Guest SommerBrud

Vores bryllup d. 14/6-08

1,790 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

post-16460-1189298719.jpg

Det var så det sidste jeg havde af blomster inspiration *SS*

Hvis der er andet du vil ha så som hår, kager eller andet så må du jo bare sige til *SS*

Knuz Trine

0

Det er en vildt flot kjole du har fundet! :bestwishes:

Jeg synes det lyder underligt, at præsten kan nægte at vie folk, fordi den ene person ikke er døbt. Den eneste regel der er, (såvidt jeg ved) er at mindst 1 af personerne skal være medlem af folkekirken..

Hmm.. Har prøvet at tjekke det på nettet, og der står ikke noget om, at man skal være døbt for at blive gift. Men det kan jo være præster selv må lave deres egne regler ang. det. Min gamle præst ville fx ikke vie fraskilte, og det måtte han gerne gøre..

Jeg håber I finder en præst som kan hjælpe jer.. :fløjt:

Edited by KatrineK
0

Jeg synes det lyder underligt, at præsten kan nægte at vie folk, fordi den ene person ikke er døbt. Den eneste regel der er, (såvidt jeg ved) er at mindst 1 af personerne skal være medlem af folkekirken..

Hmm.. Har prøvet at tjekke det på nettet, og der står ikke noget om, at man skal være døbt for at blive gift. Men det kan jo være præster selv må lave deres egne regler ang. det. Min gamle prøste ville fx ikke vie fraskilte, og det måtte han gerne gøre..

Jeg håber I finder en præst som kan hjælpe jer.. -HAHA-

Altså så vidt jeg ved er det nok at den ene er medlem af folkekirken ;)

SMUUUUK KJOLE OG DU SER SMUUUK UD I DEN :fløjt:

0

Annonce ♥

Hejsa og Velkommen til.... SUPER DUPER flot kjole - hold da ferie.... Guld/creme inspiration kig evt. i min tråd vores invitationer/menukort er lavet i guld/creme/mokka

Tusind tak..

Jeg vil straks smutte hen i din tåd og lure lidt på dine invitaioner og bordkort :bestwishes:

0

Hmm.. Har prøvet at tjekke det på nettet, og der står ikke noget om, at man skal være døbt for at blive gift. Men det kan jo være præster selv må lave deres egne regler ang. det. Min gamle prøste ville fx ikke vie fraskilte, og det måtte han gerne gøre..

Jeg håber I finder en præst som kan hjælpe jer.. :blink:

Tark begge to :bearhug:

Glæder mig også meget til den skal på, men der er jo lææænge til. skal først til tilretning i april engang.. Æv.. :bunny_4:

Mht til vores kirke/præst situation så er det bare noget rod. Den første kirke hvor vi helst ville giftes ville slet ikke vie os, fordi vi ikke hører til det sogn og de var hverken til at hugge eller stikke i.

Sundby kirke som vi hører til, har vi så booket til dagen nu til kl 15.30, men ham præsten der hører til vil ikke vie os pga vi ikke begge er døbt.. Det kan præster vist selv vælge om de vil eller ej, og ham her vil altså ikke.. -HAHA-

Så vi har kirken, men ingen præst.. Men jeg fortvivler ikke endnu.. Hvis alt andet fejler så har min far vist en gammel ven fra Jylland som er præst, så må vi høre ham.

Knus

0

Rigtig flot kjole du har fundet dig :fløjt:.

Og sikke mange mange blomster, der lige er blevet lagt ind :bestwishes:

Jeg synes da også jeg har læst et sted, at bare den ene er medlem af folkekirken så er det nok -HAHA-

Tak skal du ha..

ja det ville jeg også mene, men de bestemmer åbenbart selv..

Knus

0

Annonce ♥

Jeg håber I finder en præst som kan hjælpe jer.. :blink:

Tark begge to :bearhug:

Glæder mig også meget til den skal på, men der er jo lææænge til. skal først til tilretning i april engang.. Æv.. :bunny_4:

Mht til vores kirke/præst situation så er det bare noget rod. Den første kirke hvor vi helst ville giftes ville slet ikke vie os, fordi vi ikke hører til det sogn og de var hverken til at hugge eller stikke i.

Sundby kirke som vi hører til, har vi så booket til dagen nu til kl 15.30, men ham præsten der hører til vil ikke vie os pga vi ikke begge er døbt.. Det kan præster vist selv vælge om de vil eller ej, og ham her vil altså ikke.. -HAHA-

Så vi har kirken, men ingen præst.. Men jeg fortvivler ikke endnu.. Hvis alt andet fejler så har min far vist en gammel ven fra Jylland som er præst, så må vi høre ham.

Knus

Hej søde - det duer ikke at I begge ikke er døbt - mindst en af jer skal være ellers kan I ikke blive gift I kirke :huh:

0

Det er en vildt flot kjole du har fundet! :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber I finder en præst som kan hjælpe jer.. :)

SMUUUUK KJOLE OG DU SER SMUUUK UD I DEN :ilovebryllupsklar:

Tark begge to :)

Glæder mig også meget til den skal på, men der er jo lææænge til. skal først til tilretning i april engang.. Æv.. (y)

Sundby kirke som vi hører til, har vi så booket til dagen nu til kl 15.30, men ham præsten der hører til vil ikke vie os pga vi ikke begge er døbt.. Det kan præster vist selv vælge om de vil eller ej, og ham her vil altså ikke.. :td:

Knus

Hej søde - det duer ikke at I begge ikke er døbt - mindst en af jer skal være ellers kan I ikke blive gift I kirke :)

Hej smukke.

ov, det var vist mig der fik det formuleret forkert.. Jeg ER døbt, det er bare Thomas der ikke er.. Men det er åbenbart ikke nok hos den præst der hører til kirken. Men vi skal nok finde en præst, jeg er optimist!! Smil..

Ellers må Thomas bare begynde at gå til konfirmandforberedelse så han kan blive døbt :respekt:

Knus

0

Det er en vildt flot kjole du har fundet! :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber I finder en præst som kan hjælpe jer.. :)

SMUUUUK KJOLE OG DU SER SMUUUK UD I DEN :ilovebryllupsklar:

Tark begge to :)

Glæder mig også meget til den skal på, men der er jo lææænge til. skal først til tilretning i april engang.. Æv.. (y)

Sundby kirke som vi hører til, har vi så booket til dagen nu til kl 15.30, men ham præsten der hører til vil ikke vie os pga vi ikke begge er døbt.. Det kan præster vist selv vælge om de vil eller ej, og ham her vil altså ikke.. :td:

Knus

Hej søde - det duer ikke at I begge ikke er døbt - mindst en af jer skal være ellers kan I ikke blive gift I kirke :)

Hej smukke.

ov, det var vist mig der fik det formuleret forkert.. Jeg ER døbt, det er bare Thomas der ikke er.. Men det er åbenbart ikke nok hos den præst der hører til kirken. Men vi skal nok finde en præst, jeg er optimist!! Smil..

Ellers må Thomas bare begynde at gå til konfirmandforberedelse så han kan blive døbt :respekt:

Knus

He He - jeg er heller ikke døbt - det er kun Martin, og præsten vil jo gerne ha jeg bliver døbt, men det gør jeg altså ikke...

Kramm

0

Så er der styr på gæstelisten :thumbsupsmileyanim:

Det er virkelig en lettelse, for vi har haft mange problemer med at blive enige om hvem der skal med.. Jeg er jo som sagt af den mening at dem der skal med til ens bryllup er dem tæt på os, som man holder meget af og har et forhold til, hvorimod Thomas mener at gud og hver mand skal med (altså hans buddies som ham kun møder i byen osv) så det har givet en del gnidninger og vi har begge udskudt at lave den lidt fordi vi blev uvenner over det hver gang.

Jeg tænker både økonomisk, men også at det jo er en meget personlig og følelsladet dag man ikke har lyst til at dele med alle og enhver.

Men her til morgen satte vi os ned og lavede den færdige liste UDEN at blive uvenner :ilovebryllupsklar: Og vi fandt en kompromis vi begge kan leve med. Det bliver vores familier selvfølgelig (alle fra begge familier) og vores venner, både mine, hans og fælles og så har han fået 3 gutter med, som jeg ikke lige havde planer om skulle med.. Men så er han glad og jeg er glad, for det er i det mindste ikke 10-15 ekstra. Man må jo gå på kompromis nogen gange, hi hi..

Er bare glad for at den er færdig. En ting til der kan gøres grøn på listen.. Jubiii:super:

0

Annonce ♥

JUBIII, så lykkedes det vist endelig at få lagt et billede ind af min kjole.

Hva synes I?

Waaaauw, for en smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

Det er tydeligt at se at det er kjolen til dig, for sikken du stråler med den på :respekt:

Det kan være jeg har misset det, men hvad mærke er den og hvor har du købt den?

...og se...endnu en gang har tyldrømmen sneget sig med i baggrunden :ilovebryllupsklar:

0

Fedt at hører at du er så optimistisk mht. præsten. :respekt: Jeg er også sikker på, at det nok skal gå og at I finder en præst som vil vie jer.. Jeg kan ikke helt forstå det med, at man skal være døbt for at kunne blive gift i en kirke? Tror da der er mange som bare er blevet navngivet.. (jeg blev selv navngivet, men valgte at blive døbt i 4. klasse) Nå, men der jeg prøvede at sige var bare :ilovebryllupsklar: til præsten, fordi han sagde nej, og :carrot: til dig, fordi du tager det så let! :td:

Ang. gæstelisten, så tror jeg også man er nødt til at lave nogle kompromis, det har vi da også gjort (selvom den ikke er endelig endnu, håber at kunne stryge nogle af Pers venner.. :thumbsupsmileyanim: ) Per har nogle venner fra kollegiet, som er ganske flinke, men den ene ser han næsten aldrig, og jeg kan simoelthen ikke udstå ham.. MEN hvis Per virkelig vil have ham med, så må jeg jo bøje mig.. (Kam jo bare placere ham langt væk på bordplanen.. ;) )

0

JUBIII, så lykkedes det vist endelig at få lagt et billede ind af min kjole.

Hva synes I?

Waaaauw, for en smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

Det er tydeligt at se at det er kjolen til dig, for sikken du stråler med den på :td:

Det kan være jeg har misset det, men hvad mærke er den og hvor har du købt den?

...og se...endnu en gang har tyldrømmen sneget sig med i baggrunden :respekt:

Tusind tak.. Eeeelsker den osse bare allerede :ilovebryllupsklar:

Den er fra Askepot-modeller der ligger i Vitved ved Skanderborg.. Du kan gaa ind paa deres hjemmeside og se www.askepot-modeller.dk Selve modellen er fra Romantica (Pure Bridal).

Knus

0

Fedt at hører at du er så optimistisk mht. præsten. :) Jeg er også sikker på, at det nok skal gå og at I finder en præst som vil vie jer.. Jeg kan ikke helt forstå det med, at man skal være døbt for at kunne blive gift i en kirke? Tror da der er mange som bare er blevet navngivet.. (jeg blev selv navngivet, men valgte at blive døbt i 4. klasse) Nå, men der jeg prøvede at sige var bare :td: til præsten, fordi han sagde nej, og :carrot: til dig, fordi du tager det så let! (y)

Ang. gæstelisten, så tror jeg også man er nødt til at lave nogle kompromis, det har vi da også gjort (selvom den ikke er endelig endnu, håber at kunne stryge nogle af Pers venner.. :respekt: ) Per har nogle venner fra kollegiet, som er ganske flinke, men den ene ser han næsten aldrig, og jeg kan simoelthen ikke udstå ham.. MEN hvis Per virkelig vil have ham med, så må jeg jo bøje mig.. (Kam jo bare placere ham langt væk på bordplanen.. ;) )

:thumbsupsmileyanim: , Kender det godt..selvom listen er lavet nu, saa haaber jeg stadig at de der 3 gutter som jeg ikke kender de ryger i svinget naar vi naermer os indbydelsestid, men hvis han stadig vil have dem med, saa er det osse fint nok.. Hvad goer man ikke for sin dejlige kommende mand :ilovebryllupsklar:

Vi endte forresten med at blive 78 incl. os selv paa listen..

0