får nogle gener efter uheldet og operationen.

Synes det er flot at du bevarer hovedet koldt og får rykket datoen - det sætter din mand med garanti pris på - fremfor en kæmpe Bridezilla :fløjt:

Jeg glæder mig til at se et billede af din kjole :thumbsupsmileyanim:

Lørdagen bliver selvfølgelig svær - men den kommer i selvfølgelig igennem sammen :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor er det bare uheldigt! Min kæreste kunne også godt finde på at skulle lave et eller andet vildbasse-skørt på hans polterabend, men nu får han lige denne historie med som advarsel!

MEN Jeg er med på den med at tænke positivt!

Det ville være smukt med et pelssjal, og måske lidt smuk vinterpynt? (ikke julepynt!) Og en flot hvid bryllupskage med krystaller?

Selvom fotograferingen skal foregå indenfor, kunne det også være en rigtig flot baggrund hvis det sner...

post-26729-1188219464.jpg

post-26729-1188219486.jpg

post-26729-1188219549.jpg

post-26729-1188219568.jpg

post-26729-1188219594.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en træls situation.

:thumbsupsmileyanim::loveboard: :fløjt: :(:thumbsupsmileyanim:

Det er godt at læse at i lader til at have styr på det hele alligevel - og især at din kommende mand ikke mister sin førelighed! Håber han kommer godt oven på.

Nu må i sørge for at lave noget rigtig hyggeligt den 1/9!

Alt held og lykke til helbredet og vinterbryllupet. Det bliver da så absolut smukt! Der er jo de smukkeste himel i deember!

:fløjt: :lol::lol:-HAHA-

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er det dog synd for jer, det er virkelig flot at du tager det sådan som du gør.

han må jo også selv føle sig lidt "skyldig" over det der skete og at det har ødelagt jeres dag, men så er det jo kun godt at han har en som dig. du har allerede fået styr på det hele, så han kan komme sig.

:thumbsupsmileyanim:

så længe i er sammen skal det hele nok gå

husk at tale sammen om det hele så i begge ved at den anden ikke er trist på lørdag

knus kram og god bedring Filiz

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle de søde ord, de varmer :-)

Jeg kan ikke finde ud af og få lagt billedet af kjolen ind. Jeg har ikke et billede af mig selv i kjolen, og det eneste sted jeg kan finde et billede af den, er på Lilly's hjemmeside i deres e- katalog og den vil ikke gemme billedet ( måske er det mig der er en tumpe?)

Måske er der en der kan hjælpe? Det er den på side 6.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, øv, øv hvor er det bare uheldigt, men hvor var det samtidig heldigt, at din kæreste ikke mistede førligheden og at I uden problemer kunne flytte det hele tre måneder frem.

:loveboard: :fløjt: :(:thumbsupsmileyanim:

Med risiko for at det er den forkerte kjole, er det lykkedes mig at gemme den jeg vil mene det er, og den har jeg så vedhæftet her, så alle hvor skøn du kommer til at se ud :thumbsupsmileyanim:

post-23588-1188242399.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for hjælpen, det er den rigtige kjole. :thumbsupsmileyanim:

Billedet er dog ikke ret godt, kjolen kommer slet ikke til sin ret på billedet. Farven på kjolen er råhvid og ikke snehvid som på billedet. Jeg har også valgt at få pillet blomsterne ved hoften af ( de er bare sat på som en broche) Den ser faktisk ret kedelig ud på billedet.

Får lige min veninde til at tage et billede af mig i kjolen, når jeg henter den, så I kan se hvor fin den er.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Puhhhh sikke en omgang. Det er dog frygteligt, så galt det kan gå ind i mellem, men hurra for at der ikke kommer alvorlige følger. Og du tager det godt nok flot.

Frygter da lidt for min mand på hans polterabend. Vi ved nemlig at gutterne er i fuld sving med at arrangere hans. Heldige s***. Gid det var mig der vidste om der blev noget. Kan jo bare krydse fingre.

Og hvorfor er det lige at ens kjole ikke kommer til sin ret på et model-billede?? Min ser også sne-hvid ud, men er også elfenben som din. Det er da godt at vi kan slå de tynde sylfider af modeller af banen. Vi ser jo 5000 gange bedre ud i vores kjole, end de gør, hi hi.

Men al held og lykke til jer.

:thumbsupsmileyanim: fra Vicki.

Redigeret af vickibro
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var dog uheldigt - men godt at det trods alt ikke gik værre end det gjorde...

Du kan glæde dig til et julebryllup i stedet. Jeg var til julebryllup sidste år, og det var bare så hyggeligt - en rigtig dejlig stemning. I kirken kan I jo så vælge at synge en enkelt julesang eller to. F.eks. Dejlig er jorden... Som en anden foreslår kan I også tænke lidt i julebaner, når I laver bordpynt - ikke nisser osv. men måske hvidt, sølv osv...

Pøj pøj med det hele.

Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først - erj hvor er det synd for jer - håber at din forlovede heler godt.

Og så... NEJ hvor fedt at du sådan nu får et vinterbryllup! December er min ynglings måned.. og jeg

kan forestille mig, at man rigtig kan få et ROMANTISK bryllup i december.. Der er jo lysenes og hjertenes tid..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en god dag i lørdags og der var kun om morgenen, da jeg vågnede og tænkte " øv det var i dag vi skulle have været gift" at jeg var ked af det. Ellers hyggede vi os sammen og jeg glæder mig rigtig meget til at holde vinterbryllup.

Jeg har fundet en cape til min kjole til den nette sum af 100 kr på trendsales! :thumbsupsmileyanim: Nægter simpelthen at give 1000 kr for en i Lilly som jeg ikke engang synes der bare lidt pæn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer