MetteAaby

Tore og Mette - d. 26/7-2008

265 posts in this topic

Der kommer ingen billeder af mig i kjolen i denne omgang! De blev røvdårlige pga. den manglende BH, den sidder helt forkert kjolen! Øv... Er totalt nede!

Årh øv...ærgerligt med de billeder - men op med humøret, du skal nok få nogle fine billeder at kigge på, når du skal prøve den igen :)

Også lidt ærgerligt for os, som venter spændt på at se billeder af vidunderet :heart:

- Jeg ligner sgu da også noget der er løgn på de billeder jeg har lagt ind...hehe, men pøblen ville jo flåmig, hvis de fandt ud af at jeg havde billeder uden at dele...og nårh ja, så var der jo også lige den der lille detalje med at jeg ikke kunne vælge mellem de 2 kjoler :blush:

Skal klart have taget lidt bedre billeder når jeg endelig har valgt!

...og .... :super: var flad af grin da jeg læste at din kæreste synes at I ikke skulle have bordkort, men lege en leg...hahahaaaaa! MÆND!!!

Har jeg forresten fået spurgt om I kører og farvetema? Og hvad med blomster?

Øv! :) Ville ellers gerne have set billeder!!! (surprise!!! :blush: ) Skidt da med at det ser lidt sjovt ud... Vi er jo eksperter i at forestille os det endelige resultat.. :bearhug: Så vi skal nok love at abstrahere fra det med BHen! Pleeeeease!! Pretty pleeeeease! :super: Ej, det bestemmer du selvfølgelig selv :) ... Men billeder er ALTID populære, ligegyldigt hvordan de ser ud!

0

Annonce ♥

Der kommer ingen billeder af mig i kjolen i denne omgang! De blev røvdårlige pga. den manglende BH, den sidder helt forkert kjolen! Øv... Er totalt nede!

ååååhr kan vi ikke bare se et lille et??? Bare et lille sygt et??? Må viiiiiiiiiiiiiiii?????? Vi kan godt abstrahere fra den manglende bh ... kom nuuuu ??? :bearhug::heart:

0

Årh øv...ærgerligt med de billeder - men op med humøret, du skal nok få nogle fine billeder at kigge på, når du skal prøve den igen :blush:

Også lidt ærgerligt for os, som venter spændt på at se billeder af vidunderet :bearhug:

- Jeg ligner sgu da også noget der er løgn på de billeder jeg har lagt ind...hehe, men pøblen ville jo flåmig, hvis de fandt ud af at jeg havde billeder uden at dele...og nårh ja, så var der jo også lige den der lille detalje med at jeg ikke kunne vælge mellem de 2 kjoler :heart:

Skal klart have taget lidt bedre billeder når jeg endelig har valgt!

...og .... :blush: var flad af grin da jeg læste at din kæreste synes at I ikke skulle have bordkort, men lege en leg...hahahaaaaa! MÆND!!!

Har jeg forresten fået spurgt om I kører og farvetema? Og hvad med blomster?

Tak søde Chris. Jeg er totalt deprimeret! Jeg ligner bare ALTID en abe på billeder. Jeg er simpelthen så ufotogen! Jeg håber sørme, at en der er en fotograf, der kan finde ud af at tage et par nogenlunde billeder af mig på selve dagen! :-(

Da jeg prøvede kjolen i butikken, syntes jeg selv, at jeg så skide godt ud (Måske lidt overdrevet) og nu på billederne er jeg både fed, lasket osv. Det er også bare typisk mig at glemme BH, så kjolen klapser helt sammen på maven!!!!!!!!!!!! Øøøøøøvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!!! :-(

Nej, du ligner squ ikke noget, der er løgn på dine billeder OVERHOVEDET! Overordnet set skal vi nok sige til os selv, at på DAGEN er vores hår farvet og sat, makeup'en lagt osv. osv. og at alle detaljerne er i vinkel!

Min kæreste har bare ingen stil, når det kommer til sådan noget! OVERHOVEDET! Hans forslag til hvordan den leg skulle foregå, vil jeg ikke engang fortælle om her, så slemt er det!!!

Vi var ude og handle lige før og jeg fortalte, at jeg overvejede at lave nogle personlige vinetiketter. Hans svar til det var, at det da var fint nok, men så ville han brække sig! (Tak søde skat).

Er meget i tvivl mht. farver! Jeg vil gerne have masser af lyserøde bonderoser (Så selvfølgelig lyserød), og så muligvis noget antik-hvid (som min kjole) og så ved jeg ikke, om det skal være sølv eller gulv! Hvad synes du? Overordnet set er mine tanker, at det skal være rustikt, romantisk og lidt sommerhusagtigt, hvis det giver mening?

0

Annonce ♥

Nå - se lige bort fra det med den manglende BH til at holde brysterne oppe :-) OG at den krøller osv.

Hallo sveske mus

Hvad er det lige du siger??? Fed og lasket - kan du så komme her så jeg kan :bearhug: bortset fra du ikke smiler ligner du sgu da en million !!!! Det er en meget smuk og gammelromantisk brudekjole på den total fede måde !!! Og man lægger altså ikke mærke til du mangler en bh !!

Den får helt klart store stemmer fra mig ;)

Krammer

0

Nå - se lige bort fra det med den manglende BH til at holde brysterne oppe :-) OG at den krøller osv.

Hallo sveske mus

Hvad er det lige du siger??? Fed og lasket - kan du så komme her så jeg kan :bearhug: bortset fra du ikke smiler ligner du sgu da en million !!!! Det er en meget smuk og gammelromantisk brudekjole på den total fede måde !!! Og man lægger altså ikke mærke til du mangler en bh !!

Krammer

Tak søde Mie,

Det havde jeg brug for. (Nej, jeg smiler ikke. Jeg var totalt mopset pga. det med BH'en)

Ja, gammelromantisk... Lige det ord, jeg manglede.... Derfor er bonderoser jo også det eneste rigtige ;-)

0

Annonce ♥

Hallo sveske mus

Hvad er det lige du siger??? Fed og lasket - kan du så komme her så jeg kan :blush: bortset fra du ikke smiler ligner du sgu da en million !!!! Det er en meget smuk og gammelromantisk brudekjole på den total fede måde !!! Og man lægger altså ikke mærke til du mangler en bh !!

Krammer

Tak søde Mie,

Det havde jeg brug for. (Nej, jeg smiler ikke. Jeg var totalt mopset pga. det med BH'en)

Ja, gammelromantisk... Lige det ord, jeg manglede.... Derfor er bonderoser jo også det eneste rigtige ;-)

Nemmerlig bonderoser er da et hit :bearhug::heart:

0

Ja, den sidder da rigtig nok ganske forfærdeligt på dig...NOOOOOT!

Har du røget svampe eller hvad, Mette?

Du ser sgu fantaboulos ud i den kjole :bearhug:

Kan godt lide at den er sådan lidt vintage-agtig på den rå måde - må lige prøve at finde lidt inspiration til dig senere :heart:

0

Annonce ♥

Hey sweetie!!

Er du gal det går stærkt herinde!!

Først og fremmest, HVAD SNAKKER DU OM?? Fed og lasket? hvor?? :blush:

Det er virkelig en smuk og romantisk kjole og den klæder dig super godt.. Du ligner en prinsesse, og din søde "selskabslegende" mand :blush: kommer til at dø når han ser dig gå op af gulvet :heart:

Lyder godt med dit tema, rustikt og romantisk.. det passer også perfekt til kjolen.

:bearhug:

Stinne

0

Annonce ♥

Kjolen er super flot og det er du altså også...er man mon en smule selvkritisk? :bearhug: Du er smadder flot og den klæder dig fantastisk...

Hej Shiba,

Tak for din hilsen. Ja, jeg er bare altid selvkritisk! Det må jeg altså arbejde med, er aldrig helt tilfreds! :-(

0

Du ser sgu fantaboulos ud i den kjole :heart:

Kan godt lide at den er sådan lidt vintage-agtig på den rå måde - må lige prøve at finde lidt inspiration til dig senere :blush:

Lidt svampe har man vel altid røget!?!

Tusinde tak for komplimentet og TUUUUUUUUUUUUUUUUUUSINDE tak for al den lækre inspiration. Jeg må sige, at du rammer plet!!!! (Det er bare lige i øjet og lige min stil)

Og husk, du er ALTID mere end velkommen til at smide inspirationsbilleder denne vej! :bearhug:

0

LÆÆÆKKER kjole !!

Er godt nok glad for at jeg nåede at se din kjole og dig !! Du ser jo fantastisk ud - selvom du er træt af det med bh'en :bearhug:

Ej hvor jeg bare glæder mig til at jeg kommer i en !! smil

KnuZ Maria

Hej Maria,

Taaaaaaaaaaaak - Jeg er slet ikke nede mere, det hjælper så meget med alle jer søde og dejlige kvinder!

Jeg glæder mig også til at se dig i din, når den er fundet! Man bliver da vist bare aldrig træt af kjolebilleder! :heart: (Hvad sker der for den smiley?)

Kram til dig.

0

Annonce ♥

Hey sweetie!!

Først og fremmest, HVAD SNAKKER DU OM?? Fed og lasket? hvor?? :blush:

Det er virkelig en smuk og romantisk kjole og den klæder dig super godt.. Du ligner en prinsesse, og din søde "selskabslegende" mand :super: kommer til at dø når han ser dig gå op af gulvet :blush:

Lyder godt med dit tema, rustikt og romantisk.. det passer også perfekt til kjolen.

:heart:

Stinne

Hehe... Ved du hvad? Er det ikke lige præcis dét, vi alle drømmer om? At vores respektive mænd tænker, når de ser os komme gående, at vi bare er de smukkeste brude, de nogensinde har set?

Jeg er glad for, at I kan lide kjolen. Den er lidt anderledes i stilen i forhold til, hvad mange af jer vælger, kan jeg se rundt omkring!

0

Hey sweetie!!

Først og fremmest, HVAD SNAKKER DU OM?? Fed og lasket? hvor?? :super:

Det er virkelig en smuk og romantisk kjole og den klæder dig super godt.. Du ligner en prinsesse, og din søde "selskabslegende" mand :super: kommer til at dø når han ser dig gå op af gulvet :blush:

:heart:

Stinne

Hehe... Ved du hvad? Er det ikke lige præcis dét, vi alle drømmer om? At vores respektive mænd tænker, når de ser os komme gående, at vi bare er de smukkeste brude, de nogensinde har set?

Jeg er glad for, at I kan lide kjolen. Den er lidt anderledes i stilen i forhold til, hvad mange af jer vælger, kan jeg se rundt omkring!

Jo, lige præcis.. De må jo gerne fælde en lille tåre når vi kommer gående ;)

Men din er ihvertfald rigtig smuk og det der laskethed må du altså længere ud på landet med smukke.. :blush:

0

Du ser sgu fantaboulos ud i den kjole :blush:

Kan godt lide at den er sådan lidt vintage-agtig på den rå måde - må lige prøve at finde lidt inspiration til dig senere :super:

Tusinde tak for komplimentet og TUUUUUUUUUUUUUUUUUUSINDE tak for al den lækre inspiration. Jeg må sige, at du rammer plet!!!! (Det er bare lige i øjet og lige min stil)

Og husk, du er ALTID mere end velkommen til at smide inspirationsbilleder denne vej! :bearhug:

Nej, en god svamp er ikke sådan at kimse af :heart:

Godt du kunne bruge billederne - synes også selv at stilen er lidt for lækker, sådan lidt underdrevet overdrevet...haha, hvor sort :blush:

Ang kjolevalg, så ender jeg i noget jeg slet-slet ikke havde regnet med, uanset hvilken en af kjolerne jeg vælger...men det er jo det det hele handler om,at vælge en kjole der passer til ens personlighed, og det er jo netop det du har gjort.Og det kan aldrig være forkert :)

Du ser død-lækker ud i den kjole - så op med humøret og på med bh'en...eller noget :super: :carrot:

Skal du have slør og det hele?

Og hvad med dit hår?

0

Du ser sgu fantaboulos ud i den kjole :super:

Kan godt lide at den er sådan lidt vintage-agtig på den rå måde - må lige prøve at finde lidt inspiration til dig senere :)

Nej, en god svamp er ikke sådan at kimse af :heart:

Godt du kunne bruge billederne - synes også selv at stilen er lidt for lækker, sådan lidt underdrevet overdrevet...haha, hvor sort :blush:

Ang kjolevalg, så ender jeg i noget jeg slet-slet ikke havde regnet med, uanset hvilken en af kjolerne jeg vælger...men det er jo det det hele handler om,at vælge en kjole der passer til ens personlighed, og det er jo netop det du har gjort.Og det kan aldrig være forkert :)

Du ser død-lækker ud i den kjole - så op med humøret og på med bh'en...eller noget :super: :carrot:

Skal du have slør og det hele?

Og hvad med dit hår?

Ja, de må gerne være lidt Frederik! (Min kæreste sprugte mig den anden dag, om jeg vil blive skuffet, hvis han ikke fælder et par tårer, Hehe. Det svarede jeg nej til, men jeg bliver MEGA skuffet og er uomtvisteligt nødt til at sige nej, når præsten spørger. Det kan ikke være anderledes) :blush:

Ja, jeg synes bestemt også, at stilen er alt for lækker! Og ja, din beskrivelse er egentlig meget god. Jeg prøver jo at sige til mig selv, at det er fordi, jeg er så afslappet (på den fede måde), men det er jo i virkeligheden udtryk for det stik modsatte - En WANNABE afslappet prinsesse!

Uanset hvilken kjole du vælger, så bliver du guddommelig - og dét mener jeg, selvom jeg heftigt agiterede for nr. 1 i går! :-)

Ja, jeg skal have et helt langt slår... Sådan lidt flagrende-agtigt, Hehe! Hår er jeg MEGET i tvivl om. På en måde skal det være casual og på en måde overhovedet ikke! Nøøøøøøøøøj, jeg er dum at høre på (Opfat det som udtryk for TVIVL)

Edited by MetteAaby
0