Posted June 16, 2008 · Report post smuk kjole smukt hår smuk brudebuket smukt brudepar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2008 · Report post Ih altså hvor var du smuk...helt ekstemt lækkert hår. Glæder mig til at høre/se mere...og om hvordan din "yoga" opvisning gik...hihi... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2008 · Report post Et forsinket tillykke med dagen - jeg håber dagen var lige som I havde drømt om, og at I får en helt fantastisk bryllupsrejse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2008 · Report post Tusind tak for alle jeres soede hilsener Vi er kommet i himlen tror jeg.. Hotellet er simpelthen saaaaa laekkert! 5* luksus naar det er bedst Vi nyder bare solen og hinanden i fulde drag.. Det er saa surrealistisk at man nu er gift og det hele er overstaaet.. Men det var bare saa fantastisk!! Alle jer der har dagen til gode endnu.. Glaed jer!! Vi kan slet ikke forstaa det hele gik saa hurtigt! Tak for gaven Maja, Mette og Sanni.. Hvor er I bare dejlige Og fedt at I lige har lagt lidt billeder ind, saa kommer foelelsen af den fantastiske dag tilbage Naa, bare et lille pip fra mig.. Nu vil vi gaa i poolbaren og have en stor farvestraalende cocktail Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2008 · Report post Tusind tak for alle jeres soede hilsener Vi er kommet i himlen tror jeg.. Hotellet er simpelthen saaaaa laekkert! 5* luksus naar det er bedst Vi nyder bare solen og hinanden i fulde drag.. Det er saa surrealistisk at man nu er gift og det hele er overstaaet.. Men det var bare saa fantastisk!! Alle jer der har dagen til gode endnu.. Glaed jer!! Vi kan slet ikke forstaa det hele gik saa hurtigt! Tak for gaven Maja, Mette og Sanni.. Hvor er I bare dejlige Og fedt at I lige har lagt lidt billeder ind, saa kommer foelelsen af den fantastiske dag tilbage Naa, bare et lille pip fra mig.. Nu vil vi gaa i poolbaren og have en stor farvestraalende cocktail Knus Ihh skat dejligt at I bare nyder og at hotellet er for fedt Og det var så lidt med gaven, håber at I kan bruge den ;) Vi glæder os til at have dig hjemme igen. Og husk at drikk en stooooor drink fra mig Møs møs 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2008 · Report post Tusind tak for alle jeres soede hilsener Vi er kommet i himlen tror jeg.. Hotellet er simpelthen saaaaa laekkert! 5* luksus naar det er bedst Vi nyder bare solen og hinanden i fulde drag.. Det er saa surrealistisk at man nu er gift og det hele er overstaaet.. Men det var bare saa fantastisk!! Alle jer der har dagen til gode endnu.. Glaed jer!! Vi kan slet ikke forstaa det hele gik saa hurtigt! Tak for gaven Maja, Mette og Sanni.. Hvor er I bare dejlige Og fedt at I lige har lagt lidt billeder ind, saa kommer foelelsen af den fantastiske dag tilbage Naa, bare et lille pip fra mig.. Nu vil vi gaa i poolbaren og have en stor farvestraalende cocktail Knus Wuuuuuuuui hvor er du nuttet at skrive mens i er på honeymoon Det lyder som om i har en fantastisk ferie, glæder mig til at hære om det hele, når i kommer hjem Og selv tak smukke, håber i fik en lille romantisk aften ud af kuffertten ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2008 · Report post Tillykke med brylluppet søde Glæder mig til at læse din beretning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2008 · Report post Hey hey.. bare et lille pip fra mig.. Nyder stadig livet som nygift paa Kreta Gad bare ikke ligge og rode rundt paa side 5 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2008 · Report post Hey hey..bare et lille pip fra mig.. Nyder stadig livet som nygift paa Kreta Gad bare ikke ligge og rode rundt paa side 5 Uuuh, dejligt at høre fra dig! Glæder mig til du kommer hjem og RIGTIGT kan fortælle om dagen!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2008 · Report post Wuiii hilsen fra dig. Tænk manden og jeg har 1 mds bryllupsdag i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2008 · Report post Åh smukke smukke Junibrud! Jeg håber at I nyder Jeres ferie og at I havde en fantastisk fest! Glæder mig til at høre det hele når I kommer hjem! Loller, fantastiske billeder, glæder mig til at se mere! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2008 · Report post Har du fået dyrket noget "yoga" på Kreta? hehe... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2008 · Report post Hej smukke, kan du ikke snart komme hjem og give os en goooood og laaaang bryllupsberetning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2008 · Report post to the honeymooners 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 · Report post Hey søde tøser!! Så er jeg vel hjemme fra honeymoon igen.. Det har bare været så dejlig en tur, vi har solet, badet, spillet beach volley og bordtennis i vildskab.. Og været ude og spise god mad (lidt for meget måske ) og vi har også været i hegnet et par gange :smolf: Regner med at gå igang med bryllupsberetning iaften, men har ikke så mange billeder endnu desværre.. knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 (edited) · Report post Hey søde tøser!!Så er jeg vel hjemme fra honeymoon igen.. Det har bare været så dejlig en tur, vi har solet, badet, spillet beach volley og bordtennis i vildskab.. Og været ude og spise god mad (lidt for meget måske ) og vi har også været i hegnet et par gange :smolf: Regner med at gå igang med bryllupsberetning iaften, men har ikke så mange billeder endnu desværre.. knus Velkommen hjem!!! Jeg kan fortælle dig, at Sundhedsstyrelsen i øjeblikket kører en massiv kampagne, der hedder: "Den bedste start" Jeg kunne godt nogle gange have dem mistænkt for at køre denne kampagne mod mig personligt, for jeg har da i høj grad også tænkt mig at leve af lækre cocktails på begge vores bryllupsrejser, men... Ja, prøv at klikke ind her: Den bedste start... Glææææææder mig til at høre om jeres bryllupsrejse Edited June 30, 2008 by FynboBredahl 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 · Report post Hey søde tøser!!Så er jeg vel hjemme fra honeymoon igen.. Det har bare været så dejlig en tur, vi har solet, badet, spillet beach volley og bordtennis i vildskab.. Og været ude og spise god mad (lidt for meget måske ) og vi har også været i hegnet et par gange :smolf: Regner med at gå igang med bryllupsberetning iaften, men har ikke så mange billeder endnu desværre.. knus Velkommen hjem honey Glæder mig til at læse beretning Send mig forresten lige en PM med din email - så mailer jeg lige dig billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 · Report post Velkomme hjem babe Håber det har været en vidunderlig bryllupsrejse og i virkelig har fået nydt at være nygift Glæder mig til at høre om jeres bryllup og rejsen.... de billeder vi har set indtil videre vidner om et meget lykkeligt par!! Anne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 · Report post Velkommen hjem honey! Lyder til at I havde en dejlig tur så det er jo dejligt! Glæder mig til at høre om det hele! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 · Report post Jeg har fået et album af fotografen her til aften og der er bare sååå mange gode billeder men har desværre ikke fået cdén endnu, så kan ikke starte beretning endnu. men gør det nar jeg kommer hjem fra Blokhus.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2008 · Report post Hej Skat, så dejligt du er hjemme igen Har et hav af billeder til dig, men brænder dem, så kan du få dem når vi ses Kram og møs 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2008 · Report post God tur til Blokhus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2008 · Report post God tur til Blokhus smukke! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2008 · Report post Også god tur fra mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 5, 2008 (edited) · Report post God tur til Blokhus God tur til Blokhus smukke! Også god tur fra mig Thanks chicas.. Der var bare SÅ skønt.. Kan slet ikke overskue at skulle på arbejde igen på mandag Jeg er endelig gået i gang med min beretning, for har modtaget Lollers fantastiske billeder idag! Hun er bare for cool Mangler desværre stadig cdén med billeder fra fotografen, men har fået en super fed bog.. Men jeg kunne heldigvis godt starte på beretningen nu i det mindste.. Beretning her Edited July 5, 2008 by SommerBrud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites