Posted August 28, 2007 (edited) · Report post Dagen før.. Jeg tog hjem til mine forældre ved en 15 tiden. Jan og Mathias tog op til svigermor. Min mor hvade lavet lækkert aftensmad med en god vin til, uha det var hygge Edited September 2, 2007 by Heidi24 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Om morgen og formiddagen... Vågende kl. 8.15 med de vildeste sommerfugle i maven, havde ikke sovet så godt, var vågende mange gange. Det var vildt at dagen allerede var kommet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post kl. 12 kom Sonja for at sætte mit og mit mors hår og lægge make up på os. Hun startede med min mor Hun blev bare smadder smuk, det er sørme ikke hver dag man ser sin mor Så fin!! Derefter blev det min tur, så er det bare at komme igang ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Sonja startede med at sætte curler i mit hår, så kunne de få lov til at virke mens hun lagde min make up. Smart ik Så er hun ved at have lidt styr på alt mit hår, her er sløret ihvertfald kommet i... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Så er mit hår færdig, og nu er det tid til at komme i undertøjet Her er min brudebuket er kommet. Synes bare den var så smuk, begyndte helt at tude da jeg så den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Så er jeg også kommet i kjolen, for søren jeg er nervøs her, det er nok derfor jeg ser så sur ud KL. 15.45 kom vores flotte lemousine, waw siger jeg bare! Farmand og jeg er ved at være klar til afgang. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post I bilen, uha min søde far er også nervøs Da vi kom ned til kirken, var det første jeg så min dejlige søn og mine to kusiner. Kom sørme lige til at tude lidt, de var bare så fine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Jeg var simpelthen SÅ nervøs lige inden min far jeg jeg skulle til at ned af gulvet, min buket fik godt nok en ryste tur Kirketjeneren sagde til mig, "det skal du da nok overleve, bare rolig det gør ikke ondt" Havde bare slet ikke lyst til at snakke ligefør døren gik op. Jan (til venstre) og hans forlover. Så er vi sørme på vej 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Min far og jeg.. Brude børnene viste ikke lige hvor de skulle sidde, det opdagede jeg overhovedet ikke, havde vist kun øjne for min flotte mand 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Så er vi mand og kone, hr. og fru. Lindek 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Udenfor kirken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Sammen med brude børnene, her får vi også ris 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Vores Mathias ville også lige kaste ris på mor og far 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Så må der kysses 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Så bliver det lige det sidste billede for nu skal til at til fødselsdag... Skal nok forsætte i aften Vores fine lemo, her er vi på vej til fotografen.. Jeg håber der er nogen der gider at læse med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Et stort tillykke med jeres store dag... Super dejlige billeder, i ser så lykkelige ud... Må sige du er virkelig en smuk brud.. Glæder mig til at se flere billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Et stort tillykke med jeres store dag...Super dejlige billeder, i ser så lykkelige ud... Må sige du er virkelig en smuk brud.. Glæder mig til at se flere billeder Mange tak Det kan godt at jeg skal forsætte med beretningen, hvis I altså gider at høre om mere fra i lørdags????? ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Her ankommer vi til fest stedet, vejret var bare helt perfekt Os alle 3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Bordene var bare dækket så flotte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Her byder Jan velkommen til alle gæsterne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Så bliver der sørme guffet MUMS maden var god, og alle roste den til skyerne, så det var en super menu vi fik valgt :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Jan skulle hurtigt ud og tisse, så der kom hurtigt gang i kysse runden Her er det min dejlige lillebror der får en mysser. Og svigerfar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Vi skulle selvfølgelig også op på stolene og mysse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Rygning foregik udenfor, så det skulle jo også passes 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2007 · Report post Der var ialt 11 indslag, alle meget personlige og varmede virkelig meget. Her er det min far der holder hans første tale nogensinde, det gik bare rigtig godt! Jeg var sørme en stolt datter bagefter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites