Guest SommerBrud

Vores bryllup d. 14/6-08

1,790 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg prøvede lige at give mig selv smokey-eyes da jeg skulle i byen i lørdags.. Det er jo det jeg gerne vil have til brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Nu er det jo mig selv der har lagt det og ikke stylisten(hvilket godt kan ses :boohoo: ), men det er bare mere for at få en idé om det skal være i den stil..

Wow, du bliver da helt vildt hot på din bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

Håber det går bedre med tømrerne :denmarkflag:

0

Div diiiiev en sild :thumbsupsmileyanim:
Hej smukke Stinne,

Det ser RIGTIG godt ud... Rigtig godt og nej, man kan ikke se, at du selv har lagt det (eller i hvert fald ikke, at det af den årsag skulle være skidt)

WHITWIUW - HOT MAMA

Tark søde piger!! :denmarkflag:

Regner med at det bliver i den stil.. Og så bliver det jo helt fantastisk at få det lagt af en proff :thumbsupsmileyanim: Det har jeg aldrig prøvet, tror det bliver super fedt!!

0

Annonce ♥

Jeg prøvede lige at give mig selv smokey-eyes da jeg skulle i byen i lørdags.. Det er jo det jeg gerne vil have til brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Nu er det jo mig selv der har lagt det og ikke stylisten(hvilket godt kan ses :boohoo: ), men det er bare mere for at få en idé om det skal være i den stil..

Håber det går bedre med tømrerne :boohoo:

He he, det er faktisk først her til aften jeg er blevet nogenlunde mig selv igen.. har heldigvis haft fri idag..

Og tak for det smukke!! :denmarkflag:

Min veninde spurgte forresten om jeg kender nogen der kan arbejde en måneds tid op til jul.. Det er inde i magasin.. Ku det have interesse??

0

Jeg prøvede lige at give mig selv smokey-eyes da jeg skulle i byen i lørdags.. Det er jo det jeg gerne vil have til brylluppet :denmarkflag:

Nu er det jo mig selv der har lagt det og ikke stylisten(hvilket godt kan ses :td: ), men det er bare mere for at få en idé om det skal være i den stil..

Håber det går bedre med tømrerne :boohoo:

He he, det er faktisk først her til aften jeg er blevet nogenlunde mig selv igen.. har heldigvis haft fri idag..

Og tak for det smukke!! :boohoo:

Min veninde spurgte forresten om jeg kender nogen der kan arbejde en måneds tid op til jul.. Det er inde i magasin.. Ku det have interesse??

Har faktisk lige siddet og kigget Magasins hjemmeside idag, hvor jeg faldt over at de søger juleassistance. Lidt sjovt egentligt :thumbsupsmileyanim: Først og fremmest skal jeg dog først lige have afklaring med mit arbejde om de kan skaffe flere timer til mig. Så før onsdag ved jeg ikke rigtig hvor jeg står, irriterende

0

Nu er det jo mig selv der har lagt det og ikke stylisten(hvilket godt kan ses :denmarkflag: ), men det er bare mere for at få en idé om det skal være i den stil..

du bliver da den vildeste sild på din bryllupsdag smukke :thumbsupsmileyanim:

0

Arrggh kender kun alt for godt det med flerdagstømmermænd. Hvad bilder de sig egentlig ind at blive så længe :thumbsupsmileyanim:.

Jeg gruer allerede lidt nu for min polterabend, nytår osv...har jo ikke drukket i uendelig tider pga. graviditet og amning - så jeg skal da nok blive festlig :boohoo:.

He he Morten siger at jeg allerede er fuld efter et par glas vin. Det var jeg sidst vi var ude at spise. Hvad taler manden dog om :thumbsupsmileyanim:

Wauw med dine øjne - det ser skisme godt ud!

Du bliver da for laber på din bryllupsdag :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Arrggh kender kun alt for godt det med flerdagstømmermænd. Hvad bilder de sig egentlig ind at blive så længe :thumbsupsmileyanim:.

Jeg gruer allerede lidt nu for min polterabend, nytår osv...har jo ikke drukket i uendelig tider pga. graviditet og amning - så jeg skal da nok blive festlig :boohoo:.

He he Morten siger at jeg allerede er fuld efter et par glas vin. Det var jeg sidst vi var ude at spise. Hvad taler manden dog om :thumbsupsmileyanim:

Wauw med dine øjne - det ser skisme godt ud!

Du bliver da for laber på din bryllupsdag :denmarkflag:

Er du også en af de stakler der er ramt længe?? Puuuha, det er simpelthen så frygteligt.. Det er virkelig ikke værd at drikke når man skal være så ynkelig i flere dage efter.. Men det er nu meget sjovt mens det står på :smolf:

Hi hi, du kommer jo til at blive KAMP STIV på din polter søde.. Håber dine veninder husker lidt på at du ikke har drukket længe, så du kommer til at være med hele dagen..

Hvor gammel er Freya egentlig nu?

0

Nu er det jo mig selv der har lagt det og ikke stylisten(hvilket godt kan ses :denmarkflag: ), men det er bare mere for at få en idé om det skal være i den stil..

du bliver da den vildeste sild på din bryllupsdag smukke :thumbsupsmileyanim:

Taaark smukke!!

0

Hej Stinne

Tak for din hilsen i min planlægningstråd. Nu er det så mig er mokker med at finde ud af hvordan jeg lave et link til min tråd, men jeg må lige læse vejledningen igen en anden dag, hvor jeg ikke er så træt som nu :denmarkflag: Er i gang med at læse mig igennem din planlægningstråd, men er indtil videre kun nået til side 6 :thumbsupsmileyanim: så der er et stykke vej endnu. Men jeg har ikke opgivet din, som jeg har med Mies :thumbsupsmileyanim: Må bare lige sige: fantastisk kjole

0

Hej Stinne

Tak for din hilsen i min planlægningstråd. Nu er det så mig er mokker med at finde ud af hvordan jeg lave et link til min tråd, men jeg må lige læse vejledningen igen en anden dag, hvor jeg ikke er så træt som nu :boohoo: Er i gang med at læse mig igennem din planlægningstråd, men er indtil videre kun nået til side 6 :thumbsupsmileyanim: så der er et stykke vej endnu. Men jeg har ikke opgivet din, som jeg har med Mies :thumbsupsmileyanim: Må bare lige sige: fantastisk kjole

Velkommen til min tråd.. Altid hyggeligt med nyt besøg :boohoo:

He he, du tager dig bare den tid du tager om at tygge dig igennem tråden.. (Ja, min er vist lidt mere overskuelig end Mies endnu, godt hun har fået index :denmarkflag: )

Knus

0

Annonce ♥

Annonce ♥

ÆVS...!!!

Så blev det min tur til at bukke under for sygdom, ligger hjemme under dynen med feber og knive i halsen (sådan føles det ihvertfald :denmarkflag: ) .. Godt man har BK :thumbsupsmileyanim:

Øv med sygdom a1144.gifa1145.gif

God bedring :thumbsupsmileyanim:

Tak søde..

Puuha, er godtnok lidt sølle lige nu..

0

ÆVS...!!!

Så blev det min tur til at bukke under for sygdom, ligger hjemme under dynen med feber og knive i halsen (sådan føles det ihvertfald :thumbsupsmileyanim: ) .. Godt man har BK :thumbsupsmileyanim:

Har selv lige været syg i 14 dage. Den første uge lå jeg fuldstændig brak. Især når panodilen ikke længere gjorde underværker....

Rigtig god bedring

0

Annonce ♥

Jeg prøvede lige at give mig selv smokey-eyes da jeg skulle i byen i lørdags.. Det er jo det jeg gerne vil have til brylluppet :griner:-

Nu er det jo mig selv der har lagt det og ikke stylisten(hvilket godt kan ses :unsure: ), men det er bare mere for at få en idé om det skal være i den stil..

Uhhhhh, sexy mama!!!! :cheerleader3:

Det bliver super godt til brylluppet!!!!

Knus Nathasia

0