Natasja

Vores invitationer m.m.

21 indlæg i dette emne

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage nogle billeder af vores invitationer, takkekort og bordkort, og lad mig endelig høre, hvad I synes - selvom der altså ikke bliver lavet noget om, hvis I hader dem ;)

Jeg har lavet tre forskellige invitationer for ikke at køre sur at sidde og lave de samme hele tiden. De blev også lavet i forskellige farver.

Den første invitation:

post-23588-1188999738.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for Jeres super søde tilbagemeldinger! :cheerleader3: Jeg bliver da helt :cheerleader3:

Som sagt er invitationerne lavet, men faktisk er jeg personligt også mest til nr. 3, så hvis jeg kun skullet have lavet én slags, var det blevet den. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for Jeres super søde tilbagemeldinger! :cheerleader3: Jeg bliver da helt :cheerleader3:

Som sagt er invitationerne lavet, men faktisk er jeg personligt også mest til nr. 3, så hvis jeg kun skullet have lavet én slags, var det blevet den. :thumbsupsmileyanim:

Du bliver lidt nødt til at forklare - skal alle ha 3 slags eller?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for Jeres super søde tilbagemeldinger! :blush: Jeg bliver da helt :blush:

Som sagt er invitationerne lavet, men faktisk er jeg personligt også mest til nr. 3, så hvis jeg kun skullet have lavet én slags, var det blevet den. :cheerleader3:

Du bliver lidt nødt til at forklare - skal alle ha 3 slags eller?????

Nej, det ville vist være lidt for voldsomt (og jeg ville heller aldrig være blevet færdig, nogensinde!), men jeg kan godt se, at det måske ikke fremgik af det jeg skrev. :fløjt:

Tanken (min tanke altså - min kæreste har sjovt nok ikke deltaget særligt aktivt i alt det her kreative :blush: ) var først, at der skulle sendes én slags til min familie, en anden slags til hans familie og en tredje slags til vennerne, men så kom det ikke til at passe med antallet, da jeg havde lavet lige mange af hver ( :smash: ), og vi har en del mere familie end venner, så nu er det lidt tilfældigt, hvem der får hvilken slags - men de får kun én hver.

Jeg kan i øvrigt fortælle, at vi havde brand i vores opgang for noget tid siden, og jeg gik straks i praktisk mode, og skyndte mig at pakke noget tøj ned (så vi ikke blev dem, der stod i nattøj og bare tæer, mens det hele gik op i røg) i et par sportstasker - og så selvfølgelig invitationerne! Tænk hvis jeg havde mistet alle de timers arbejde :cheerleader3:

Heldigvis nåede branden ikke at brede sig fra den lejlighed, hvor den startede, da vi hurtigt fik alarmeret brandvæsnet, men jeg har sandelig fået mange kommentarer med på vejen fordi jeg i hvert fald også skulle redde invitationerne :cheerleader3: Folk, der ikke skal giftes, forstår sig absolut ikke på den slags!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres super søde tilbagemeldinger! :blush: Jeg bliver da helt :fløjt:

Som sagt er invitationerne lavet, men faktisk er jeg personligt også mest til nr. 3, så hvis jeg kun skullet have lavet én slags, var det blevet den. :cheerleader3:

Tanken (min tanke altså - min kæreste har sjovt nok ikke deltaget særligt aktivt i alt det her kreative :cheerleader3: ) var først, at der skulle sendes én slags til min familie, en anden slags til hans familie og en tredje slags til vennerne, men så kom det ikke til at passe med antallet, da jeg havde lavet lige mange af hver ( :smash: ), og vi har en del mere familie end venner, så nu er det lidt tilfældigt, hvem der får hvilken slags - men de får kun én hver.

Jeg kan i øvrigt fortælle, at vi havde brand i vores opgang for noget tid siden, og jeg gik straks i praktisk mode, og skyndte mig at pakke noget tøj ned (så vi ikke blev dem, der stod i nattøj og bare tæer, mens det hele gik op i røg) i et par sportstasker - og så selvfølgelig invitationerne! Tænk hvis jeg havde mistet alle de timers arbejde :blush:

Heldigvis nåede branden ikke at brede sig fra den lejlighed, hvor den startede, da vi hurtigt fik alarmeret brandvæsnet, men jeg har sandelig fået mange kommentarer med på vejen fordi jeg i hvert fald også skulle redde invitationerne :cheerleader3: Folk, der ikke skal giftes, forstår sig absolut ikke på den slags!

GOD historie fordi branden ikke bredte sig og sjovt og forståeligt at du frelste invitationerne!

Min gemal var på ingen måde interesseret i hvordan alt det kreative sådan blev valgt ud - han kiggede mere forbi engang imellem i kontoret - Nej hvor blir det fint...og så ind til fjernsynet igen. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for Jeres super søde tilbagemeldinger! :blink: Jeg bliver da helt :huh:

Som sagt er invitationerne lavet, men faktisk er jeg personligt også mest til nr. 3, så hvis jeg kun skullet have lavet én slags, var det blevet den. :bestwishes:

Tanken (min tanke altså - min kæreste har sjovt nok ikke deltaget særligt aktivt i alt det her kreative -HAHA- ) var først, at der skulle sendes én slags til min familie, en anden slags til hans familie og en tredje slags til vennerne, men så kom det ikke til at passe med antallet, da jeg havde lavet lige mange af hver ( :smash: ), og vi har en del mere familie end venner, så nu er det lidt tilfældigt, hvem der får hvilken slags - men de får kun én hver.

Jeg kan i øvrigt fortælle, at vi havde brand i vores opgang for noget tid siden, og jeg gik straks i praktisk mode, og skyndte mig at pakke noget tøj ned (så vi ikke blev dem, der stod i nattøj og bare tæer, mens det hele gik op i røg) i et par sportstasker - og så selvfølgelig invitationerne! Tænk hvis jeg havde mistet alle de timers arbejde :bunny_4:

Heldigvis nåede branden ikke at brede sig fra den lejlighed, hvor den startede, da vi hurtigt fik alarmeret brandvæsnet, men jeg har sandelig fået mange kommentarer med på vejen fordi jeg i hvert fald også skulle redde invitationerne :bearhug: Folk, der ikke skal giftes, forstår sig absolut ikke på den slags!

GOD historie fordi branden ikke bredte sig og sjovt og forståeligt at du frelste invitationerne!

Min gemal var på ingen måde interesseret i hvordan alt det kreative sådan blev valgt ud - han kiggede mere forbi engang imellem i kontoret - Nej hvor blir det fint...og så ind til fjernsynet igen. :fløjt:

Puha - lidt skræmmende, men kan altså godt forstå du reddede invitationerne - de havde jeg også gjort :bestwishes:

Kender godt det med mandens interesse - tihi - har indtil videre lavet 3 slags og valgt den sidste og til dem alle har han sagt jamen de er da fine :o

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er et rigtig flot stykke arbejde du har lavet! Det må godt nok have taget lang tid at sidde og lave alle de invitationer, takkekort og bordkort!

Flot arbejde! :loveboard:

:biggrin: Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer