Posted August 30, 2007 (edited) · Report post Hej tøser.. Så må jeg hellere få skriblet lidt at mine ideer ned, også så jeg ved hvad jeg egntlig har styr på.. (Hvilket ikke er så meget endnu Lidt forhistorie.. Thomas og jeg mødte hinanden for to år siden og blev kærester med det samme, han friede i Thailand d. 11/7 i år og vi har sat datoen til 14/6-08 som også er vores 3 års dag.. INDEX: Kjolen+Kjolen bagfra+Mere kjole Blomster inspiration Menu forslag Makeup inspiration+mig med smokey eyes Feststedet Hår inspiration1+mere hår inspiration Frieriet Bordopdækning inspiration Grimme kirken, som det heldigvis ikke blev+Den rigtige kirke Nyttige spørgsmål til præsten Vores monogram "Yoga" Ringene Brudesko Os+os Teksten til invitationen Rød/hvid inspiration zillahygge på Dalle valle Bordkort inspiration Hytteturs rablen:-) Indbydelser Yndlingsfrisuren Indtil videre har vi ikke styr på ret meget, men det kommer forhåbentlig efterhånden. STYR PÅ: Sted: Radisson SAS hotel Kjole: Er købt (se billeder længere nede) Ringe: Har vi, selvdesignede i 18 karat rødguld med en ring af hvidguld Dato: 14. juni 08 (vores 3 års dag) Musik under maden: En dygtig pianist som er bestilt Overnatning efter festen: SAS hotel KIrke: Tårnby kirke kl 14 Farvetema: rød, sølv og hvid ARBEJDES PÅ: Gæsteliste: Færdig 76 voksne Kørsel:Tror det bliver en limo Fotograf: Bestilt. 5000 kr fra kirken indtil brudevalsen incl. cd og album Kage:Min venindes lillebror laver den vist nok Musik efter maden: Jukebox eller playliste? SLET IKKE BEGYNDT PÅ: Indbydelser: er bestilt Bordkort: hilfe? Menukort: hilfe igen? Bryllupsrejse:Evt Thailand Dekorationer: Noget lånt: Noget blåt: Noget gammelt: Hår og makeup: har booket en svensk stylist, som har stylet alle mulige kendte.. Mangler garanteret en masse punkter, men nu kan jeg da selv finde lidt rundt i hvor langt jeg er.. Som sagt alt inspiration modtages med kyshånd af jer søde og erfarne zillaer. Kh SommerBrud Her friede han forøvrigt: Edited July 5, 2008 by SommerBrud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2007 · Report post Vil så være den første til at byde dig velkommen her til BK det mest vidunderlige sted i cyber verdenen, hvor solen altid skinner og gode råd er gratis. Og som nu jo nok allerede har spottet er BILLEDER en meget vigtig faktor... Hvor skal du prøve kjole henne?? Anne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2007 · Report post Velkommen til BK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2007 · Report post Tusind tak søde tøser he he, ja jeg er allerede ved at indse at man nok bliver ret afhængig a BK.. Tror også min kæreste synes det er ret dejligt at jeg har fundet dette sted, så han ikke skal snakke om bryllup HELE TIDEN... Jeg bor i Kbh, men kommer fra Århus rigtigt og jeg skal over og besøge min familie i næste uge. Så der skal jeg ud og prøve kjoler hos noget der hedder Askepot-modeller. Nogen der kender det sted?? har bare set deres modeller på hjemmesiden og synes de er rigtig fine Prøv at se dem her www.askepot-modeller.dk SommerBrud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2007 · Report post Forøvrigt er der et halvstort problem med vores planlægning allerede.. Piv Vi vil rigtig gerne giftes i Filipskirken på Amager, men den ligger ikke under vores sogn, og de er hverken til at hugge eller stikke i, hvis vi vil have den kirke må vi vente til nov eller december med at bestille og vi kan KUN få en tid kl 11 om formiddagen hvis det er.. Det er alt for tidligt for os, for vi skal ikke holde reception inden festen.. ÆV.. Så nu har vi booket Sundby kirke, også på Amager (skal nok ligge et billede ind snart), den er ikke helt så fin som den anden, men det er da en kirke i det mindste men Thomas er ikke døbt så vi er nødt til at finde en præst ude fra der vil vie os selvom han ikke er døbt.. Hmmm.. Hvor finder man sådan en præst?? Kan man mon google efter en? Kh SommerBrud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2007 · Report post JUBII JUBII JUBIII, så har jeg købt DRØMMEHJOLEN!!!! Jeg har lige været i Århus og besøge min familie og skulle ud og prøve brudekjoler med min kusine.. mest bare for at sondere terrænet, så vi tog ud til ASkepotmodeller. Jeg havde set en på nettet som jeg havde printet ud og det var den første jeg prøvede og ENESTE, for det skulle bare være den.. Den var helt fantastisk!!! Suk.. Så nu har jeg bestilt den og depositumet er betalt Så jeg er bare så glad. Kan desværre ikke ligge billeder ind lige nu, for min bedre halvdel sidder lige ved siden af.. Æv, kan han ikke bare gå lidt ud.. Men der kommer snart billeder på.. Kh SommerBrud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2007 · Report post Hej og velkommen til!!! Jeg glæder mig til at se billeder!!!!!!!!!! Knus Nathasia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2007 · Report post Velkommen til Bryllupsklar. Jeg kan se vi har valgt samme dato Glæder mig til at følge din planlægning, samt se billeder af din kjole. Anne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2007 · Report post Velkommen til Og sikken en fart du har på Får jo helt sved på panden i forhold til hvor langt jeg selv er nået...hehe! Uhhh, bryllup på SAS...det lyder lækkert! Og så lige en detalje...man må altså ikke sige at man har købt kjole uden der følger billeder med-vi er jo ved at gå til af nysgerrighed ;) Hvad har du tænkt på med blomster og bordopdækning? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2007 · Report post Halløj halløj og velkommen til Det var da skønt, at du allerede har fundet din kjole .. Og vi vil jo se billeder billeder og atter billeder herinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2007 · Report post Hi hi, billeder kommer iaften naar jeg kommer fra arbejde og Thomas er gaaet i seng.. Saa jeg kan snige mig til at ligge billederne ind i en HEMMELIG mappe paa computeren. Glaeder mig helt vildt til at vise jer den og hoere jeres mening Et lille tillaegs spoergsmaal.. Hvordan aendrer man den lille saetning under overskriften paa sin traad? Jeg taenker paa naar der sker noget nyt i ens plnalaegning fx -Jeg har faaet fundet droemmekjolen, nu med billeder.. Og i den dur.. Altsaa bare naar der sker noget nyt i planlaegningen. Mht bordopdaekning, blomster osv, har jeg ikke taenkt saa meget over det endnu. ved bare at det skal vaere et hovedbord og saa runde borde for resten med hvide duge. Har bare lovet Thomas at det ikke bliver alt for tuttenuttet, he he :fløjt: Og ja, det er dejligt at vi kan holde det paa SAS, men det hjaelper en hel del at jeg arbejder der.. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2007 · Report post glæder mig til at føle din tråd. som du selv skiver er vores bryllupper tæt på hinanden. skægt at din første kjole også blev den eneste. hihi angående inbydelser sender vi vores engang i januar kh nanna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Hi hi, billeder kommer iaften naar jeg kommer fra arbejde og Thomas er gaaet i seng.. Saa jeg kan snige mig til at ligge billederne ind i en HEMMELIG mappe paa computeren. Glaeder mig helt vildt til at vise jer den og hoere jeres mening Et lille tillaegs spoergsmaal.. Hvordan aendrer man den lille saetning under overskriften paa sin traad? Jeg taenker paa naar der sker noget nyt i ens plnalaegning fx -Jeg har faaet fundet droemmekjolen, nu med billeder.. Og i den dur.. Altsaa bare naar der sker noget nyt i planlaegningen. Mht bordopdaekning, blomster osv, har jeg ikke taenkt saa meget over det endnu. ved bare at det skal vaere et hovedbord og saa runde borde for resten med hvide duge. Har bare lovet Thomas at det ikke bliver alt for tuttenuttet, he he :fløjt: Og ja, det er dejligt at vi kan holde det paa SAS, men det hjaelper en hel del at jeg arbejder der.. Knus Ang ændring af overskrift, så skal du gå ind i det første indlæg i tråden, og trykke på edit. Vælg herefter fuld redigering. Så kommer feltet man skriver i frem. Over feltet er der to bjælker. Den ene er overskriften, den anden er "underoverskriften", så skriver du, og trykker bagefter på knappen tilføj redigeret besvarelse. Håber det gav mening. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Hi hi, billeder kommer iaften naar jeg kommer fra arbejde og Thomas er gaaet i seng.. Saa jeg kan snige mig til at ligge billederne ind i en HEMMELIG mappe paa computeren. Glaeder mig helt vildt til at vise jer den og hoere jeres mening Et lille tillaegs spoergsmaal.. Hvordan aendrer man den lille saetning under overskriften paa sin traad? Jeg taenker paa naar der sker noget nyt i ens plnalaegning fx -Jeg har faaet fundet droemmekjolen, nu med billeder.. Og i den dur.. Altsaa bare naar der sker noget nyt i planlaegningen. Mht bordopdaekning, blomster osv, har jeg ikke taenkt saa meget over det endnu. ved bare at det skal vaere et hovedbord og saa runde borde for resten med hvide duge. Har bare lovet Thomas at det ikke bliver alt for tuttenuttet, he he :fløjt: Og ja, det er dejligt at vi kan holde det paa SAS, men det hjaelper en hel del at jeg arbejder der.. Knus Ang ændring af overskrift, så skal du gå ind i det første indlæg i tråden, og trykke på edit. Vælg herefter fuld redigering. Så kommer feltet man skriver i frem. Over feltet er der to bjælker. Den ene er overskriften, den anden er "underoverskriften", så skriver du, og trykker bagefter på knappen tilføj redigeret besvarelse. Håber det gav mening. Tusind tak.. prøver lige om jeg kan lægge nogle billeder ind. Eller hov, hvordan laver man dem mindre? Det skal jeg vist lige lære først.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Hej søde Du trykker rediger billede inde på din egen computer, så kan man få den ned i størrelse - det er lidt svært for mig at forklare nærmere, for jeg sidder på jobs og har ikke adgang til mine billeder ;) Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Hvis dine billeder fylder for meget, kan du bruge et program som hedder VSO, som er ganske lovligt og meget let at bruge.. kig Her hvor der er et link til siden, og Coach Laila har også lavet en forklaring af, hvordan du bruger programmet.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Tusind tak Kejzer og KatrineK.. Altså det må jeg prøve når jeg kommer hjem fra arbejde iaften, for vil SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gerne vise jer min kjole.. Æj altså, hvorfor er jeg bare så dum til computere.. suk Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Forresten, hvis du vil kunne vise billeder til os, uden at vi skal downloade dem, skal de formater du gemmer i, være enten .JPEG eller .GIF, .GIF er det jeg oftest bruger, da det giver mere eller mindre samme opløsning, men det fylder meget mindre end .JPEG. Held og lykke med det.. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post JUBIII, så lykkedes det vist endelig at få lagt et billede ind af min kjole. Hva synes I? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Og et bagfra.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Et forsinket velkommen til... og hvor er det dog en flot kjole! Den klæder dig virkelig godt! Fantastisk at man får den på og bare VED det er den - det glæder jeg mig til ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Først et lille velkommen her fra mig og så et STORT WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUW Du er da hamrende lækker tøse pigen... Hold da op... den kjole skal da nok bringe lykke hos ale... Mums altså *SS* Knuz Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Taark Er også meget glad for den.. Der er bare alt for længe til den skal på..smil.. Jeg har gjort mig lidt tanker om farvetema her på det sidste. Tror godt det kunne ende ud i noget creme, guld agtigt.. Nogen der har nogle forslag til blomster i de nuancer? meget gerne med billeder.. :fløjt: Knus herfra Stinne, som synes det er helt fantastisk at bruge sin lørdag aften på BK :carrot: Man bliver godt nok afhængig.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post Taark Er også meget glad for den.. Der er bare alt for længe til den skal på..smil.. Jeg har gjort mig lidt tanker om farvetema her på det sidste. Tror godt det kunne ende ud i noget creme, guld agtigt.. Nogen der har nogle forslag til blomster i de nuancer? meget gerne med billeder.. :fløjt: Knus herfra Stinne, som synes det er helt fantastisk at bruge sin lørdag aften på BK :carrot: Man bliver godt nok afhængig.. Det er også nogle smukke farver du har valgt... Vi havde vores i creme, guld og bordeux (staveged tak) og de er bare flotte sammen de farver... En populær blomst er callaer der jo fåes i mange dforskellige farver... Ellers er der bonderoser... min egen er ikke et godt eksempel, for jeg havde Kun callaer og kun i farver, så ingen hvide, men den var bare SÅ smuk *SS* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2007 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites