Posted September 10, 2007 · Report post Kære Stinne Velkommen til! Hvor er du bare smuk og hvor du og din kjole dog klæder hinanden!!! Jeg er faktisk døbt i Filipskirken... Sjovt. Kan godt forstå hvorfor I hellere vil have den fremfor Sundby. Jeg krydser mine fingre for, at det hele kommer til at gå godt - trods alt. Radisson? Er det Albatros på Amager eller Scandinavian eller et helt 3. sted? Hyggeligt at I også skal giftes på jeres års-kæreste-dag Til det med linket til planlægningstråden, så tror jeg, at du skal trykke på "indsæt link"-knappen og derefter skrive adressen... Jeg er ikke så teknisk anlagt, men jeg tror nu, at det var sådan, jeg gjorde dengang. Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at følge din planlægning og til at dele glæden over at skulle giftes med dig De kærligste hilsner Malene Hej Malene Tusind tak for din søde hilsen.. Den kan man da kun blive i godt humør af!! Ja Filipskirken er bare en del smukkere, men jeg må nok se i øjnene at det bliver Sundby. Men det er også fint nok, jeg er glad bare jeg bliver gift i en kirke.. og finder en præst der vil vie os Og yes, det er Scandinavia vi skal holde festen på.. Prøver lige at se om jeg ikke kan få lagt det link ind, det lyder jo meget nemt når du siger det.. men troede nu osse det var det jeg havde gjort? Iiih, hvor er jeg bare DUM til computere.. Vil straks hoppe over i din tråd og smide en lille hilsen og se hvad du har fundet på. Stinne Det virker!!!! Mums... Scandinavia... De har den lækreste Thairestaurant nede i kælderen... Blue Elephant. Har I været dér? Ja, har vaeret der et par gange..Den er vildt god!! Elsker thaimad.. Arbejder nemlig paa Scandinavia, og elsker stemningen og atmosfaeren herinde saa det er dejligt at det kunne blive der vi skal holde det Hvor meget skal i betale for ham fotografen i har bestilt forresten? Knuser 5000kr fra kirken til brudevalsen... Men det er også 1000år siden vi bestilte ham - dengang han "bare" var amatør Det var godtnok billigt.. Kunne godt være man lige skulle kontakte ham, selvom han nok ikke er helt så billig mere, når han ikke er amatør mere.. knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Hej alle i søde zillaer!! Nu har jeg været herinde på BK et lille stykke tid og er ved at "lære jer lidt at kende".. Vil bare lige sige at det er et super forum med jer søde og positive tøser som man ikke kan blive andet end godt humør af. Synes I er skide søde allesammen og det er vildt hyggeligt at være her.. Men puha, det er en tidsrøver!! Addicted?? Hvem? Hvad? Og så er det jo fantastisk at være et sted hvor folk synes at farver, kjoler og temaer er det vigtigste i verden ligesom en selv, så man man ikke driver sin omgangskreds til vanvid Nå, bare lige en lille ros til jer allesammen.. Glæder mig til at til de næste mange måneder herinde Stort knus Stinne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Hej Stinne Et forsinket velkommen til!! Bliver hyggeligt at følge din planlægning!! Du har meget på plads allerede, hvor skønt X'er fingre for at I finder en præst snart, så DEN kan blive GRØN knuser fra Thea 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Men puha, det er en tidsrøver!! Addicted?? Hvem? Hvad? Og så er det jo fantastisk at være et sted hvor folk synes at farver, kjoler og temaer er det vigtigste i verden ligesom en selv, så man man ikke driver sin omgangskreds til vanvid Neeeej det er da slet ikke vanedannende på nogen som helst måde fra mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Hej alle i søde zillaer!!Nu har jeg været herinde på BK et lille stykke tid og er ved at "lære jer lidt at kende".. Vil bare lige sige at det er et super forum med jer søde og positive tøser som man ikke kan blive andet end godt humør af. Synes I er skide søde allesammen og det er vildt hyggeligt at være her.. Men puha, det er en tidsrøver!! Addicted?? Hvem? Hvad? Og så er det jo fantastisk at være et sted hvor folk synes at farver, kjoler og temaer er det vigtigste i verden ligesom en selv, så man man ikke driver sin omgangskreds til vanvid Nå, bare lige en lille ros til jer allesammen.. Glæder mig til at til de næste mange måneder herinde Stort knus Stinne Hej Søde! :) Dejligt at høre, at du er lige så glad for at være herinde, som mig.. Pigerne herinde er virkelig bare fantastiske. Hvad mener du med tidsrøver?? Jeg har mere tid til skole, lektier, kæreste, end jeg havde før jeg opdagede BK.. Nå, det er der alligevel ingen der tror på?? ;) Fedt at se, du har fået sat et link til din tråd ind i din signatur, det gør det jo en del lettere at finde dig igen.. ;) Hav en god aften, søde, Knus Katrine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Hej søde Ja er det ikke et fantastisk vanedannende forum - he he kommer lige til at tænke på filmen You´ve got mail, hvor de spændt sidder og venter på om der er noget i inbox - he he sådan er det også her plus vi "blander" os i ALT hvad der sker. Det er så fantastisk at "snakke" med alle sine SUPER SØDE med zillaer ;) har svaret dig i min tråd angående invitationer ;) til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Hej StinneEt forsinket velkommen til!! Bliver hyggeligt at følge din planlægning!! Du har meget på plads allerede, hvor skønt X'er fingre for at I finder en præst snart, så DEN kan blive GRØN knuser fra Thea Hej Thea! Tak for hilsenen Jah jah jah, kryds endelig alt hvad der kan krydses.. Skal faktisk ringe til en præst imorgen og "plage".. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Hej alle i søde zillaer!!Nu har jeg været herinde på BK et lille stykke tid og er ved at "lære jer lidt at kende".. Vil bare lige sige at det er et super forum med jer søde og positive tøser som man ikke kan blive andet end godt humør af. Synes I er skide søde allesammen og det er vildt hyggeligt at være her.. Men puha, det er en tidsrøver!! Addicted?? Hvem? Hvad? Og så er det jo fantastisk at være et sted hvor folk synes at farver, kjoler og temaer er det vigtigste i verden ligesom en selv, så man man ikke driver sin omgangskreds til vanvid Nå, bare lige en lille ros til jer allesammen.. Glæder mig til at til de næste mange måneder herinde Stort knus Stinne Hej Søde! Dejligt at høre, at du er lige så glad for at være herinde, som mig.. Pigerne herinde er virkelig bare fantastiske. Hvad mener du med tidsrøver?? Jeg har mere tid til skole, lektier, kæreste, end jeg havde før jeg opdagede BK.. Nå, det er der alligevel ingen der tror på?? ;) Fedt at se, du har fået sat et link til din tråd ind i din signatur, det gør det jo en del lettere at finde dig igen.. ;) Hav en god aften, søde, Knus Katrine Jo jo, jeg tror da på det... Hmmmmm, okay måske ikke I lige måde, det er vel snart sengetid?! Nat nat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Hej sødeJa er det ikke et fantastisk vanedannende forum - he he kommer lige til at tænke på filmen You´ve got mail, hvor de spændt sidder og venter på om der er noget i inbox - he he sådan er det også her plus vi "blander" os i ALT hvad der sker. Det er så fantastisk at "snakke" med alle sine SUPER SØDE med zillaer ;) har svaret dig i min tråd angående invitationer ;) til dig Ja, det er virkelig fantastisk at man snakke med så mange søde zillaer.. Ved ikke hvad jeg skulle have gjort hvis jeg ikke var stødt på BK.. AARGH så havde der været Krise!! Jeg havde ihvertfald nok drevet Thomas til vanvid Sov godt smukke. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Lige lidt billeder af vores fest sted (som jo osse er min arbejdsplads) her inden jeg smutter i seng: Udefra og lobbyen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Og et af baren hvor vi har planer om at folk skal have en forfriskning imens vi får taget billeder.. Og salen, men det bliver pyntet op efter vores ønsker selvfølgelig, og størrelsen bliver tilpasset vores selskab.. Men så har man da en ide om hvordan det ser ud derinde.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2007 · Report post Og SÅ er det i seng.. nat nat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Wauuwww det bliver da lækkert at holde bryllup der!!! Skal I så betale for at leje det, nu det også er din arbejdsplads? (Er bare nysgerrig - håber selvfølgelig at I ikke skal betale noget) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post FEEEDT STED - I får da personale rabat ikke??? Krammer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Den sal minder mig bare om den lækreste brunch, jeg i mit liv har smagt!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Jo, jeg får heldigvis personalerabat , ellers havde vi aldrig kunne holde det der, for gæstelisten lyder på 78 inkl os selv.. Tak SAS 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post EJ hvor ser det bare lækkert ud det sted!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Aev altsaa, lidt brok fra mig.. Vi har jo ikke nogen praest til at vie os endnu, og jeg har proevet at faa fat paa den sidste der hoerer til Sundby kirke i en uge nu, for at hoere ham om han vil vie os. Men manden er komplet umulig at komme i kontakt med.. Han har traeffetid 4 dage om ugen ml kl 10-11 og alligevel svarer han ALDRIG naar man ringer.. Har proevet 10 gange nu!! Helt aerligt, hvordan kan man have traeffe tid soelle 4 timer ugentligt og saa alligevel aldrig svare sin tlf naar folk ringer!! AARGH!! Skulle bare lige have lidt luft for mine aggressioner.. Vil virkelig gerne snart finde en praest! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Aev altsaa, lidt brok fra mig.. Vi har jo ikke nogen praest til at vie os endnu, og jeg har proevet at faa fat paa den sidste der hoerer til Sundby kirke i en uge nu, for at hoere ham om han vil vie os. Men manden er komplet umulig at komme i kontakt med.. Han har traeffetid 4 dage om ugen ml kl 10-11 og alligevel svarer han ALDRIG naar man ringer.. Har proevet 10 gange nu!! Helt aerligt, hvordan kan man have traeffe tid soelle 4 timer ugentligt og saa alligevel aldrig svare sin tlf naar folk ringer!! AARGH!! Skulle bare lige have lidt luft for mine aggressioner.. Vil virkelig gerne snart finde en praest! Det er da belastende at han ikke svarer. Har du overvejet at møde op irl?? Hvis du vil låne en god præst siger du bare til.....Min far er den bedste 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post WAUW for et feststed.... kommer sådan til at tænke på de store amerikanske brylluper man se på film med den festsal. Det bliver da bare for genialt og så personalerabat....endnu mere cool!!! Skal du ikke med til zilla-træf d. 27/9 i KBH??? det kunne være så hyggeligt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Aev altsaa, lidt brok fra mig.. Vi har jo ikke nogen praest til at vie os endnu, og jeg har proevet at faa fat paa den sidste der hoerer til Sundby kirke i en uge nu, for at hoere ham om han vil vie os. Men manden er komplet umulig at komme i kontakt med.. Han har traeffetid 4 dage om ugen ml kl 10-11 og alligevel svarer han ALDRIG naar man ringer.. Har proevet 10 gange nu!! Helt aerligt, hvordan kan man have traeffe tid soelle 4 timer ugentligt og saa alligevel aldrig svare sin tlf naar folk ringer!! AARGH!! Skulle bare lige have lidt luft for mine aggressioner.. Vil virkelig gerne snart finde en praest! Det er da belastende at han ikke svarer. Har du overvejet at møde op irl?? Hvis du vil låne en god præst siger du bare til.....Min far er den bedste Vi har været henne i kirken 2 gange, ringet 10 gange.. Men han er aldrig til at træffe! Hvad f... mon han får sin løn for? Ja tak, et styks god præste far vil gerne lånes 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Så fik jeg læst din tråd. Flot kjole vi har købt kjoler samme sted. Det var da lidt sjovt. Din er virkelig smuk. Det er da et fedt sted i skal holde bryllup. Det er da super dejligt at i får lidt personale rabat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post WAUW for et feststed.... kommer sådan til at tænke på de store amerikanske brylluper man se på film med den festsal. Det bliver da bare for genialt og så personalerabat....endnu mere cool!!! Skal du ikke med til zilla-træf d. 27/9 i KBH??? det kunne være så hyggeligt He he, ja der er lidt amerikansk bryllup over det.. Men åh åh, de har altid store marengskjoler på i de amerikanske film.. Æææææææææv, er der zilla-træf der?? Det gad jeg da ellers bare rigtig meget gerne, men skal til 70 års fødselsdag den dag.. Men sådan noget bliver vel holdt igen? ik? ik? ik? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Så fik jeg læst din tråd.Flot kjole vi har købt kjoler samme sted. Det var da lidt sjovt. Din er virkelig smuk. Det er da et fedt sted i skal holde bryllup. Det er da super dejligt at i får lidt personale rabat Hejsa.. Ej, hvor sjovt.. Hun var rigtig sød hende der har butikken synes du ikke?.. Og tusind tak, er osse viiiildt glad for den! Glæder mig til den skal prøves igen.. Men du skal jo snart i din!!!!!! Spændende Ja, det er helt perfekt at vi kan holde det der.. Hvor er det jeres skal holdes? Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2007 · Report post Jeg har lige siddet og googlet lidt frisurer, kan meget godt lide disse (har godt nok ikke pandehår, men hva faén) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites