Guest SommerBrud

Vores bryllup d. 14/6-08

1,790 posts in this topic

Hej tøser..

Så må jeg hellere få skriblet lidt at mine ideer ned, også så jeg ved hvad jeg egntlig har styr på.. (Hvilket ikke er så meget endnu :bearhug:

Lidt forhistorie..

Thomas og jeg mødte hinanden for to år siden og blev kærester med det samme, han friede i Thailand d. 11/7 i år og vi har sat datoen til 14/6-08 som også er vores 3 års dag.. :):bearhug:

INDEX:

Kjolen+Kjolen bagfra+Mere kjole

Blomster inspiration

Menu forslag

Makeup inspiration+mig med smokey eyes

Feststedet

Hår inspiration1+mere hår inspiration

Frieriet

Bordopdækning inspiration

Grimme kirken, som det heldigvis ikke blev+Den rigtige kirke

Nyttige spørgsmål til præsten

Vores monogram

"Yoga"

Ringene

Brudesko

Os+os

Teksten til invitationen

Rød/hvid inspiration

zillahygge på Dalle valle

Bordkort inspiration

Hytteturs rablen:-)

Indbydelser

Yndlingsfrisuren

Indtil videre har vi ikke styr på ret meget, men det kommer forhåbentlig efterhånden.

STYR PÅ:

Sted: Radisson SAS hotel

Kjole: Er købt (se billeder længere nede)

Ringe: Har vi, selvdesignede i 18 karat rødguld med en ring af hvidguld

Dato: 14. juni 08 (vores 3 års dag)

Musik under maden: En dygtig pianist som er bestilt

Overnatning efter festen: SAS hotel

KIrke: Tårnby kirke kl 14

Farvetema: rød, sølv og hvid

ARBEJDES PÅ:

Gæsteliste: Færdig 76 voksne

Kørsel:Tror det bliver en limo

Fotograf: Bestilt. 5000 kr fra kirken indtil brudevalsen incl. cd og album

Kage:Min venindes lillebror laver den vist nok

Musik efter maden: Jukebox eller playliste?

SLET IKKE BEGYNDT PÅ:

Indbydelser: er bestilt

Bordkort: hilfe?

Menukort: hilfe igen?

Bryllupsrejse:Evt Thailand

Dekorationer:

Noget lånt:

Noget blåt:

Noget gammelt:

Hår og makeup: har booket en svensk stylist, som har stylet alle mulige kendte..

Mangler garanteret en masse punkter, men nu kan jeg da selv finde lidt rundt i hvor langt jeg er.. Som sagt alt inspiration modtages med kyshånd af jer søde og erfarne zillaer. :thumbsupsmileyanim:

Kh SommerBrud

Her friede han forøvrigt:

post-29423-1189413389.jpg

Edited by SommerBrud
0

Annonce ♥

Vil så være den første til at byde dig velkommen her til BK :thumbsupsmileyanim: det mest vidunderlige sted i cyber verdenen, hvor solen altid skinner og gode råd er gratis. :bearhug:

Og som nu jo nok allerede har spottet er BILLEDER en meget vigtig faktor...

Hvor skal du prøve kjole henne??

Anne :)

0

Tusind tak søde tøser :)

he he, ja jeg er allerede ved at indse at man nok bliver ret afhængig a BK.. Tror også min kæreste synes det er ret dejligt at jeg har fundet dette sted, så han ikke skal snakke om bryllup HELE TIDEN... :thumbsupsmileyanim:

Jeg bor i Kbh, men kommer fra Århus rigtigt og jeg skal over og besøge min familie i næste uge. Så der skal jeg ud og prøve kjoler hos noget der hedder Askepot-modeller. Nogen der kender det sted??

har bare set deres modeller på hjemmesiden og synes de er rigtig fine :bearhug: Prøv at se dem her www.askepot-modeller.dk

:bearhug:

SommerBrud

0

Annonce ♥

Forøvrigt er der et halvstort problem med vores planlægning allerede.. Piv

Vi vil rigtig gerne giftes i Filipskirken på Amager, men den ligger ikke under vores sogn, og de er hverken til at hugge eller stikke i, hvis vi vil have den kirke må vi vente til nov eller december med at bestille og vi kan KUN få en tid kl 11 om formiddagen hvis det er.. Det er alt for tidligt for os, for vi skal ikke holde reception inden festen.. ÆV..

Så nu har vi booket Sundby kirke, også på Amager (skal nok ligge et billede ind snart), den er ikke helt så fin som den anden, men det er da en kirke i det mindste :thumbsupsmileyanim: men Thomas er ikke døbt så vi er nødt til at finde en præst ude fra der vil vie os selvom han ikke er døbt..

Hmmm.. Hvor finder man sådan en præst?? Kan man mon google efter en? :)

Kh SommerBrud

0

JUBII JUBII JUBIII, så har jeg købt DRØMMEHJOLEN!!!! Jeg har lige været i Århus og besøge min familie og skulle ud og prøve brudekjoler med min kusine.. mest bare for at sondere terrænet, så vi tog ud til ASkepotmodeller. Jeg havde set en på nettet som jeg havde printet ud og det var den første jeg prøvede og ENESTE, for det skulle bare være den.. Den var helt fantastisk!!! Suk..

Så nu har jeg bestilt den og depositumet er betalt :blush: Så jeg er bare så glad.

Kan desværre ikke ligge billeder ind lige nu, for min bedre halvdel sidder lige ved siden af.. Æv, kan han ikke bare gå lidt ud.. :cheerleader3:

Men der kommer snart billeder på..

Kh SommerBrud

0

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Og sikken en fart du har på :blush:

Får jo helt sved på panden i forhold til hvor langt jeg selv er nået...hehe!

Uhhh, bryllup på SAS...det lyder lækkert!

Og så lige en detalje...man må altså ikke sige at man har købt kjole uden der følger billeder med-vi er jo ved at gå til af nysgerrighed ;)

Hvad har du tænkt på med blomster og bordopdækning?

0

Hi hi, billeder kommer iaften naar jeg kommer fra arbejde og Thomas er gaaet i seng.. Saa jeg kan snige mig til at ligge billederne ind i en HEMMELIG mappe paa computeren.

Glaeder mig helt vildt til at vise jer den og hoere jeres mening -HAHA-

Et lille tillaegs spoergsmaal.. Hvordan aendrer man den lille saetning under overskriften paa sin traad? Jeg taenker paa naar der sker noget nyt i ens plnalaegning fx -Jeg har faaet fundet droemmekjolen, nu med billeder..

Og i den dur.. Altsaa bare naar der sker noget nyt i planlaegningen.

Mht bordopdaekning, blomster osv, har jeg ikke taenkt saa meget over det endnu. ved bare at det skal vaere et hovedbord og saa runde borde for resten med hvide duge. Har bare lovet Thomas at det ikke bliver alt for tuttenuttet, he he :fløjt:

Og ja, det er dejligt at vi kan holde det paa SAS, men det hjaelper en hel del at jeg arbejder der.. :bestwishes:

Knus

0

Annonce ♥

Hi hi, billeder kommer iaften naar jeg kommer fra arbejde og Thomas er gaaet i seng.. Saa jeg kan snige mig til at ligge billederne ind i en HEMMELIG mappe paa computeren.

Et lille tillaegs spoergsmaal.. Hvordan aendrer man den lille saetning under overskriften paa sin traad? Jeg taenker paa naar der sker noget nyt i ens plnalaegning fx -Jeg har faaet fundet droemmekjolen, nu med billeder..

Mht bordopdaekning, blomster osv, har jeg ikke taenkt saa meget over det endnu. ved bare at det skal vaere et hovedbord og saa runde borde for resten med hvide duge. Har bare lovet Thomas at det ikke bliver alt for tuttenuttet, he he :fløjt:

Og ja, det er dejligt at vi kan holde det paa SAS, men det hjaelper en hel del at jeg arbejder der.. :bestwishes:

Knus

Ang ændring af overskrift, så skal du gå ind i det første indlæg i tråden, og trykke på edit. Vælg herefter fuld redigering. Så kommer feltet man skriver i frem. Over feltet er der to bjælker. Den ene er overskriften, den anden er "underoverskriften", så skriver du, og trykker bagefter på knappen tilføj redigeret besvarelse.

Håber det gav mening.

0

Knus

Ang ændring af overskrift, så skal du gå ind i det første indlæg i tråden, og trykke på edit. Vælg herefter fuld redigering. Så kommer feltet man skriver i frem. Over feltet er der to bjælker. Den ene er overskriften, den anden er "underoverskriften", så skriver du, og trykker bagefter på knappen tilføj redigeret besvarelse.

Håber det gav mening.

Tusind tak.. prøver lige om jeg kan lægge nogle billeder ind.

Eller hov, hvordan laver man dem mindre? Det skal jeg vist lige lære først..

0

Annonce ♥

Forresten, hvis du vil kunne vise billeder til os, uden at vi skal downloade dem, skal de formater du gemmer i, være enten .JPEG eller .GIF, .GIF er det jeg oftest bruger, da det giver mere eller mindre samme opløsning, men det fylder meget mindre end .JPEG.

Held og lykke med det.. :bestwishes:

Knus

0

Annonce ♥

Først et lille velkommen her fra mig og så et STORT WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUW Du er da hamrende lækker tøse pigen... Hold da op... den kjole skal da nok bringe lykke hos ale... Mums altså *SS*

Knuz Trine

0

Taark :bestwishes:

Er også meget glad for den.. Der er bare alt for længe til den skal på..smil..

Jeg har gjort mig lidt tanker om farvetema her på det sidste. Tror godt det kunne ende ud i noget creme, guld agtigt.. Nogen der har nogle forslag til blomster i de nuancer? meget gerne med billeder.. :fløjt:

Knus herfra Stinne, som synes det er helt fantastisk at bruge sin lørdag aften på BK :carrot: Man bliver godt nok afhængig..

0

Taark :bestwishes:

Er også meget glad for den.. Der er bare alt for længe til den skal på..smil..

Jeg har gjort mig lidt tanker om farvetema her på det sidste. Tror godt det kunne ende ud i noget creme, guld agtigt.. Nogen der har nogle forslag til blomster i de nuancer? meget gerne med billeder.. :fløjt:

Knus herfra Stinne, som synes det er helt fantastisk at bruge sin lørdag aften på BK :carrot: Man bliver godt nok afhængig..

Det er også nogle smukke farver du har valgt... Vi havde vores i creme, guld og bordeux (staveged tak) og de er bare flotte sammen de farver...

En populær blomst er callaer der jo fåes i mange dforskellige farver... Ellers er der bonderoser... min egen er ikke et godt eksempel, for jeg havde Kun callaer og kun i farver, så ingen hvide, men den var bare SÅ smuk *SS*

post-16460-1189293214.jpg

post-16460-1189293376.jpg

0