shiba

Iben og Brians bryllup

2,639 posts in this topic

Annonce ♥

Så blev man gift og VUPTI ligger man på side 4...tilbage på side 1 med mig med denne besked:

Min svigermor har lige sms´et og skrevet at hun kommer med en CD kl ca 18...mon det er billeder fra dagen??? Hun svarede, at jeg måtte vente og se... Måske kommer der billeder i dag, så jeg kan fortsætte min beretning :cheerleader3:

Iiiih, hvor dejligt!!! mon ikke det er billeder? :cheerleader3: Det kan næsten ikke være andet... :thumbsupsmileyanim:

Weeeee...det var billeder, og der er helt til om natten, så nu venter der snart fortsat beretning. Det bliver desværre nok først i morgen. Dels fordi de skal komprimeres og dels fordi Brian først lige er komethjem fra arbejde, så jeg skal i gang med at lave mad og så skal vi hygge i aften.

Men i morgen har jeg ingen planer, så der fortsætter jeg beretningen.

uuuh, det lyder godt! :ilovebryllupsklar: Kan I have en rigtig dejlig hyggeaften med hinanden og billederne! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så er jeg klar til at fortsætte beretningen. Det kan godt være at jeg kommer til at springe lidt rundt i den på et tidpunkt, men kan simpelthen ikke vente med at skrive beretning.

Jubiiiiiiii :bestwishes::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::blink:

Det glæder jeg mig til at læse, når jeg kommer hjem fra arbejde i aften :blink:

0

Så er man da godt nok blevet gift, kan man se, når man skal finde sig selv på side 5....hehe...

Nå men det jeg vil sige er, at nu er der lagt nogle billeder fra fotografen ind i min beretning.

Og så var vi til Dolly Parton koncert i Viborg i går. Fik jo billetter til det af Bri i morgengave, og det var simpelthen fantastisk. Hun synger SÅ godt, og er så sød. Super god gave.

0

Annonce ♥

Der er flere der har spurgt os, hvorfor vi ikke er i avisen. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Da det jo ikke er en prof fotograf vi har brugt, sker det ikke automatisk. Men hvem står så for at gøre det? Er det os? Altså det er ligegyldigt for os, men når nu gæsterne spørger, hvad skal jeg så svare? Og hvis det er os selv der bør gøre det, så vil jeg da gerne gøre det, men ellers ikke.

Er der nogle der kan svare på det?

0

Der er flere der har spurgt os, hvorfor vi ikke er i avisen. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Da det jo ikke er en prof fotograf vi har brugt, sker det ikke automatisk. Men hvem står så for at gøre det? Er det os? Altså det er ligegyldigt for os, men når nu gæsterne spørger, hvad skal jeg så svare? Og hvis det er os selv der bør gøre det, så vil jeg da gerne gøre det, men ellers ikke.

Hej shiba

Det kan jeg godt svare på.

Når i ikke har brugt en prof fotograf så skal i selv inrykke anoncen i avisen med billede.

Eller jeres familie kan også gøre det. I skal jo bare lige blive enige om hvem der gør det,

så i ikke får flere i samme avis. :cheerleader3:

Det er forskelligt hvad de forskellige aviser tar for det.

Håber det hjalp.

:cheerleader3:

knus Joan

0

Annonce ♥

Hej shiba

Det kan jeg godt svare på.

Når i ikke har brugt en prof fotograf så skal i selv inrykke anoncen i avisen med billede.

Eller jeres familie kan også gøre det. I skal jo bare lige blive enige om hvem der gør det,

så i ikke får flere i samme avis. :cheerleader3:

Det er forskelligt hvad de forskellige aviser tar for det.

Håber det hjalp.

:cheerleader3:

knus Joan

Vi har ikke fået gjort det... og nu er det nok lidt for sent synes Martin...
Vi havde nu først vores i avisen mere end en måned efter brylluppet... Det er der ingen der har sagt noget til.

hmm...jeg tror jeg gør det når jeg får fremkaldt billeder til takkekortene. Har fået billedet vi skal bruge i høj opløsning, og så kan jeg jo lige sende et til avisen.

0