Guest Tineada

Snøft, skulle have været gift på lørdag

31 indlæg i dette emne

Sikke dog en skrækkelig afslutning på sin polterabend... for ikke at tale om skuffelsen over udskydelsen af en dag man har set frem til. Godt at han har det godt, og at alt falder på plads alligevel.

Jeg var i øvrigt til et decemberbryllup forrige år, og her fik alle gæster udleveret stjernekastere, som vi tændte da vi kom ud af kirken i skumringen. Det var SÅ stemningsfyldt, og gav fotografen nogle meget smukke billeder. Ris var 'forbudt' ved den pågældende kirke, og ville nok ikke kunne ses i halvmørket alligevel. Idéen er i hvert fald hermed givet videre! Hav et fantastisk december-bryllup!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et billede af min cape

Nej, hvor er den sød. Du kommer til at ligne en rigtig vinterprinsesse :cheerleader3: Prikken over i'et ville være snevejr og kanetur, men det ville nok være lidt meget at satse på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det ville være ret usansynligt. Men blå himmel, solskin og og 1 cm sne vil heller ikke være helt dårligt :-)

Skærksenariet vil være hvis der bliver snestorm, så igen af gæsterne kan komme frem, men SÅ uheldig kan man da ikke være igen. Uanset hvad så SKAL vi giftes den dag :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hele er da en utrlig uheldig episode. Men det lyder som om du har vendt det sure til det søde.

Blev selv gift i maj mdr. men kan sagtens se det romantiske i et jule/vinter bryllup.

Og oven på den tur i har været igennem, tor jeg der skal mere end en snestorm for at holde jeres gæster væk.

:bestwishes:

Heto

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer