Posted September 14, 2007 · Report post Altså de der billeder..: gemmer du dem i bmp eller i jpg format... For man kan kunne lægge dem på her på sitet som jpg filer og det er en klassisk fejl nye brugere laver *SS*Knuz Trine Det ved jeg faktisk ikke.. Du mener når de ER lavet mindre ik? Prøver lige et forsøg om det hjælper.. Nej, det virker stadig ikke selvom jeg siger resize orignal og laver det om til JPEG. Hvad mangler jeg ellers at gøre??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2007 · Report post Sidder lige og drømmer..Hvis vi havde råd skulle bryllupsrejsen gå hertil (men det har vi desværre ikke, da vi osse er igang med at lede efter hus).. Det er det smukkeste vildeste luksus hotel der ligger på Koh Samui. Jeg har været på Samui mange gange, og hver gang har jeg sukket at dér vil jeg hen på bryllupsrejse.. Hvem der var millionær, det kunne altså være fantastisk nu hvor man skal giftes.. hi hi Anyway, here goes drømme bryllupsrejsen for mit vedkommende.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2007 · Report post Og et mere af selve hotellet.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2007 · Report post Så er der en mere ting der kan gøres grøn på listen Vi har booket en fotograf.. Han skal have 5000 kr for at føjge os hele dagen fra kirken indtil brudevalsen, der i er inkluderet de officielle bryllupsbilleder, som nok bliver på amager Strand, album med 20 af de bedste billeder og en cd med alle billederne. Synes først det lød vildt dyrt, men det er vist bare mig der har været naiv mht priser, kan jeg godt se når jeg ser hvad I andre betaler.. Så det er vist en meget normal og fair pris, og han lød virkelig flink og var åben overfor mange vores ideer, så han blev straks booket. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2007 · Report post Så er der en mere ting der kan gøres grøn på listen Vi har booket en fotograf.. Han skal have 5000 kr for at føjge os hele dagen fra kirken indtil brudevalsen, der i er inkluderet de officielle bryllupsbilleder, som nok bliver på amager Strand, album med 20 af de bedste billeder og en cd med alle billederne. Synes først det lød vildt dyrt, men det er vist bare mig der har været naiv mht priser, kan jeg godt se når jeg ser hvad I andre betaler.. Så det er vist en meget normal og fair pris, og han lød virkelig flink og var åben overfor mange vores ideer, så han blev straks booket. Okay det er så IKKE dyrt søde... TILLYKKE MED DET ;) Krammer p.s. tak for det med helikopteren ;) Knus igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2007 · Report post Så er der en mere ting der kan gøres grøn på listen Vi har booket en fotograf.. Han skal have 5000 kr for at føjge os hele dagen fra kirken indtil brudevalsen, der i er inkluderet de officielle bryllupsbilleder, som nok bliver på amager Strand, album med 20 af de bedste billeder og en cd med alle billederne. Synes først det lød vildt dyrt, men det er vist bare mig der har været naiv mht priser, kan jeg godt se når jeg ser hvad I andre betaler.. Så det er vist en meget normal og fair pris, og han lød virkelig flink og var åben overfor mange vores ideer, så han blev straks booket. Perfekt!!! Hvem får så æren? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2007 · Report post Altså de der billeder..: gemmer du dem i bmp eller i jpg format... For man kan kunne lægge dem på her på sitet som jpg filer og det er en klassisk fejl nye brugere laver *SS*Knuz Trine Det ved jeg faktisk ikke.. Du mener når de ER lavet mindre ik? Prøver lige et forsøg om det hjælper.. Nej, det virker stadig ikke selvom jeg siger resize orignal og laver det om til JPEG. Hvad mangler jeg ellers at gøre??? Prøv at vælge .GIF format. Det gemmer jeg alle mine billeder herinde i. Det kan sagtens vises herinde, der er do trukket så meget data ud af billedet, at man ikke kan redigere det i photoshop så. Men det gør altså også, at billedet fylder 50% mindre (eller noget i den stil..) Prøv det.. Bryllupsrejsen ser Mega fed ud!! Ja, hvem der dog bare havde råd.. Vores huskøb bliver også lige udskudt ½års tid, fordi vi tager til USA.. Men pyt, så har vi jo også fået rejsen for livet.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2007 · Report post Så er der en mere ting der kan gøres grøn på listen Vi har booket en fotograf.. Han skal have 5000 kr for at føjge os hele dagen fra kirken indtil brudevalsen, der i er inkluderet de officielle bryllupsbilleder, som nok bliver på amager Strand, album med 20 af de bedste billeder og en cd med alle billederne. Synes først det lød vildt dyrt, men det er vist bare mig der har været naiv mht priser, kan jeg godt se når jeg ser hvad I andre betaler.. Så det er vist en meget normal og fair pris, og han lød virkelig flink og var åben overfor mange vores ideer, så han blev straks booket. Perfekt!!! Hvem får så æren? En eller anden der hedder Frank,, Thats all I know, hi hi.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2007 · Report post Så er der en mere ting der kan gøres grøn på listen Vi har booket en fotograf.. Han skal have 5000 kr for at føjge os hele dagen fra kirken indtil brudevalsen, der i er inkluderet de officielle bryllupsbilleder, som nok bliver på amager Strand, album med 20 af de bedste billeder og en cd med alle billederne. Synes først det lød vildt dyrt, men det er vist bare mig der har været naiv mht priser, kan jeg godt se når jeg ser hvad I andre betaler.. Så det er vist en meget normal og fair pris, og han lød virkelig flink og var åben overfor mange vores ideer, så han blev straks booket. Okay det er så IKKE dyrt søde... TILLYKKE MED DET ;) Krammer p.s. tak for det med helikopteren ;) Knus igen No problem smukke.. Har lagt en besked på hans svarer, men trot han er ude og rejse.. Giver dig besked så snart han ringer tilbage. Mys 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2007 · Report post Altså de der billeder..: gemmer du dem i bmp eller i jpg format... For man kan kunne lægge dem på her på sitet som jpg filer og det er en klassisk fejl nye brugere laver *SS*Knuz Trine Det ved jeg faktisk ikke.. Du mener når de ER lavet mindre ik? Prøver lige et forsøg om det hjælper.. Nej, det virker stadig ikke selvom jeg siger resize orignal og laver det om til JPEG. Hvad mangler jeg ellers at gøre??? Prøv at vælge .GIF format. Det gemmer jeg alle mine billeder herinde i. Det kan sagtens vises herinde, der er do trukket så meget data ud af billedet, at man ikke kan redigere det i photoshop så. Men det gør altså også, at billedet fylder 50% mindre (eller noget i den stil..) Prøv det.. Bryllupsrejsen ser Mega fed ud!! Ja, hvem der dog bare havde råd.. Vores huskøb bliver også lige udskudt ½års tid, fordi vi tager til USA.. Men pyt, så har vi jo også fået rejsen for livet.. Hmm, prøver lige det der gif. format.. Håber det virker.. Lyder så fedt med jeres bryllupsrejse.. Det er den samme som kejzer osse skal på ik? Vi gad vildt godt til dte der sted på Samui, men vi har aftalt at vi ikke vil låne nogle penge til brylluppet (max 10.000 hvis der lige mangler det sidste).. Så jeg tror sgu desværre ikke at vi når at få sparet SÅ meget op at der er råd til en sindssyg bryllupsrejse oven i købet.. Så det bliver nok enten en afbudsrejse eller en uge i luxus sommerhus.. Men man har vel lov til at drømme?? Er du blevet frisk søde? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Det var da utrolig billigt med den fotograf. Vi skal af med 4300kr. Og det er ikke med reception og festen om aften. Ang. bryllups rejse, vi har også "bare" taget en rejse til tyrkiet. Vi har ikke lige råd til de der luksus rejser. Men det er da rart bare at komme hjemme fra. Bare ham og mig, det bliver mærkeligt ikke at have Amanda med. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 (edited) · Report post Hmm, prøver lige det der gif. format.. Håber det virker..Lyder så fedt med jeres bryllupsrejse.. Det er den samme som kejzer osse skal på ik? Vi gad vildt godt til dte der sted på Samui, men vi har aftalt at vi ikke vil låne nogle penge til brylluppet (max 10.000 hvis der lige mangler det sidste).. Så jeg tror sgu desværre ikke at vi når at få sparet SÅ meget op at der er råd til en sindssyg bryllupsrejse oven i købet.. Så det bliver nok enten en afbudsrejse eller en uge i luxus sommerhus.. Men man har vel lov til at drømme?? Er du blevet frisk søde? Frisk er vist så meget sagt, det gik bedre i går, så valgte lige en tur i byen, hvilket har resulteret i et mindre tilbagefald.. Men, er vist lidt selv ude om det :smash: Jo, det er den samme som Kejzer, håber virkelig vi får sparet nok sammen til det.. Vi har også valgt, ikke at ville låne til brylluppet, så derfor kommer der også til at gå ½ år fra brylluppet, til vi skal afsted. Så burde vi (Per) have fået arbejdet så meget, at vi har råd, plus vi ønsker os tilskud til rejsen til jul, fødselsdage og til brylluppet.. Mon ikke det var en idé for jer? Jeg tror måske vi tager et par dage i mine forældres sommerhus ved hvide sande lige efter brylluppet.. Det koster jo gratis. Edited September 16, 2007 by KatrineK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Det var da utrolig billigt med den fotograf. Vi skal af med 4300kr. Og det er ikke med reception og festen om aften.Ang. bryllups rejse, vi har også "bare" taget en rejse til tyrkiet. Vi har ikke lige råd til de der luksus rejser. Men det er da rart bare at komme hjemme fra. Bare ham og mig, det bliver mærkeligt ikke at have Amanda med. Fedt at det er billigt, det er faktisk osse ved at gå op for mig, når man taler med andre.. Så jeg er glad og tilfreds tyrkiet, lyder nu heller ikke helt dårligt. Vi var dernede sidste sommer ca. 20 km fra Marmaris og det var helt overdrevet smukt der.. Det klareste vand og grønt over alt. det er det sted jeg har været der måler sig bedst med Thailand (yes, I love Thailand jeg ved det godt.. hi hi) Så I kan godt glæde jer.. Og så bare jer to helt alene..dejligt!! Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Hmm, prøver lige det der gif. format.. Håber det virker..Lyder så fedt med jeres bryllupsrejse.. Det er den samme som kejzer osse skal på ik? Vi gad vildt godt til dte der sted på Samui, men vi har aftalt at vi ikke vil låne nogle penge til brylluppet (max 10.000 hvis der lige mangler det sidste).. Så jeg tror sgu desværre ikke at vi når at få sparet SÅ meget op at der er råd til en sindssyg bryllupsrejse oven i købet.. Så det bliver nok enten en afbudsrejse eller en uge i luxus sommerhus.. Men man har vel lov til at drømme?? Er du blevet frisk søde? Frisk er vist så meget sagt, det gik bedre i går, så valgte lige en tur i byen, hvilket har resulteret i et mindre tilbagefald.. Men, er vist lidt selv ude om det :smash: Jo, det er den samme som Kejzer, håber virkelig vi får sparet nok sammen til det.. Vi har også valgt, ikke at ville låne til brylluppet, så derfor kommer der også til at gå ½ år fra brylluppet, til vi skal afsted. Så burde vi (Per) have fået arbejdet så meget, at vi har råd, plus vi ønsker os tilskud til rejsen til jul, fødselsdage og til brylluppet.. Mon ikke det var en idé for jer? Jeg tror måske vi tager et par dage i mine forældres sommerhus ved hvide sande lige efter brylluppet.. Det koster jo gratis. Hmmmm, DOOOH!! ja, så er man vist selv lidt ude om det.. he he Men håber ihvertfald du snart er på toppen igen søde. Måske var det en meget god ide at ønske sig penge det næste lange stykke tid?! Du siger noget.. Nu må vi se, tror ihvertfald ikke det bliver noget vildt lige efter brylluppet.. En af mine største drømme er at komme til Australien engang, så det kunne osse være ret fedt at bruge det næste år efter brylluppet til at spare op til.. Nu drømmer jeg vist lidt igen, hi hi Knus til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Altså hvis de stadig ikke vil noget de der billeder... kan du så ikke prøve at maile dem til mig og så skal jeg da gerne lige se på dem??? *SS* Knuz Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2007 · Report post Jeg kunne også godt tænke mig at komme nogle lidt mere eksotiske steder hen. Men vi har Amanda, skal have hus og bil til næste år. Og vi vil gerne have 2 børn mere. Så det bliver nok først når vi bliver ældre, at der bliver råd til det. Så vi må nødes med charter ferie indtil. Men det går nok. ¨Vi har jo fået Amanda tidligt, så når børnene får sig snovlet hjemme fra, er vi jo ikke over 50. Forresten held og lykke ved lægen onsdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Tillykke med bookningen af fotograf..... Har i så ikke fået alle de "STORE" ting på plads?? Alle de ting man skal være hurtigt ud med??? Vi fik endeligt booket Dj som skal spille under maden og spille op til dans så vi kan forbrænde alle kalorierne igen. :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Altså hvis de stadig ikke vil noget de der billeder... kan du så ikke prøve at maile dem til mig og så skal jeg da gerne lige se på dem??? *SS*Knuz Trine Hey Trine.. Nej, de vil stadig ikke som jeg vil.. ??!! Forstår det ikke.. Kan du ikke sende mig en pm med din mail adr? Så må du meget gerne kigge på dem.. Tark søde Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Jeg kunne også godt tænke mig at komme nogle lidt mere eksotiske steder hen. Men vi har Amanda, skal have hus og bil til næste år. Og vi vil gerne have 2 børn mere. Så det bliver nok først når vi bliver ældre, at der bliver råd til det. Så vi må nødes med charter ferie indtil. Men det går nok. ¨Vi har jo fået Amanda tidligt, så når børnene får sig snovlet hjemme fra, er vi jo ikke over 50. Forresten held og lykke ved lægen onsdag Man skal altså heller ikke kimse af charter ferier Og som du selv skriver, så er der jo masser af tid når børnene er fløjet fra reden Tak søde, er ved at være lidt nervøs nu.. puha!! Men det er nok ikke noget.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Tillykke med bookningen af fotograf..... Har i så ikke fået alle de "STORE" ting på plads?? Alle de ting man skal være hurtigt ud med???Vi fik endeligt booket Dj som skal spille under maden og spille op til dans så vi kan forbrænde alle kalorierne igen. :carrot: Tak for det smukke.. Ja, det er super der er styr på det. Vi har faktisk dtyr på de store ting nu, på nær at vi mangler svar på præsten om han kan.. Men det regner jeg godt med han kan (håbe håbe..) Det er rigtig dejligt så man kan koncentrere sig om hyggetingene istedet for Tillykke med Djén.. Det lyder perfekt, at det er den samme der spiller under middagen og til festen.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Tillykke med fotografen - det er jo super...og ja billigt for en hel dag. Har hørt om andre der tager 15.000 for en dag. Vi skal give 3500 og det er så kun for billeder lige efter vielsen og 20 billeder, der ikke er i album! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Tillykke med fotografen - det er jo super...og ja billigt for en hel dag. Har hørt om andre der tager 15.000 for en dag. Vi skal give 3500 og det er så kun for billeder lige efter vielsen og 20 billeder, der ikke er i album! Takker.. Ja, jeg er osse ved at være ret tilfreds med ham. har lige fået tilsendt nogle billeder han har taget, de var super gode, så jeg er glad og tilfreds!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post HVAD BILLEDER? og så viser du dem ikke her Må vi ikke se, hvordan hans billeder ser ud??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post HVAD BILLEDER? og så viser du dem ikke her Må vi ikke se, hvordan hans billeder ser ud??? Solly Men det er nogle privat billeder fra min svigermors venindes bryllup.. Tror hun bliver halv muggen hvis jeg sætter billeder ind af dem på nettet.. (Sippe ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Søde tøser, kryds lige fingre imorgen kl 11. det er der jeg skal til lægen og tjekkes for dibates.. piv piv.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites