Posted September 18, 2007 · Report post Hej smukke Altså jeg er i forvejen i gang med at krydse hår, så jeg krydser for dig samtidig smukke ;) Men bare rolig jeg har på fornemmelsen du er rask ;) Og hvis den alligevel er gal, så står jeg her med massere af 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Hej smukkeAltså jeg er i forvejen i gang med at krydse hår, så jeg krydser for dig samtidig smukke ;) Men bare rolig jeg har på fornemmelsen du er rask ;) Og hvis den alligevel er gal, så står jeg her med massere af Tak sveske.. Tror nu heller ikke selv jeg har det, men er lidt nervøs fordi det er imorgen. Vil bare have det overstået!! Min helikopter kammi, har stadig sin tlf slukket forresten, men du får besked så snart jeg får fat i ham.. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Hej smukkeAltså jeg er i forvejen i gang med at krydse hår, så jeg krydser for dig samtidig smukke ;) Men bare rolig jeg har på fornemmelsen du er rask ;) Og hvis den alligevel er gal, så står jeg her med massere af Tak sveske.. Tror nu heller ikke selv jeg har det, men er lidt nervøs fordi det er imorgen. Vil bare have det overstået!! Min helikopter kammi, har stadig sin tlf slukket forresten, men du får besked så snart jeg får fat i ham.. Knus Det er bare i orden smukke ;) Det er jo ikke noget der haster - vi skal jo først giftes næste år ;) Krammer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Hej smukkeAltså jeg er i forvejen i gang med at krydse hår, så jeg krydser for dig samtidig smukke ;) Men bare rolig jeg har på fornemmelsen du er rask ;) Og hvis den alligevel er gal, så står jeg her med massere af Tak sveske.. Tror nu heller ikke selv jeg har det, men er lidt nervøs fordi det er imorgen. Vil bare have det overstået!! Min helikopter kammi, har stadig sin tlf slukket forresten, men du får besked så snart jeg får fat i ham.. Knus Det er bare i orden smukke ;) Det er jo ikke noget der haster - vi skal jo først giftes næste år ;) Krammer I know, men 254 dage flyver jo afsted Thomas synes jeg er helt skør fordi jeg altid ved nøjagtig hvor mange dage der er til vi skal giftes.. Har fortalt ham at den tæller automatisk ned herinde på BK, men er ikke helt sikker på han tror mig.. he he 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 (edited) · Report post Hej smukkeAltså jeg er i forvejen i gang med at krydse hår, så jeg krydser for dig samtidig smukke ;) Men bare rolig jeg har på fornemmelsen du er rask ;) Og hvis den alligevel er gal, så står jeg her med massere af Tak sveske.. Tror nu heller ikke selv jeg har det, men er lidt nervøs fordi det er imorgen. Vil bare have det overstået!! Min helikopter kammi, har stadig sin tlf slukket forresten, men du får besked så snart jeg får fat i ham.. Knus Det er bare i orden smukke ;) Det er jo ikke noget der haster - vi skal jo først giftes næste år ;) Krammer He he 254 dage - ja det er ikke længe i virkeligheden ;) De skal nok flyve skal de I know, men 254 dage flyver jo afsted Thomas synes jeg er helt skør fordi jeg altid ved nøjagtig hvor mange dage der er til vi skal giftes.. Har fortalt ham at den tæller automatisk ned herinde på BK, men er ikke helt sikker på han tror mig.. he he Edited September 18, 2007 by kejzer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Puha... Skal nok krudse alt hvad krydses kan uden at jeg falder altså Du må endelig skrive herinde så lover jeg at holde øje med sitet hele dagen og klar til enten et KÆMPE eller et endnu større Knuz Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Puha... Skal nok krudse alt hvad krydses kan uden at jeg falder altså Du må endelig skrive herinde så lover jeg at holde øje med sitet hele dagen og klar til enten et KÆMPE eller et endnu større Knuz Trine Tak søde.. Og det skal jeg selvfølgelig nok! Men har lige set at det først er kl 15 (godt jeg tjekkede hmmm) Knus til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Puha... Skal nok krudse alt hvad krydses kan uden at jeg falder altså Du må endelig skrive herinde så lover jeg at holde øje med sitet hele dagen og klar til enten et KÆMPE eller et endnu større Knuz Trine Tak søde.. Og det skal jeg selvfølgelig nok! Men har lige set at det først er kl 15 (godt jeg tjekkede hmmm) Knus til dig Jeg skal nok holde øje med dig alligevel... Og hvis du har brug for at snakke lidt inden du skal derop sender du bare en pm'er *SS* Knuz 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Søde tøser, kryds lige fingre imorgen kl 11. det er der jeg skal til lægen og tjekkes for dibates.. piv piv.. Held og lykke i dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Pøj pøj med i eftermiddag. Håber alt går vel. til dig fra mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMM 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Held og lykke med i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Hej søde! Held og lykke, jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan, og sende alt mulig held og lykke i din retning i dag! (Er der noget mere heldigt end en supermand smiley? ;) ) Og så skal du da også lige have et stort 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post held og lykke idag, krydser havd der krydses kan. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Så søde, nu er klokken snart 16, og du burde efterhånden have fået besked, håber alle de krydsede ffingre, tær', hår osv.. virkede. Jeg har virkelig tænkt på dig i dag, og har sendt dig en masse gode tanker.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Så søde, nu er klokken snart 16, og du burde efterhånden have fået besked, håber alle de krydsede ffingre, tær', hår osv.. virkede. Jeg har virkelig tænkt på dig i dag, og har sendt dig en masse gode tanker.. Hej tøser!!! Tak for alle jeres krydsede fingre og tæer og hår osv... For det virkede nemlig!!! Ingen sukkersyge til mig Jeg er åbenbart lidt freaky og har det udlæt selvom jeg ikke har diabetes,hi hi.. Og undskyld updaten først kommer nu, men Thomas var igang med en pokerturnering på nettet.. Grrrrrr!! Knus fra en glad Stinne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Jubii!!! Tillykke med det! Hvor er det dejligt at hører! Du må da være mega lettet lige nu.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Jubii!!! Tillykke med det! Hvor er det dejligt at hører! Du må da være mega lettet lige nu.. Ja helt vildt :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Uuuuuuuuuuuuuuuuh hvor dejligt... Stort fra mig et et som jeg lovede dig *SS* Så kan du rigtig slappe af og nyde planlægningen *SS* knuz Trine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post WUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Det må du fejre med en stor fed chokoladeskildpadde ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Så søde, nu er klokken snart 16, og du burde efterhånden have fået besked, håber alle de krydsede ffingre, tær', hår osv.. virkede. Jeg har virkelig tænkt på dig i dag, og har sendt dig en masse gode tanker.. Hej tøser!!! Tak for alle jeres krydsede fingre og tæer og hår osv... For det virkede nemlig!!! Ingen sukkersyge til mig Jeg er åbenbart lidt freaky og har det udlæt selvom jeg ikke har diabetes,hi hi.. Og undskyld updaten først kommer nu, men Thomas var igang med en pokerturnering på nettet.. Grrrrrr!! Knus fra en glad Stinne Hvor dejligt at høre. Har været helt bekymmeret for dig i dag Og det der med pokerturnering, det er da kun tilladt hvis han vinder en masse penge til bryllupet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2007 · Report post Så søde, nu er klokken snart 16, og du burde efterhånden have fået besked, håber alle de krydsede ffingre, tær', hår osv.. virkede. Jeg har virkelig tænkt på dig i dag, og har sendt dig en masse gode tanker.. Hej tøser!!! Tak for alle jeres krydsede fingre og tæer og hår osv... For det virkede nemlig!!! Ingen sukkersyge til mig Jeg er åbenbart lidt freaky og har det udlæt selvom jeg ikke har diabetes,hi hi.. Og undskyld updaten først kommer nu, men Thomas var igang med en pokerturnering på nettet.. Grrrrrr!! Knus fra en glad Stinne Hvor dejligt at høre. Har været helt bekymmeret for dig i dag Og det der med pokerturnering, det er da kun tilladt hvis han vinder en masse penge til bryllupet Iiih ja, det skulle man mene ik? Men det gør han ALDRIG!!!! Selvom han selv er helt overbevist.. he he 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2007 (edited) · Report post Se forøvrigt et fint monogram AnnaPerenna har lavet til mig: Det tror jeg helt sikker jeg vil bruge.. tak Anna.. Edited September 20, 2007 by SommerBrud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2007 · Report post Wippiiii at du er rask. Stort tillykke med det! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2007 · Report post Wippiiii at du er rask. Stort tillykke med det! Tak søde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites