bellehelene

B&C 21. juli 2007

53 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var så fantastisk så meget folk havde gjort ud af det - der var ikke mindre end 13 taler, den ene mere sjov, sød og rørende end den anden. Og den bedste af dem allesammen var selvfølgelig min elskede mand, der holdt en tale, så tårerne flød i stride strømme for både de kvindelige og mandlige gæster... Inkl. bruden der overgav sig til en ægte Frederikke

post-21628-1188758743.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efterfulgt af fri disko til den lyse morgen :denmarkflag:

post-21628-1188759705.jpg

Sikke en fest, det var bare alt alt for sjovt - vejret holdt hele natten, så folk fik både danset, drukket afsindigt mange drinks og kølet af på terrassen i den lune sommernat. Bedre fest kan man ikke ønske sig, de sidste gæster gik i seng kl. 7 om morgenen :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var simpelthen den perfekte afslutning på et bryllup, der overgik vores vildeste fantasier. Jeg er sikker på at vi kan leve højt på minderne resten af vores liv. Og den bedste måde at fordøje alle de fantastiske indtryk var at stikke af på en rigtig luksus-bryllupsrejse, efter de sidste gæster var taget hjem.

post-21628-1188760083.jpg

Pyha - det må vist være et nogenlunde dækkende udsnit fra dagen. Der kom godt nok ikke så mange ord på piger, men jeg tror altså, at jeg lader billederne tale for sig selv, for jeg har næsten ikke ord til at beskrive alle de følelser fra den bedste dag i vores liv.

:boohoo: FRU Bellehelene

Redigeret af bellehelene
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boohoo:Suuuuuk hvor er det bare romantisk! :denmarkflag:

Jeg skrevet det før, men det hele ser bare SÅ fantastisk ud! Jeg ELSKER dit slør, wau hvor er I begge flotte, vidunderlige omgivelser på Helenekilde, næsegrus beundrig for dine kreationer - SÅ flot med sommerfuglene på roserne, fantastiske billeder... Ja, jeg kunne blive ved. Det både lyder til og ser ud til at være noget af et eventyrbryllup!

:loveflag: Maiken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wau, hvor der det bare nogle flotte billeder! Totalt lækker og gennemført stil. Det skinner virkelig igennem at i havde en god fest! Håber i havde en tilsvarende god ferie, men billedet ser da lækkert ud :cheerleader3: . Kan godt forstå hvis i stadig svæver rundt på lyserøde skyer derhjemme :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer