shiba

Iben og Brians bryllup

2,639 indlæg i dette emne

Hej Iben

Så fandt jeg sørme også din tråd herinde.. Vil bare lige sige tak for en fantastisk god julefrokost i går.. Har ikke lige fået læst hele din planlæning igennem men mon ikke jeg når det en dag..

Vi snakkes

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også at møde den ultimative bridezilla, ebay mest trofaste kunde og Giraffens værste :blush:

:):):loveflag::kiss::biggrin: :fløjt:

he he he :kiss: jeg tror nu faktisk at mariasohneman har overgået mig på ebay :)

:)

Hvad snakker du om Mie?! ;)

Jeg køber da næsten ALDRIG noget på Ebay... :kiss:

Hehe...nå ok, så er I to ebaynarkomaner... :newyear:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Iben

Så fandt jeg sørme også din tråd herinde.. Vil bare lige sige tak for en fantastisk god julefrokost i går.. Har ikke lige fået læst hele din planlæning igennem men mon ikke jeg når det en dag..

Vi snakkes

Ja det var vist en rimelig vellykket julefrokost...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for hulan da nogle flotte invitationer :blush::)

øh, havde så ikke lige fået set på datoen at det kun er 1 uge efter mig du skal giftes, så jeg kan godt forstå hvis du ikke har nerver til at vente på diademet :loveflag:

Ja jeg så det også først bagefter HVOR tæt på det egentlig er...men jeg er altså også fuldbyrdigt medlem af blonsieklubben, så jeg er undskyldt :)

Og så tak for komplimentet med invitationen.

Redigeret af shiba
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Iben.

Tusind tak for din besked i min planlægningstråd..

Og wow sikke meget du har styr på, har virkelig nydt at læse din..

Rigtig pæne invitationer du har fået lavede, elsker den lille søde figur på bagsiden, hvor har du den fra?

Du har rigtig mange gode ting i din planlægning, her kommer jeg da hvertfald tit på besøg :blush:

Super hygeligt med det første bryllup.. Kan godt lide det småt og hyggeligt..!!

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er du SÅ færdig nogle smukke invitationer !!

Hvilken skrifttype har du brugt ????

Knuz Maria - månedens gæst

Tak for det, søde :blush:

Skrifttypen er Palace Script MT

Den er nemlig rigtig fin.

Tusind tak søde !!

Jeg havde den heldigvis inde i min publisher og word - så hvis det er ok med dig så hugger jeg den til vores menuhæfte, kirkehæfte og indbydelser...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En lille tanke der slog mig her til morgen:

Hvad med dine sko? Dem har du jo allerede købt, og nu er kjolen jo blevet noget anderledes end du regnede med? :loveflag:

Ja de dur ikke ti brudesko mere, så dem bruger jeg bare til festsko. Havde dem faktisk på i lørdags, uden problemer og også om aftenen. Håber meget af kunne finde nogle i en passende farve, som er ligeså behagelige at have på.

Hej Iben.

Tusind tak for din besked i min planlægningstråd..

Og wow sikke meget du har styr på, har virkelig nydt at læse din..

Rigtig pæne invitationer du har fået lavede, elsker den lille søde figur på bagsiden, hvor har du den fra?

Du har rigtig mange gode ting i din planlægning, her kommer jeg da hvertfald tit på besøg :blush:

Super hygeligt med det første bryllup.. Kan godt lide det småt og hyggeligt..!!

:)

Det er sådan nogle "kærligheden er..." halløjer. Har en masse hvis det er noget du skal bruge. Kan godt lægge dem her i min tråd, hvis du er interesseret??

Er du SÅ færdig nogle smukke invitationer !!

Hvilken skrifttype har du brugt ????

Knuz Maria - månedens gæst

Tak for det, søde :)

Skrifttypen er Palace Script MT

Den er nemlig rigtig fin.

Tusind tak søde !!

Jeg havde den heldigvis inde i min publisher og word - så hvis det er ok med dig så hugger jeg den til vores menuhæfte, kirkehæfte og indbydelser...?

Selvfølgelig. Er også selv stor tilhænger af den skrifttype, fordi den er snoet, men samtidig til at læse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha du ville da være en skat hvis du vil lave en tråd med alle de kærligheden er... som du har.. :blush:

Ville nemlig have dem på vores velkommen/velbekommen sange..

Ideen er nemlig at de skal skrives ud på det samme papir som invitationer, klippes med en sjov saks og rulles sammen som en gammel skriftrulle og klæbes sammen med lak, og synes det kunne være sødt med en forskellig kærligheden er.. under sangene

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for hulan da nogle flotte invitationer :thumbsupsmileyanim::bearhug:

øh, havde så ikke lige fået set på datoen at det kun er 1 uge efter mig du skal giftes, så jeg kan godt forstå hvis du ikke har nerver til at vente på diademet -HAHA-

Ja jeg så det også først bagefter HVOR tæt på det egentlig er...men jeg er altså også fuldbyrdigt medlem af blonsieklubben, så jeg er undskyldt :o

Og så tak for komplimentet med invitationen.

Ja så burde jeg vel egentlig også kunne blive medlem i denne klub? godt nok er jeg ikke længere ægte blond i hårfarven meeen noglge gange ser jeg bare sådan her ud :hug: når det egentlig burde være indlysende hvad der foregår. F.eks. Til en julefrokost året efter vi var startet på vores uddannelse, konstaterede jeg at der da vist var "noget" mellem to af vores studiekammerater og forelagde det for en anden studiekammerat. Hun synes jeg var rigtig skarp, for de to jeg talte om havde boet sammen det sidste ½ år og været kærester siden rusturen.... :):b223: øh mon det er nok til at blive optaget i denne klub :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
for hulan da nogle flotte invitationer :thumbsupsmileyanim::bearhug:

øh, havde så ikke lige fået set på datoen at det kun er 1 uge efter mig du skal giftes, så jeg kan godt forstå hvis du ikke har nerver til at vente på diademet -HAHA-

Ja jeg så det også først bagefter HVOR tæt på det egentlig er...men jeg er altså også fuldbyrdigt medlem af blonsieklubben, så jeg er undskyldt :o

Og så tak for komplimentet med invitationen.

Ja så burde jeg vel egentlig også kunne blive medlem i denne klub? godt nok er jeg ikke længere ægte blond i hårfarven meeen noglge gange ser jeg bare sådan her ud :) når det egentlig burde være indlysende hvad der foregår. F.eks. Til en julefrokost året efter vi var startet på vores uddannelse, konstaterede jeg at der da vist var "noget" mellem to af vores studiekammerater og forelagde det for en anden studiekammerat. Hun synes jeg var rigtig skarp, for de to jeg talte om havde boet sammen det sidste ½ år og været kærester siden rusturen.... :b223::o øh mon det er nok til at blive optaget i denne klub -HAHA-

he he -HAHA- endnu et medlem :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for hulan da nogle flotte invitationer :thumbsupsmileyanim::bearhug:

øh, havde så ikke lige fået set på datoen at det kun er 1 uge efter mig du skal giftes, så jeg kan godt forstå hvis du ikke har nerver til at vente på diademet -HAHA-

Ja jeg så det også først bagefter HVOR tæt på det egentlig er...men jeg er altså også fuldbyrdigt medlem af blonsieklubben, så jeg er undskyldt :o

Og så tak for komplimentet med invitationen.

Ja så burde jeg vel egentlig også kunne blive medlem i denne klub? godt nok er jeg ikke længere ægte blond i hårfarven meeen noglge gange ser jeg bare sådan her ud :) når det egentlig burde være indlysende hvad der foregår. F.eks. Til en julefrokost året efter vi var startet på vores uddannelse, konstaterede jeg at der da vist var "noget" mellem to af vores studiekammerater og forelagde det for en anden studiekammerat. Hun synes jeg var rigtig skarp, for de to jeg talte om havde boet sammen det sidste ½ år og været kærester siden rusturen.... :b223::o øh mon det er nok til at blive optaget i denne klub -HAHA-

he he -HAHA- endnu et medlem :hug:

Hehe...ja, det skulle vist betyde, at vi har endnu et medlem. Hvor mange er vi egentlig, kejzer? Har du tal på det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he, blondieklubben bliver da bare større og større :thumbsupsmileyanim: Måske vi skal holde årsmøde på hytteturen?

Hmm... medlemmer... tja altså... vi er da ihverfald mig :bearhug: Og Mie og dig og Wisp og det er vist de oprindelige medlemmer. Gitlan er vist kommet til og så er der jo også vores nyeste medlem: 310508

Hvem ellers?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha du ville da være en skat hvis du vil lave en tråd med alle de kærligheden er... som du har.. :thumbsupsmileyanim:

Ville nemlig have dem på vores velkommen/velbekommen sange..

Ideen er nemlig at de skal skrives ud på det samme papir som invitationer, klippes med en sjov saks og rulles sammen som en gammel skriftrulle og klæbes sammen med lak, og synes det kunne være sødt med en forskellig kærligheden er.. under sangene

:bearhug:

Jeg har nu lavet et emne i krativ forum med de "kærlighed er..." som jeg har til dig. Værsgo´.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha du ville da være en skat hvis du vil lave en tråd med alle de kærligheden er... som du har.. :thumbsupsmileyanim:

Ville nemlig have dem på vores velkommen/velbekommen sange..

Ideen er nemlig at de skal skrives ud på det samme papir som invitationer, klippes med en sjov saks og rulles sammen som en gammel skriftrulle og klæbes sammen med lak, og synes det kunne være sødt med en forskellig kærligheden er.. under sangene

:)

Jeg har nu lavet et emne i krativ forum med de "kærlighed er..." som jeg har til dig. Værsgo´.

:hug: Hihi har allerede fundet dem og gemt dem.. Tusind tak for besværet, de er simpelthen for dejlige :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige at der blev talt blondine øjeblikke, så jeg vil lige bidrage med en venindes blondine moment. "Findes der egentlig venstre hånds gafler og knive?"

Hun er godt nok ikke blond, men vi overvejede kraftigt at farve hendes hår efter denne bemærkning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så lige at der blev talt blondine øjeblikke, så jeg vil lige bidrage med en venindes blondine moment. "Findes der egentlig venstre hånds gafler og knive?"

Hun er godt nok ikke blond, men vi overvejede kraftigt at farve hendes hår efter denne bemærkning :thumbsupsmileyanim:

:hug: Hun kan vist uden problemer komme med i blondie klubben :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så lige at der blev talt blondine øjeblikke, så jeg vil lige bidrage med en venindes blondine moment. "Findes der egentlig venstre hånds gafler og knive?"

Hun er godt nok ikke blond, men vi overvejede kraftigt at farve hendes hår efter denne bemærkning :thumbsupsmileyanim:

Havde en veninde i folkeskolen som sagde da vi skulle på tur til KBH, at hun ikke kunne komme med på Halmtorvet, da hun døjede meget med høfeber...... Om man så lige så en hel klasse flade af grin.... Må hun komme med i jeres klub?

Hvor er det dejligt ikke at være alene med den slags... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer