Guest SommerBrud

Vores bryllup d. 14/6-08

1,790 posts in this topic

Dette har intet med bryllup at gøre, men er der nogen af jer tøser der har set en forretning hvor man kan købe denne Replay kjole?? Jeg er helt solgt i den og kan ikke skaffe den nogen steder.. Ikke engang over nettet.. piv :help: Så hvis nogen ved hvor den kan skaffes ville jeg blive lykkelig.. Knus

post-29423-1190301046.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha, synes jeg er gået helt død i bryllupsplanlægning lige for tiden!! :thumbsupsmileyanim:

Der er mere eller mindre styr på alle de store ting og jeg kan ikke rigtig komme igang med de kreative ting som indbydelser osv, min hjerne er bare lukket helt ned og jeg er tom for ideer.. Æv altså, så kan man da ikke kalde sig en ordentlig zilla!

Og Thomas er ikke til nogen hjælp, han siger bare "Jamen skat, jeg glæder mig, men der er jo så lang tid til." MÆND!! :cheerleader3: Tror jeg vil bruge denne dag på at google efter gode ideer, så jeg kan komme i bryllups stemning igen!

Sorry, skulle bare lige ud med lidt luft..

Knus

0

Puha, synes jeg er gået helt død i bryllupsplanlægning lige for tiden!! :thumbsupsmileyanim:

Der er mere eller mindre styr på alle de store ting og jeg kan ikke rigtig komme igang med de kreative ting som indbydelser osv, min hjerne er bare lukket helt ned og jeg er tom for ideer.. Æv altså, så kan man da ikke kalde sig en ordentlig zilla!

Og Thomas er ikke til nogen hjælp, han siger bare "Jamen skat, jeg glæder mig, men der er jo så lang tid til." MÆND!! :bearhug: Tror jeg vil bruge denne dag på at google efter gode ideer, så jeg kan komme i bryllups stemning igen!

Knus

Tror de fleste af os til tiden kommer ind i en død periode (også sundt, hvis du spørg mig!!)

Jeg har ihvertfaldet haft et par stykker, hvor der ikke rigtig er sket noget og vores kære mænd har jo ret... der er lang tid til :cheerleader3: Bare vent lige pludselig komme du i gang igen. God ide at google lidt rundt og finde den stil du vi have de kreative ting i.

-en tur i panduro er nu heller ikke af vejen for at finde lidt ideer og prøv at kig på KarenMarie Klips hjemmeside. Der kan man også blive inspireret.

:carrot: Håber gejsten vender tilbage snart. :carrot:

0

Og Thomas er ikke til nogen hjælp, han siger bare "Jamen skat, jeg glæder mig, men der er jo så lang tid til." MÆND!! :bearhug: Tror jeg vil bruge denne dag på at google efter gode ideer, så jeg kan komme i bryllups stemning igen!

Knus

Tror de fleste af os til tiden kommer ind i en død periode (også sundt, hvis du spørg mig!!)

Jeg har ihvertfaldet haft et par stykker, hvor der ikke rigtig er sket noget og vores kære mænd har jo ret... der er lang tid til :cheerleader3: Bare vent lige pludselig komme du i gang igen. God ide at google lidt rundt og finde den stil du vi have de kreative ting i.

-en tur i panduro er nu heller ikke af vejen for at finde lidt ideer og prøv at kig på KarenMarie Klips hjemmeside. Der kan man også blive inspireret.

:carrot: Håber gejsten vender tilbage snart. :carrot:

ja, du har nok ret.. Synes bare alle i andre rykker derud af og jeg er gået helt død. Men jeg vil da klart lige tjekke den hjemmeside.. (man kan jo lige så godt bruge sin fridag fornuftigt -HAHA- )

Tak for dit søde svar :) Godt at høre jeg ikke er den eneste der er gået død ind imellem..

Knus

0

Jeg har forresten meldt mig til noget vildt grænseoverskridende, som en bryllupsgave til Thomas.

Et par af mine veninder og jeg har meldt os til et 10 ugers kursus i striptease -HAHA-:cheerleader3:

Det er sådan et kursus der lærer almindelige piger at danse sexet og forførende overfor deres mænd og lave et stripshow. Det bliver den bedste gave man kan give ham :bearhug:

Men neeeeeeeeej hvor bliver det flovt de første gange, heldigvis er alle nye og lige så usexede som mig og mine veninder. Prøv at tjekke hjemmesiden ud eroktiskdans.dk

Tror nu alligevel det bliver alt for sjovt.. Pinligt, men sjaw :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har forresten meldt mig til noget vildt grænseoverskridende, som en bryllupsgave til Thomas.

Et par af mine veninder og jeg har meldt os til et 10 ugers kursus i striptease :):cheerleader3:

Det er sådan et kursus der lærer almindelige piger at danse sexet og forførende overfor deres mænd og lave et stripshow. Det bliver den bedste gave man kan give ham -HAHA-

Men neeeeeeeeej hvor bliver det flovt de første gange, heldigvis er alle nye og lige så usexede som mig og mine veninder. Prøv at tjekke hjemmesiden ud eroktiskdans.dk

Tror nu alligevel det bliver alt for sjovt.. Pinligt, men sjaw :thumbsupsmileyanim:

HVOR COOL ER DET???? :bearhug:

Synes det er super sejt at du gør det.

Ses vi på torsdag eller skulle du arbejde??

0

Et par af mine veninder og jeg har meldt os til et 10 ugers kursus i striptease :):cheerleader3:

Det er sådan et kursus der lærer almindelige piger at danse sexet og forførende overfor deres mænd og lave et stripshow. Det bliver den bedste gave man kan give ham -HAHA-

HVOR COOL ER DET???? :bearhug:

Synes det er super sejt at du gør det.

Ses vi på torsdag eller skulle du arbejde??

Jeg håber jeg kan komme efter arbejde, hvis jeg får lov til at gå kl 20 som jeg regner med. Vil du ikke lige sende mig en pm med dit mobilnummer, så kan jeg lige ringe el skrive til dig hvis jeg kommer og skal finde jer..

0

Annonce ♥

DET VIRKEDE WUIIII :thumbsupsmileyanim: Nu skal i spammes med billeder :carrot:

Her er min forlovelses ring. Det er 18 karat hvidguld med en brilliant, og det er 4 små hjerter der holder stenen. (Det var Thomas meget stolt over han selv havde kunnet finde, han er nu sød :cheerleader3: )

he he, jeps den er fin magen til den jeg fik - bare i almindelig guld - he he jan jørgensen er en god designer ;)

0

Nøj hvor en smuk kjole.... :thumbsupsmileyanim:

Og en knaldgod gave idé, tror aldrig at jeg ville kunne gøre det. Grænseoverskridende det er det ihvertfald.

Ja, det bliver virkelig grænseoverskridende.. Men heldigvis har jo lokket et par veninder med, så bliver det nok lidt nemmere. Men tror faktisk det bliver hylende morsomt, når man kommer ud over de første par gange. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

DET VIRKEDE WUIIII :thumbsupsmileyanim: Nu skal i spammes med billeder :carrot:

Her er min forlovelses ring. Det er 18 karat hvidguld med en brilliant, og det er 4 små hjerter der holder stenen. (Det var Thomas meget stolt over han selv havde kunnet finde, han er nu sød :cheerleader3: )

he he, jeps den er fin magen til den jeg fik - bare i almindelig guld - he he jan jørgensen er en god designer ;)

De er nu dygtige vores mænd hva? :bearhug:

0

Det er da en super sej gave!! Det bliver han da vildt glad for! :cheerleader3: Men ja, det er sikkert meget grænseoverskridende..

Ang. det med at gå død, det synes jeg godtnok også jeg allerede har nogle perioder hvor jeg gør.. Men tror nu det er meget sundt, for hvis det bare er bryllup hele tiden, så tror jeg man bliver træt af det inden man når til dagen..

Og så føles det sikkert som om alle laver en masse, fordi der er så mange tråde, hvor der sker noget, og så skiftes vi til at gå i stå.. :bearhug:

Det er en virkelig flot ring, han har fundet til dig.. -HAHA- Og hvor ser kjolen bare flot ud! :thumbsupsmileyanim:

Edited by KatrineK
0

Det er da en super sej gave!! Det bliver han da vildt glad for! :cheerleader3: Men ja, det er sikkert meget grænseoverskridende..

Ang. det med at gå død, det synes jeg godtnok også jeg allerede har nogle perioder hvor jeg gør.. Men tror nu det er meget sundt, for hvis det bare er bryllup hele tiden, så tror jeg man bliver træt af det inden man når til dagen..

Og så føles det sikkert som om alle laver en masse, fordi der er så mange tråde, hvor der sker noget, og så skiftes vi til at gå i stå.. :bearhug:

Det er en virkelig flot ring, han har fundet til dig.. -HAHA- Og hvor ser kjolen bare flot ud! :thumpsupanim:

Ja, du har ret. Hvis det kun er bryllup bryllup bryllup, så når man nok osse at drive sig selv til vanvid inden brylluppet og ikke kun sine bedre halvdel. :thumbsupsmileyanim: Og ja, vi skiftes nok bare til at gå i stå. Men når man så selv gør, så ligger man endnu mere mærke til hvor meget alle jer andre udretter..

0

Et par af mine veninder og jeg har meldt os til et 10 ugers kursus i striptease :pokey:-HAHA-

Det er sådan et kursus der lærer almindelige piger at danse sexet og forførende overfor deres mænd og lave et stripshow. Det bliver den bedste gave man kan give ham :)

Årh mand, hvor er du sej :bearhug:

Han bliver da total overrasket!

Haha...jeg ville aldrig kunne gøre det - tror både mig og Filejsen ville dø af grin, hvis jeg stod der i fjerboa og g-streng og svingede hofterne til "You can leave your hat on". Kan lige se det for mig :angry:

Men du er coooool - you go girl!

Og til lykke med at du kan finde ud af det med billeder - Nemo er da lige til at kramme flad :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Et par af mine veninder og jeg har meldt os til et 10 ugers kursus i striptease :hug::)

Det er sådan et kursus der lærer almindelige piger at danse sexet og forførende overfor deres mænd og lave et stripshow. Det bliver den bedste gave man kan give ham :angry:

Årh mand, hvor er du sej :bearhug:

Han bliver da total overrasket!

Haha...jeg ville aldrig kunne gøre det - tror både mig og Filejsen ville dø af grin, hvis jeg stod der i fjerboa og g-streng og svingede hofterne til "You can leave your hat on". Kan lige se det for mig :pokey:

Men du er coooool - you go girl! HA HA KAN LIGE SE DET FOR MIG!!! HÅBER ALTSÅ OSSE JEG NÅR AT BLIVE MISS SEXY INDEN :)

Og til lykke med at du kan finde ud af det med billeder - Nemo er da lige til at kramme flad :cheerleader3:

Vildt fed gave til din kommende! -HAHA- for at du tør. Hehe, ja nu må vi se om jeg tør.. Eller det GØR JEG. Skal bare lige over den første pinlige gang.
0

Hej Stinne...

Tak for din søde hilsen i min tråd, og jeg har faktisk været inde på din tråd før, men ikke skrevet nogen hilsen... :thumbsupsmileyanim:

Det var da dejligt at du ikke havde diabetes... det er oz en skrækkelig sygdom!!

Der er kommet så mange 2008 tråde, og jeg synes det er ret svært at holde øje med dem alle sammen!! Så det skal du ikke være ked af...

Det er virkelig en super smuk kjole du har købt, den klæder dig super godt!!!

0