merete.dam

Merete & Søren - 15. august 2009

1,828 posts in this topic

Velkommen til min bryllupsplanlægning

:boohoo:

Skriv endelig en hilsen i min tråd, så bliver jeg så glad :mailbox:

Index

Huskeliste

her

Vielsen

Kirken her og stregtegning af kirken her

Ind- og udgangsmusik her

Salmer her

Kirkehæfter herfra og her og Tudeprinsen/Tudeprinsessen dertil her

Fotograf her og huskeliste til fotografen her

Kurve med risposer og bryllupsbobler her og billeder af processen herfra

Vielsesrør her

Festen

Farvevalg her

Feststedet herfra

Bryllupsbuffet her

Drikkevarer her

Guldmandler her

Fotograf her og huskeliste til fotografen her

Bryllupskagen (opskrift) her

Topfigur til bryllupskagen her

Kageknivsæt her

Champagneglas her

Toastmaster her og hans toastmasterklokke her

Gavekoordinator her

Gave til hjælpere her

Gæstebogen her og første side i gæstebogen her

Personligt bånd til gæstebogen her

Kuglepen til gæstebogen her

Servietter til kaffen her

Chokolade her

Teposer her, kærlighedste dertil her og de færdige Kærlighedste-poser her

Cookie Cutter her

Hæfter til bordene herfra

Duge her

Vaser til en enkelt blomst her

Bordløber og hvide perler her

Pynt til vinglas her og samlet herfra

Lys til buffetbordet her

Toiletkurv til kvinder her og mænd her

Håndklæder her

Brudevalsen - trin for trin her

Bruden

Lidt om os her

Vores ringe her

Brudekjoleprøvning hos Snehvide Brudekjoler herfra

Brudekjoleprøvning hos Holmenlund Brud & Fest herfra

Brudekjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**s Bridal her

Min brudekjole herfra

Min brudekjole - modelbilleder her og skørt til kjolen her

Mit slør her

Brudebuketten her

Brudepiger her

Brudepigekjole her og min ene brudepige i brudepigekjolen her

Brudepigekjole her og min anden brudepige i brudepigekjolen herfra

Dragtpose til brudekjolen her

Brudeskoene her og blå hjerter under brudeskoene her

Strømpebåndet – noget blåt her

Brudetasken her og indhold til brudetasken her

Paraply og vifte her

Frisør her

Negletekniker her

Neglepynt her

Makeup herfra og herfra

Mit ene diadem her

Mit andet diadem her

Brudesmykkerne her og her

Meretes Polterabend her

Alternativ til noget blåt her

T-shirt med vores billede her

Gommen

Lidt om os her

Vores ringe her

Gommens tøj her

Manchetknapper her

Forlover her

T-shirt med vores billede her

Inspiration

Morgengaven her

Brudefrisurer herfra og her

Borddækning herfra

Bordkort her

Det kreative

Vores monogram her

Save-the-Date magneter her, frimærker til Save-the-Date magneterne her og Save the-Date blærerække her

Invitationerne her, guldkuverter til invitationerne her og adresselabels til guldkuverterne her

"Hand made" charms her

Tråd til foldning af servietter her

Grønne organzaposer til mandler her

Tekst til takkekort (skabelon) her

Diverse

Bryllupsalbum her

Gave til hjælpere her

Kærlighedsdigte her

Traditioner og gammel overtro her

Bryllupsdagens navn her

Blomsternes betydning her

Link til at lave sin egen brudebuket her

Sten i ringen og dens betydning her

Billedredigeringstråd her

Tråd med gaveæsker her

Bryllupsfilm her

Extrapolating her

En mands chance for at vinde en diskussion her

Edited by merete.dam
0

Annonce ♥

Tak skal du have, Maiken :boohoo:

Jeg har allerede været herinde et stykke tid og brugt utallige timer på at kigge på en masse planlægningstråde :)

Det er ikke til at lade være med :)

Jeg håber, at I får en fantastisk, uforglemmelig og smuk dag på lørdag :denmarkflag:

:loveflag: fra Merete

0

Annonce ♥

Tillykke med frieriet og velkommen til :denmarkflag: Aalborg er et dejligt sted, jeg skal selv flytte derop om et års tid sammen med Ramus, som på det tidspunkt vil være min mand :)

Hej Iben.

Tak skal du have :boohoo:

Ja, vi er også meget glade for at bo i Aalborg - det er jo en storby for mig - jeg kommer oprindeligt fra Vejby, som ligger mellem Vrå og Løkken :loveflag:

Vi bor i Aalborg Vestby. Det er et fantastisk sted, der er stille og fredeligt. Vi bor meget tæt på lystbådehavnen, så der er både grønne områder, vand og storby lige i nærheden - hvad mere kan man forlange? :carrot:

:) fra Merete

0

Hej tillykke med frieriet.

Vi skal også giftes i Vor Frelsers Kirke, dog den i Horsens :)

Tak skal du have :denmarkflag:

Ja, der er jo mange Vor Frelsers Kirker i Danmark og det er jo ikke helt lige meget, hvilken kirke man møder op i :loveflag:

:boohoo: fra Merete

0

Annonce ♥

Lidt om os

post-27398-1205789179.jpg

Vi hedder Merete & Søren ()() Vi lærte hinanden at kende på dating.dk i 2004 og fandt efter et stykke tid ud af, at vi da hellere måtte mødes :)

Vi mødtes første gang lørdag d. 14. august 2004 og dagen efter tog jeg ud til Søren igen og der blev vi så enige om, at vi skulle være kærester :boohoo:

I 2006 flyttede vi sammen i en lejlighed i Aalborg Vestby og fik i løbet af efteråret vores højtelskede kat, Luffe (se billede)

post-27398-1188746763.jpg

Her bor vi så endnu og vi er rigtig glade for det. Det er et meget stille område og det nyder vi begge - vi er ikke længere helt så store festaber, som vi har været :smolf:

Jeg skal til at læse til finansøkonom i Aalborg og Søren er blevet færdig som cand. scient. i datalogi her i sommer og har fået arbejde i Aalborg hos Niras :)

Søren friede til mig d. 1. april 2007. Han havde i lang tid gået og tænkt på, at han ville fri, men han kunne ikke lige finde den rigtige anledning og så skulle han lige have samlet mod til sig :loveflag: Han var i byen aftenen før og kom hjem ved 5-tiden om morgenen d. 1. april. Han kom ind og vækkede mig og sagde, at jeg skulle vågne, for der var noget vigtigt, han skulle sige til mig :( Og så friede han :hug: Svaret var selvfølgelig ja og hele søndagen (d. 1. april) brugte jeg foran computeren på bryllupsklar.dk :denmarkflag:

Sådan er der gået adskillige dage, hvor jeg tænker, at jeg da lige kan kigge hurtigt på bryllupsklar.dk og så flyver tiden bare afsted og sådan vil mange dage også gå fremover :)

Edited by merete.dam
0

Hej Mette

Velkommen til :boohoo:

Jeg saa lige, at du skrev, at din kaereste laeser datalogi - hvis I er interesserede i et udlandsophold - i Schweiz - saa kan jeg anbefale det danske IT konsulentfirma, som jeg arbejder for. Der arbejder indtil videre 8 danske dataloger og mig (som ikke er datalog) i firmaet. Kig evt. paa www.aragost.com.

0

Farvevalg

Jeg har en idé om at have et farvetema og da jeg så snakkede med Søren om det, så stod det rimelig hurtigt klart, at det ikke blev lyserød, som jeg først havde tænkt på :boohoo: Jeg vil jo gerne have, at Søren er med i så meget planlægning som muligt, selvom det nogle gange er svært at overbevise ham om, at det er noget, han skal deltage i :denmarkflag:

Men han bryder sig ikke om lyserød og i det hele taget ikke om røde farver. Vi snakkede frem og tilbage og blev så enige om grøn, hvid og guld. Det er jeg efterhånden også blevet hooked på, det er nogle flotte farver sammen, så det skal nok blive godt :carrot:

Tanken er så, at invitationerne, bordkortene, borddekorationerne osv. er i grønne og hvide farver med noget guld på, så jeg glæder mig til at se, hvad vi kan få kreeret, når vi kommer tættere på datoen :loveflag:

Edited by merete.dam
0

Hej Mette

Velkommen til :loveflag:

Jeg saa lige, at du skrev, at din kaereste laeser datalogi - hvis I er interesserede i et udlandsophold - i Schweiz - saa kan jeg anbefale det danske IT konsulentfirma, som jeg arbejder for. Der arbejder indtil videre 8 danske dataloger og mig (som ikke er datalog) i firmaet. Kig evt. paa www.aragost.com.

Hej Camilla.

Jeg hedder Merete og ikke Mette :)

Det lyder spændende med arbejdspladsen - det nævner jeg da lige for Søren :boohoo:

Umiddelbart tror jeg ikke, at det har interesse, vi er begge meget glade for at bo forholdsvis tæt på vores familier, men man skal da aldrig sige aldrig :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hej Mette

Velkommen til :loveflag:

Hej Camilla.

Jeg hedder Merete og ikke Mette :)

Det lyder spændende med arbejdspladsen - det nævner jeg da lige for Søren :boohoo:

Umiddelbart tror jeg ikke, at det har interesse, vi er begge meget glade for at bo forholdsvis tæt på vores familier, men man skal da aldrig sige aldrig :denmarkflag:

Hej Merete

Hov - det maa du undskylde. Jeg havde foedselsdag i gaar, saa er stadig ikke helt paa toppen efter alt det festeri..

Ja, det er rart at bo taet paa ens familie - jeg fandt godt nok en schweizisk kaereste, saa jeg maatte vaelge svigerfamilien i stedet.

Glaeder mig til at hoere mere om din planlaegning - kig evt. fordi min traad - jeg skal giftes i august naeste aar.

0

Annonce ♥

Hej Mette

Velkommen til :)

Hej Camilla.

Jeg hedder Merete og ikke Mette ()()

:( fra Merete

Hej Merete

Hov - det maa du undskylde. Jeg havde foedselsdag i gaar, saa er stadig ikke helt paa toppen efter alt det festeri..

Ja, det er rart at bo taet paa ens familie - jeg fandt godt nok en schweizisk kaereste, saa jeg maatte vaelge svigerfamilien i stedet.

Glaeder mig til at hoere mere om din planlaegning - kig evt. fordi min traad - jeg skal giftes i august naeste aar.

Hej igen.

Det er bare i orden og by the way :)

Jeg kigger da lige forbi din tråd :loveflag: Tak for tippet ang. firmaet og held og lykke med brylluppet :)

:hug:

0

Hejsa og velkommen herinde.

Dejligt at se endnu en Aalborggenser :boohoo:

Det kan være vores kærester kender lidt til hinanden for min kæreste læser også datalogi i Aalborg og er færidg til næste år :denmarkflag:

Dejligt at se du allerede har fundet en masse inspiration.

0

Borddekorationer

Bordpynten skal stadig være i grønne og hvide farver, men jeg har vedhæftet nogle billeder, hvor jeg godt kan lide selve formen, selvom det er blomster med nogle andre farver :boohoo:

post-27398-1188748698.jpg post-27398-1188748712.jpg post-27398-1188748765.jpg

Edited by merete.dam
0

Annonce ♥

Vores farver er indtil videre også grøn og hvid/creme - og så med et strejf af guld på save-the-date kort og de kommende invitationer. Vi leder efter en farve der skal være der som et strejf i blomsterne, men ved endnu ikke hvilken.. jeg elsker liljer, men er heller ikke til det lyserøde, så... :boohoo: Måske ender vi med at holde os til creme og grøn.. men jeg vil følge med herinde og se hvad I finder ud af ;) Du har et par af de samme blomster-inspirationsbilleder som mig, det er meget sjovt..

0

Hejsa og velkommen herinde.

Dejligt at se endnu en Aalborggenser :boohoo:

Det kan være vores kærester kender lidt til hinanden for min kæreste læser også datalogi i Aalborg og er færidg til næste år :(

Dejligt at se du allerede har fundet en masse inspiration.

Hej Christina :denmarkflag:

Jeg har spurgt Søren, om han kender én, der hedder Robert, men det gør han ikke :) Søren har undervejs taget et ekstra studieår for at samle op på nogle eksamener, så han har ikke gået sammen med den årgang, som bliver færdige næste år :) Så det er nok derfor :carrot:

:) for beskeden - jeg har lige været forbi din planlægningstråd, det er bare en super flot kjole, du har købt :hug:

:loveflag:

0

Vores farver er indtil videre også grøn og hvid/creme - og så med et strejf af guld på save-the-date kort og de kommende invitationer. Vi leder efter en farve der skal være der som et strejf i blomsterne, men ved endnu ikke hvilken.. jeg elsker liljer, men er heller ikke til det lyserøde, så... :) Måske ender vi med at holde os til creme og grøn.. men jeg vil følge med herinde og se hvad I finder ud af ;) Du har et par af de samme blomster-inspirationsbilleder som mig, det er meget sjovt..

Ej, hvor sjovt at vi deler farver og billeder :boohoo: Billederne er også nogle, jeg har taget fra forskellige tråde herinde, så der er nok nogle gengangere :loveflag:

Jeg er også helt vild med liljer, men man skal bare passe på, at de ikke drysser... Den dims inde i midten af en lilje (sorry, jeg er ikke blomsterkender :) ) farver utrolig meget, så jeg overvejer lige en ekstra gang, om det er liljer, jeg skal have med i min buket... Det ville jo være ærgerligt, hvis brudekjolen blev misfarvet af brudebuketten :)

:denmarkflag:

0