sara-rasmussen

Giv jeres besyv med... Min tale til Brian!!

16 indlæg i dette emne

Kære Brian…

Det er helt vildt hvad der kan komme ud af en pubcrawl i Bulgarien!!

For at gøre en lang historie kort, mødtes Brian og Jeg på en pubcrawl i Bulgarien, jeg var af sted med Jesper, Jacob og Charlotte, og du med Melisa, Lone, Per, Anne og Ugly…

Vi så hinanden første gang ved den første pub… Charlotte og jeg skreg ANNO- og bildte jer ind, at det betød hej på Fynsk…

Næste gang jeg så dig var ved den sidste bar - Ugly spørger, om jeg ikke lige kan holde øje med dig, og det har jeg så gjort siden, med stor glæde…

Det skal lige siges, at det var ikke helt nemt at blive kærester, for Brian forlod Bulgarien uden at aflevere adresse eller telefonnummer…

Da jeg kommer hjem, kan jeg ikke få dig ud af hovedet - jeg må se dig igen!!

Efter flere ideer om hvordan jeg skulle finde Brian fra Ribe, bliver jeg enig med mig selv om at kontakte rejsebureauet for at få din adresse…

Balkan Holidays måtte ikke udlevere hverken nummer eller adresse, og så ryger det ud af munden på, at jeg har dine nøgler - den unge fyr i den anden ende små griner - han ved godt jeg er på dybt vand!!

Han siger, at jeg kan sende nøglerne ind til dem, og så vil de sende videre… Og hvis jeg havde lyst kunne jeg vedlægge et brev… Om jeg havde lyst!!

Jeg fik skrevet og sendt et brev og to dage senere tikkede der en sms ind på min mobil… ” Jeg har også tænkt på dig”

Lykken var gjort - vi skulle mødes i København d. 23. juli 2002- og siden den dag er det gået stærk…

I juni 2006 fik en dejlig dreng, som vi havde ventet længe på. Han er vores store lykke- og jeg glæder mig til at kunne meddele, at han skal være storebror!!

Brian, du er min tro støtte, i alle mine skøre ideer, du er der altid for mig, og det er jeg dig dybt taknemmelig for!!

Ikke mindst har du taget mine søstre til dig, som var det dine egne. Jeg ved du har sagt, at Nanna er den søster du aldrig selv fik - og det er dejligt for mig, da Nanna er mit et og alt!!

Det siges at man skal gifte sig med en man kan leve med, jeg har i dag giftet mig med ham jeg ikke kan leve uden!!

Brian jeg elsker dig- og glæder mig til at leve resten af livet med dig og alle vores dejlige unger!!

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fin tale!

Jeg skal bare lige have opklaret! Du skriver :I juni 2006 fik vi en dejlig dreng, som vi havde ventet længe på. Han er vores store lykke- og jeg glæder mig til at kunne meddele, at han skal være storebror!!

Er du gravid eller mener du når du en gang i fremtiden bliver gravid? - for hvis det er det sidste - vil jeg nok indføje et - når han en gang i fremtiden skal være storebror :boohoo:

blot et synspunkt herfra:-))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fin tale!

Jeg skal bare lige have opklaret! Du skriver :I juni 2006 fik vi en dejlig dreng, som vi havde ventet længe på. Han er vores store lykke- og jeg glæder mig til at kunne meddele, at han skal være storebror!!

Er du gravid eller mener du når du en gang i fremtiden bliver gravid? - for hvis det er det sidste - vil jeg nok indføje et - når han en gang i fremtiden skal være storebror :boohoo:

blot et synspunkt herfra:-))

Jeg er ikke gravid, men forsøger!!!

Retter det med det samme...

Tak :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Hvor er det en sjov tale - jeg kan især godt lide det der med at du har holdt øje med ham lige siden. Det var et sjovt ordspil og brygge ud af vennens replik.

Jeg studsede også lige over det der med om du var gravid - om det var en overraskelse osv.

Det er også meget opfindsomt den med nøgler og rejsebureauet - slemme tøs, men i krig og kærlighed gælder alle kneb :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tale er nu rettet!!!

Nu lyder det således:

I juni 2006 fik en dejlig dreng, som vi havde ventet længe på.

Du er den bedste far for August, at se jer sammen gør mig stolt og endnu mere lykkelig. Jeg elsker at se jer lege og se den måde hans øjne lyser op på, når han kan høre du kommer hjem. I har et helt unikt bånd.... Men at dele glæden over at have den mest fantastiske charmetrold er bare det hele værd.

Han er vores store lykke- og jeg glæder mig til, at kunne meddele, når han på et tidspunkt skal være storebror!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige lidt tilføjelser...

Er det stadig en god tale??

Kære Brian…

Det er helt vildt hvad der kan komme ud af en pubcrawl i Bulgarien!!

For at gøre en lang historie kort, mødtes Brian og Jeg på en pubcrawl i Bulgarien, jeg var af sted med Jesper, Jacob og Charlotte, og du med Melisa, Lone, Per, Anne og Ugly…

Vi så hinanden første gang ved den første pub… Charlotte og jeg skreg ANNO- og bildte jer ind, at det betød hej på Fynsk…

Næste gang jeg så dig var ved den sidste bar - Ugly spørger, om jeg ikke lige kan holde øje med dig, og det har jeg så gjort siden, med stor glæde…

Det skal lige siges, at det var ikke helt nemt at blive kærester, for Brian forlod Bulgarien uden at aflevere adresse eller telefonnummer…

Da jeg kommer hjem, kan jeg ikke få dig ud af hovedet - jeg må se dig igen!!

Efter flere ideer om hvordan jeg skulle finde Brian fra Ribe, bliver jeg enig med mig selv om at kontakte rejsebureauet for at få din adresse…

Balkan Holidays måtte ikke udlevere hverken nummer eller adresse, og så ryger det ud af munden på mig, at jeg har dine nøgler - den unge fyr i den anden ende små griner - han ved godt jeg er på dybt vand!!

Han siger, at jeg kan sende nøglerne ind til dem, og så vil de sende videre… Og hvis jeg havde lyst kunne jeg vedlægge et brev… Om jeg havde lyst!!

Jeg fik skrevet og sendt et brev og to dage senere tikkede der en sms ind på min mobil… ” Jeg har også tænkt på dig”

Lykken var gjort - vi skulle mødes i København d. 23. juli 2002- og siden den dag er det gået stærk…

I juni 2006 fik vi en dejlig dreng, som vi havde ventet længe på.

Du er den bedste far for August, at se jer sammen gør mig stolt og endnu mere lykkelig. Jeg elsker at se jer lege og se den måde hans øjne lyser op på, når han kan høre du kommer hjem.

I har et helt unikt bånd.... Og at dele glæden over at have den mest fantastiske charmetrold er bare det hele værd.

Han er vores store lykke- og jeg glæder mig til, at kunne meddele, når han på et tidspunkt skal være storebror!!

Brian, du er min tro støtte, i alle mine skøre ideer, du er der altid for mig, og det er jeg dig dybt taknemmelig for!!

Ikke mindst har du taget mine søstre til dig, som var det dine egne.

Jeg ved du har sagt, at Nanna er den søster du aldrig selv fik - det er dejligt for mig, for Nanna er mit et og alt!!

Jeg har ofte sagt til, før August kom til, at hvis jeg blev sendt til månen og kun måtte tage en med så blev det Nanna…

Jeg elsker Nanna højere end stjernerne på himlen og det betyder alt for mig, at du lader Nanna være stor en del af vores liv!!

Du er der altid for hende - og det skal du have tak for!!

Du er den rigtige, fordi du altid er der for mig, når jeg har brug for det. Og du giver mig lov til at være der for dig.

Jeg elsker den måde, du har meninger på. Nogen gange er de veldokumenterede og gennemtænkte, andre gange er de bare underlige…

Det siges at man skal gifte sig med en man kan leve med, jeg har i dag giftet mig med ham jeg ikke kan leve uden!!

Brian jeg elsker dig herfra og til verdens ende - og glæder mig til at leve resten af livet med dig og alle vores dejlige unger!!

Jeg syntes I alle skal rejse jer og sammen skal vi udbringe en skål for min Bian!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig dejlig tale!!! VIRKELIG!!!

Jeg har en lille ting:

Hvem er Nanna? Tydeligvis en meget vigtig person for dig, og du får også flettet Brian meget smukt ind i din kærlighed for hende.

Jeg ville nok ikke personligt vælge at fremhæve en anden person frem for min mand på netop denne dag.. -Ikke alene fortæller du ham at jeres søn betyder mere end han gør, men du siger også at Nanna betyder mere:

"Jeg har ofte sagt til, før August kom til, at hvis jeg blev sendt til månen og kun måtte tage en med så blev det Nanna…

Jeg elsker Nanna højere end stjernerne på himlen og det betyder alt for mig, at du lader Nanna være stor en del af vores liv!!"

Jeg har stor respekt for at det er sådan du har det, og det er muligvis det helt rigtige for dig at sige, men tror du ikke at din mand gerne lige netop på sin bryllupsdag vil høre, at han er den vigtigste i dit liv? -Og ikke nr. 3.. (Gå hjem Prins Henrik :cheerleader3::boohoo:) :cheerleader3:

-Det er bare sådan jeg selv ville have det, hvis det var mig..

Kim har 3 børn, og et eller andet sted ved jeg da godt, at de kommer i første række for ham, men det behøver vi vel ikke at understrege på netop denne dag, hvor det handler om MIG og HAM.

-Er det bare mig som er sart? -Kommentarer er velkomne

I øvrigt skal du bare gøre det som er rigtigt for DIG!!

Held og lykke med din skønne tale (jeg er også vild med de stunt med rejsebureauet :balloon:

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nanna er min lillesøster!!

Jeg har kun Nanna, da jeg har mistet begge mine forældre af hver deres kræftsygdom... Min mor døde 91 og min far i 99, så Nanna og jeg er uadskillelige...

Jeg forstår sagtens hvad du skriver- og tager det til mig, men vil nu alligevel lige tænke over, om jeg vil rette det!! :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte at det måske var noget i den retning :boohoo:

Jeg kan godt forstå du er ekstra knyttet til din søster, og det gør mig forfærdelig ondt med jeres forældre... :cheerleader3:

Ellers synes jeg da bare du skal gøre som det føles mest rigtigt for dig, og som din kæreste vil føle rigtigt også.. Jeg er sikker på din tale bliver pragtfuld og dejlig. Den er virkelig god!!

:balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stadig en rigtig rigtig god tale!

At nævne nanna er som at have nævnt dine forældre, som du så ikke kan sige tak til når de ikke er her mere - godt at inddrage Nanna i stedet.

Jeg kan godt lide den her:

Jeg elsker den måde, du har meninger på. Nogen gange er de veldokumenterede og gennemtænkte, andre gange er de bare underlige…

Det fortæller også noget om jer to - sødt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære Brian…

Det er helt vildt hvad der kan komme ud af en pubcrawl i Bulgarien!!

For at gøre en lang historie kort, mødtes Brian og Jeg på en pubcrawl i Bulgarien, jeg var af sted med Jesper, Jacob og Charlotte, og du med Melisa, Lone, Per, Anne og Ugly…

Vi så hinanden første gang ved den første pub… Charlotte og jeg skreg ANNO- og bildte jer ind, at det betød hej på Fynsk…

Næste gang jeg så dig var ved den sidste bar - Ugly spørger, om jeg ikke lige kan holde øje med dig, og det har jeg så gjort siden, med stor glæde…

Det skal lige siges, at det var ikke helt nemt at blive kærester, for Brian forlod Bulgarien uden at aflevere adresse eller telefonnummer…

Da jeg kommer hjem, kan jeg ikke få dig ud af hovedet - jeg må se dig igen!!

Efter flere ideer om hvordan jeg skulle finde Brian fra Ribe, bliver jeg enig med mig selv om at kontakte rejsebureauet for at få din adresse…

Balkan Holidays måtte ikke udlevere hverken nummer eller adresse, og så ryger det ud af munden på, at jeg har dine nøgler - den unge fyr i den anden ende små griner - han ved godt jeg er på dybt vand!!

Han siger, at jeg kan sende nøglerne ind til dem, og så vil de sende videre… Og hvis jeg havde lyst kunne jeg vedlægge et brev… Om jeg havde lyst!!

Jeg fik skrevet og sendt et brev og to dage senere tikkede der en sms ind på min mobil… ” Jeg har også tænkt på dig”

Lykken var gjort - vi skulle mødes i København d. 23. juli 2002- og siden den dag er det gået stærk…

I juni 2006 fik en dejlig dreng, som vi havde ventet længe på. Han er vores store lykke- og jeg glæder mig til at kunne meddele, at han skal være storebror!!

Brian, du er min tro støtte, i alle mine skøre ideer, du er der altid for mig, og det er jeg dig dybt taknemmelig for!!

Ikke mindst har du taget mine søstre til dig, som var det dine egne. Jeg ved du har sagt, at Nanna er den søster du aldrig selv fik - og det er dejligt for mig, da Nanna er mit et og alt!!

Det siges at man skal gifte sig med en man kan leve med, jeg har i dag giftet mig med ham jeg ikke kan leve uden!!

Brian jeg elsker dig- og glæder mig til at leve resten af livet med dig og alle vores dejlige unger!!

hejsa

din tale er bare rigtig go,

i starten af din tale, tænkte jeg, åhh nej endnu ikke en af de der total lange taler, om hvor i mødte hinanden, men efter at have læst den er det bare sådan en jeg må skrive til min kommende mand i livet :-)

talen er kort, og ikke for lang og det du får sagt er jeg sikker på bare rammer alle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer