Mettegj

Jeg tror ikke jeg vil giftes i hvidt men hvor finder jeg...

33 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg tror jeg er nået dertil hvor jeg har besluttet mig for at blive gift i en anden farve en hvid, råhvid, æggeskal osv. det selvfølgelig hvis det kan lade sig gøre. Jeg vil nemlig stadig gerne have en kjole der bare er en brudekjole. Jeg så en superflot kjole hos Skott i Rold fra White on, men som jeg nok kunne have sagt mig selv fandtes den kun i hvid. Jeg synes ikke jeg kan finde noget selskabstøj der lever op til mine forventninger... hvor skal jeg lede? Er der nogen der kender til en hjemmeside hvor man kan finde udstyr der ikke absoulut er hvidt? og hvor jeg ikke bare vil komme til at ligne en af gæsterne... :loveboard:

På forhånd tak!

Mette :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej!

Jeg havde det på samme måde som dig. Jeg ville gerne skille mig ud og være lidt anderledes, men jeg ville samtidig gerne have en super romantisk kjole og der skulle absolut ikke være tvivl om at jeg var brud, så jeg endte med denne her, som er købt hos Luccabride. Den fåes også i hvid.

Du får lige et billede af mig i kjolen og et med modellen :)

post-23556-1188297677.jpg

post-23556-1188297757.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære Mettegj

Du kan kigge på min hjemmeside, måske er der noget der du kan lide.

Venlig hilsen

Lisbeth Petersen

www.Valentinbrudekjoler.dk

Hejsa

Jeg har været på din hjemmeside,men jeg kom til at tænke på hvor i landet du har en forretning?

Da jeg synes der er nogle interessante imellem.

Hilsen Lisbet :)

Redigeret af Mølle2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej!

Jeg havde det på samme måde som dig. Jeg ville gerne skille mig ud og være lidt anderledes, men jeg ville samtidig gerne have en super romantisk kjole og der skulle absolut ikke være tvivl om at jeg var brud, så jeg endte med denne her, som er købt hos Luccabride. Den fåes også i hvid.

Du får lige et billede af mig i kjolen og et med modellen :)

post-23556-1188297677.jpg

post-23556-1188297757.jpg

Den kjole er bare SÅ fantastisk... Lige min stil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Mettegj

Du kan kigge på min hjemmeside, måske er der noget der du kan lide.

Venlig hilsen

Lisbeth Petersen

www.Valentinbrudekjoler.dk

Hejsa

Jeg har været på din hjemmeside,men jeg kom til at tænke på hvor i landet du har en forretning?

Da jeg synes der er nogle interessante imellem.

Hilsen Lisbet :)

Hej igen

Har selv fundet ud af det men der er desværre for langt da jeg selv bor i vestjylland.

Nu er der ikke sikker du vil svare mig, men ved du om der er nogen steder her i vestjylland de sælger/lejer de samme mærker ud?

Hilsen Lisbet

:toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg ved ikke om det er de "rigtige" mærker ;o)

Men du kan da tage et kig på de forskellige hjemmesider.

Der er denne.

Denne. Ved ikke om de lejer ud, men ellers er de forholdsvis billige.

Der er også denne.

Den sidste.

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen og tusinde tak for alle idéerne, hjemmesidene mv.

jeg kan vist ikke helt finde ud af hvad jeg lide... jo måske havfruemodel med blonder i gul eller grøn(oliven). Jeg kan ikke lige finde ud af at indsætte billeder, kan ikke bare kopiere og indsætte??? Men White on laver som sagt én, Pronovias og Hervé mariage... Jeg synes godt nok det er svært at finde det jeg gerne vil have... Jeg har dog fundet én, men der vil prisen løbe op i 10.000 kr. bare for kjolen. Jeg har i alt afsat ca. 10.000 til alt mit tøj, sko mv.!!! Men måske er det for lidt i forhold til det jeg har i sinde...??? Jeg tror lige jeg med friske øjne vil se på alle de forslag I har været så venlige at sende ind... synes ikke helt jeg kan forsvare at bruge mere... man er vel nordjyde

Mange hilsner og endnu engang tak! :)

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej jeg fandt en på trendsales der forhandlede kjoler hun fik syet i kina man kunne selv vælge farve jeg valgte hvid da jeg gerne ville have hvid men du kunne jo bare vælge en anden farve. jeg kan desværre ikke lige finde hende nu men prøv at kig på trendsales under night kjole og prøv at find en forhandler eller syerske det kan godt betale sig at finde alt for 10.000kr. eller prøv at søge på wedding dress på e-bay der kan man også tit vælge farve.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hej jeg fandt en på trendsales der forhandlede kjoler hun fik syet i kina man kunne selv vælge farve jeg valgte hvid da jeg gerne ville have hvid men du kunne jo bare vælge en anden farve. jeg kan desværre ikke lige finde hende nu men prøv at kig på trendsales under night kjole og prøv at find en forhandler eller syerske det kan godt betale sig at finde alt for 10.000kr. eller prøv at søge på wedding dress på e-bay der kan man også tit vælge farve.

tak for det! Kan ikke lige finde hende men må lige lede efter hende igen...

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg vil bare lige fortaelle, at jeg proevede brudekjoler hos Valentin Brudekjoler i august og der var rigtig mange flotte - ogsaa med farver.

Jeg vil selv helst have en creme-farvet og roed kjole. Du kan se billeder fra kjoleproevningen i min traad fra side 11 nederst.

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo overveje at få en syet? Så kan du jo bestemme alt selv. Ellers prøv at søge på ebay under bridesmaiddresses. Der er alt i alle farver og faconer..

Jeg har også tænkt over muligheden i at få syet en kjole, men har hørt at det er DYRT(minimum 10.000 bare for kjolen)! Kender du/I nogle gode steder nær Aalborg?

Mette :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Har kigget lidt med herinde, og jeg syntes ikke jeg kan finde et sted hvor du skriver str. på kjolen.

Jeg blev selv gift i en Linea Rafaelli kjole som var lys mocca-farvet (eller lys pudderfarvet som hun kaldte den inde i forretningen)

Jeg har ikke sat den til salg endnu, ved ikke om jeg er klar til at skille mig af med den, men ville bare lige give dig en ide, måske.

jeg ville heller ikke have hvid, så derfor dette valg.

mvh

tina

post-2246-1188915779.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer