ying

Mine hjemmeskårne kreationer!

99 indlæg i dette emne

Så er produktionen af bordkort så småt begyndt, efter jeg er ved at køre liiiidt død i at skære invitationer og menukort.. så jeg synes da lige jeg vil dele resultatet med jer!

(menuhæfter og invitationer er ens...)

post-25361-1189090372.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er meningen at bordkortet skal stå på det største glas.. Med menuhæfter og gaveæsker bliver der rigeligt på bordet, så der skal de altså stå.. Det ser vist lidt mærkeligt ud på dette billede, da glasset ikke er så stort.. Men når glasset er lidt større, og det indgår i en helhed, ser det faktisk rigtig flot ud.. (synes jeg i hvert fald...)

post-25361-1189091173.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hvor er de super flotte! Må sige, at du er en tålmodig sjæl med at det skærearbejde, det kunne jeg aldrig få til at blive så gennemført :cheerleader3:

Tak skal du have.. :cheerleader3: Men jeg må også indrømme at jeg ar brugt en del af min sommerferie på det.. Har lavet alle 45 invitationer og knap 40 menukort (der skal laves 81), og så har jeg lavet et par bordkort.. Så mangler "bare" resten af disse ting, og så liiige de 81 gaveæsker.. Men jeg hygger mig med det!! :blush: Kan godt lide at sidde med det selv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde

Så dem forleden hvor man bare kunne trykke hullerne ud - havde det ikke været nemmere tihi :bearhug:

Og ved godt at DU VIL SELV OG KAN SELV - tihi Driller dig bare sveske -HAHA-

Krammer

Hejsa selv søde!

Ja det er skam også en af dem jeg har brugt som skabelon. :fløjt: Men som du siger, jeg gør det selv - selv!

Ville også hellere have noget andet karton end det de kommer i i "prikke-udgaven".. Noget i en lidt kraftigere kvalitet.. Og i en anden farve.. Ja i det hele taget vil jeg hellere vælge selv! :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biggrin::cheerleader3::):)

Hvor er du kreativ.

De er fantastiske :shooter:

Knus Rikkebruden

Taaak skal du have! :blink: Er glad for at høre du kan lide dem! Er også selv meget tilfreds... :)

Har jo sagt det før - men siger det gerne igen :pokey:

Super flot arbejde søde... :tunge:

Tine

Du siger det bare så mange gange du vil! :) Det er dejligt at folk kan lide det man sidder og laver.. Så får man jo også mere mod til at lave endnu mere!

hvor er de super flotte.

kender godt det med at ville lave det selv. jeg er også igang, men er gået lidt i stampe, da det jo er en større omgang der skal laves.

forsat god arbejdslyst... :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have! :)

Jeg går også nogle gange lidt i stå... Men kan anbefale dig to ting... For det første virker det fint for mig at skifte lidt mellem tingene, så man ikke bare sidder og laver menukort hele tiden, men også tager lidt bordkort og gaveæsker en gang imellem.. Så kører man sjældent død i noget.. Og så kan du også lave en liste, hvor du hele tiden skriver hvad du har lavet, og hvor meget du mangler... Det er sjovt og ret motiverende at opdatere listen hele tiden.. Så føler man faktisk at der sker meget mere... De to ting fungerer i hvert fald for mig.. ;)

Glæder mig til at se hvad du får lavet! God arbejdslyst! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:biggrin::bearhug::7himmel::7himmel::biggrin:

:loveboard: Ej, hvor er det nogle fine bordkort!

Jeg elsker udskæringer! (sagde en tidligere flittig producent af diverse papirklip)

Jeg overvejede selv at gå i gang med skærekniven til mine indbydelser og bordkort, men jeg får f****** ondt i armen og nakken af det... :biggrin: nok pga. jeg lavede den slags (for) meget tidligere...

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug::7himmel::7himmel::biggrin::biggrin:

:loveboard: Ej, hvor er det nogle fine bordkort!

Jeg elsker udskæringer! (sagde en tidligere flittig producent af diverse papirklip)

Jeg overvejede selv at gå i gang med skærekniven til mine indbydelser og bordkort, men jeg får f****** ondt i armen og nakken af det... :thanks: nok pga. jeg lavede den slags (for) meget tidligere...

Tak skal du have! -HAHA-()()

Jeg må da også indrømme at jeg får ondt mange steder, så derfor kan jeg kun skære et enkelt kort ad gangen... Så kan jeg så sidde og tegne nogle skabeloner af eller klippe noget papir til, eller et eller andet andet.. Og så kan man tage lidt mere... Så det foregår godt nok også i små ryk for mit vedkommende.. Men bare man gør det jævnligt, så går det nok... :biggrin:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der også kommet en enkelt gaveæske til samlingen!! På dette billede ser den lidt lilla ud, men det er den ikke... Det lyse papir med tegningen er i samme lysegrå farve som kartonet fra invitationer mm... Det er meningen at der skal sidde et lille bånd i toppen, der holder de to hjerter sammen, og dermed lukker æsken, hvis I forstår....

post-25361-1192015369.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor du bare kører med klatten..... dit nyeste skud på stammen er bare :cowsleep::thumbsupsmileyanim: og :bearhug::bearhug: godt lavet.

Kan sagtens forestille mig din kommende blærerække - der er noget meget tilfredsstillende over at præsentere ens masse produktion.

Igen det er en rigtig flot helhed du har skabt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast, hvor er det nogle flotte ting, du har lavet!! :bearhug:

Og du er godt nok ude i god tid!! Jeg synes, jeg var ude i god tid med at lave vores bordkort (ca. 2 mdr. før), men man kan da tale om, at du er ude i god tid ;)

:heart:

Maja

Tak skal du have.. :blush: Men jeg bliver simpelthen nødt til at være ude i ekstra god tid, hvis jeg vil nå at lave alle mine ting... For det tager SÅÅÅÅ lang tid! Og det skulle nødigt ende med at give mig stress.. Derfor er jeg startet meget tidligt, så jeg kan nyde at lave tingene... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor du bare kører med klatten..... dit nyeste skud på stammen er bare :bearhug::heart: og :super::super: godt lavet.

Kan sagtens forestille mig din kommende blærerække - der er noget meget tilfredsstillende over at præsentere ens masse produktion.

Igen det er en rigtig flot helhed du har skabt!!

Tak skal du have for de søde ord! :blush:

Glæder mig også SÅÅÅ meget til at kunne se det hele samlet (og ikke mindst færdigt!!).. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flotte ting du har fået lavet... Håbede selv jeg skulle lave noget lignende, men det bliver der desværre ikke noget af, da det ikke er kærestens smag og vi kan nok ikke helt finde et kompromis...

Så må jeg bare tiltuske andre kreative ting ind... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer