Dorthe A

Vild med dans fra TV2

108 indlæg i dette emne

Jeg tror ikke, at man helt kan sige sig fra at lade sig påvirke af både dommernes meninger og om den professionelle også er en god danser - og for den sags skyld en person, som man kan lide. Derudover bliver nogle også påvirket af, om de kan lide det tøj, som deltagerne har på...

Jeg kom lige til at tænke på de tidligere indlæg i denne tråd, hvor nogle ikke vil stemme på Robert Hansen pga. hans fortid...

Måske ovenstående er en af grundene til, at Rikke Hørlykke stadig er med i programmet? (Lillefar hjemme i sofaen brød sig måske ikke om, at Lai kyssede for meget på Mie for åben skærm :thumbsupsmileyanim: )

- selv stemmer jeg udfra, hvem der har gjort de største fremskridt (det kan man godt vurdere som alm. seer uden danseekspertise), viser udstråling og glæde ved dansen - det er jo det, at det hele i sidste ende handler om.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor blev jeg sur, da Lai og Mie blev stemt hjem. :thumbsupsmileyanim:

Jovist var jeg ikke de største fans af dem og deres megen kyssen på tv. Men programmet handler jo om hvem der er bedst til at danse, og de er da helt klart bedre end Rikke og Mads!!!

Rikke fik også meget lavere point end de andre af dommerne. ØV ØV

Til gengæld er mine yndlingspar, Vicky og Steen, Robert og Marianne stadig med. :thumbsupsmileyanim:

De SKAL bare i finalen, jeg ville dø hvis en af dem blev stemt ud til fordel for Rikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lai og Mie er da også bedre...men har lidt svært ved at klare Lai....kan bare ikke lide ham sorry tøser men han er bare ikke mig....men det må da være Rikke og Mads der ryger næste gang...hun er da slet ikke på højde men dem der er tilbage nu.

Jeg kunne ikke være mere enig!

Enig!!! :griner:-

Ditto!! Jeg må indrømme deres kysse-møsse... og hans slikhår, blev måske lige en tand for meget;) Men nu har de jo også tid til hinanden, måske bliver de det nye par herinde :unsure:

Jeg holder også på Robert og Marianne!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

og nu hedder det jo vild med dans og ikke god med dans... Jeg synes man skal se på hvem der har gjort størst fremskridt og det var altså ikke Lai set med mine øjne. Han kunne jo sådan set danse rimeligt allerede fra starten. Synes at Robert knokler som en gal for at lære det og det samme gør sig gældende for Vicky. Jeg vil nødig stemme en af de to, med deres partnere ud. Så godt det ikke er mig der alene skal bestemme :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVAD SÅ NU????

Robert og Vicky med deres prof partnere i finalen - vi har fået det som vi ville have det - så hvad nu?????? Hvem holder vi med?

Det er marginalerne, der skiller nu for jeg synes de begge danser godt! Jeg tror, jeg er mest til Roberts danseri.

På en måde bliver det en gyser, men på den anden side synes jeg både Robert og Vicky har gjort det godt nok til at vinde, så jeg bliver glad uanset!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
HVAD SÅ NU????

Robert og Vicky med deres prof partnere i finalen - vi har fået det som vi ville have det - så hvad nu?????? Hvem holder vi med?

Det er marginalerne, der skiller nu for jeg synes de begge danser godt! Jeg tror, jeg er mest til Roberts danseri.

På en måde bliver det en gyser, men på den anden side synes jeg både Robert og Vicky har gjort det godt nok til at vinde, så jeg bliver glad uanset!

Det kommer nok til at ligge rigtig tæt mellem de to par. De er begge rigtig gode! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes virkelig den er svær nu!! -HAHA-

Robert har fra starten været min yndlings og jeg synes virkelig snart Marianne har fortjent at komme i finalen og rent faktisk vinde.

Men så kom Vicky snigende og dansede sig ind i alles hjerter, og hun er jo virkelig hammergod, jeg har aldrig set noget lignende. :cheerleader3:

Hun er også bare så sjov og dejlig og fantastisk. Jeg tror min stemme ligger hos Vicky og Steen, de er nu også et dejligt par :pokey::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg holder på Robert, synes han har fundet sin egen stil og viser helt vildt meget humør, når de er på. Vicki er også super god, men hun er ikke helt så frigjort som Robert.

Synes forresten det var en super flot afslutning fra Rikke og Mads, der fik de vidst, at semifinalepladsen var fortjent.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Nu hvor valget er overstået, skal vi til den næste store afgørelse her i Danmark - nemlig finalen i Vild med Dans!!!! :balloons:

Lad mig høre:

Hvordan og med hvem skal I overvære denne vigtige finale?

Vi skal spise hos mine forældre og bagefter sammen med dem sidde klistret til skærmen og se dans.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg tror jeg holder på Robert, synes han har fundet sin egen stil og viser helt vildt meget humør, når de er på. Vicki er også super god, men hun er ikke helt så frigjort som Robert.

Synes forresten det var en super flot afslutning fra Rikke og Mads, der fik de vidst, at semifinalepladsen var fortjent.

"Frigjort"...? Jeg ville nærmere bruge ordet "løsladt"!!!! :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke helt om vi er hjemme til at se det - ellers må vi nøjes med at se det på video... Det har vi gjort med så mange andre afsnit, men det er lidt øv med finalen...

Jeg krydser stadigvæk fingre for at VICKY vinder, men gør Robert, så er det også fint med mig. De fortjener det begge to.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min favorit er altså også Robert!

Vi får fire gæster på overnatningsbesøg i morgen! Så her bliver nok lidt hektisk, specielt når man tænker på at de tre af dem er under 10 år :thumbsupsmileyanim:

Så hvis børnene vil se finalen ser vi den, ellers laver vi nok noget andet. Vi får nok med os hvem der vinder alligevel!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SKAL da helt sikkert se finalen i morgen.....men det bliver nok alene for manden vil ikke se det....han vil heller buge tiden foran computeren...også bedre at han sidder der end at sidder sammen med mig og ser vmd og brokker sig!!!!

Men ved ikke helt hvem jeg holder med....jeg er også en af dem der for en gangs skyld vil syntes der er ratfærdigt uanset hvem der vinder!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKAL da helt sikkert se finalen i morgen.....men det bliver nok alene for manden vil ikke se det....han vil heller buge tiden foran computeren...også bedre at han sidder der end at sidder sammen med mig og ser vmd og brokker sig!!!!

Men ved ikke helt hvem jeg holder med....jeg er også en af dem der for en gangs skyld vil syntes der er ratfærdigt uanset hvem der vinder!!!

Den kender jeg godt! :denmarkflag: Ikke så meget i forhold til "Vild med dans", men når vi har set andre programmer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
SKAL da helt sikkert se finalen i morgen.....men det bliver nok alene for manden vil ikke se det....han vil heller buge tiden foran computeren...også bedre at han sidder der end at sidder sammen med mig og ser vmd og brokker sig!!!!

Men ved ikke helt hvem jeg holder med....jeg er også en af dem der for en gangs skyld vil syntes der er ratfærdigt uanset hvem der vinder!!!

Den kender jeg godt! :boohoo: Ikke så meget i forhold til "Vild med dans", men når vi har set andre programmer!

Ja DET kender jeg også godt! Så må de mænder hellere pendle ud af stuen, så vi kan labbe vores tv i os uden at høre på kede-suk eller platte kommentarer........

:denmarkflag::shopping::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOOOOOOOW et show! :denmarkflag:

Sidder med tårerne strømmende ned ad kinderne, mens jeg bare er fyldt med glæde, spænding ...og lige lidt mere glæde! Føj, en FEEED finale! Jeg havde gåsehud hele vejen igennem, og glæder mig allerede til at se genudsendelsen i morgen!

Jeg er dog ikke enig med at Robert/Marianne skulle vinde. Synes fortsat at Vicky klart var den rigtige vinder, og hun beviste det endnu en gang i aften - WOW en freestyle...!

Men Danmark var ikke enig med mig, og det er da også OK at Robert/Marianne vandt. De var også gode - bare ikke HELT så gode som Vicky/Steen... :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, de var gode i går!

:denmarkflag: Det var jo helt vildt! :shopping:

Jeg stemte på Robert, men regnede faktisk med, at Vicky vandt. Allan Tornsberg lagde godt nok ikke skjul på, hvem der var hans favorit!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hold da op, de var gode i går!

:denmarkflag: Det var jo helt vildt! :shopping:

Jeg stemte på Robert, men regnede faktisk med, at Vicky vandt. Allan Tornsberg lagde godt nok ikke skjul på, hvem der var hans favorit!

Nej, det må man nok sige! Synes faktisk han er den mest irriterrende dommer nogensinde i sådan nogen tv konkurrencer. Ikke engang overgået af Simon fra Idols (som jeg har set meget få "afsnit" af)

Er han skæv eller hva!? Synes han svømmer rundt, og ser ud til han er ved at falde i søvn... Kan ikke li ham!

Jeg har min egen lille konspirationsteori om, at det var for at favorisere Vicky, at han gav ROM 9 i deres 2. dans - og en anden teori om, at det var derfor Jens Werner gav Vicky og Steen 9, så afstemningen 100% kom til at ligge hos seerne... :boohoo:

Synes i øvrigtdet var helt fortjent, at Marianne endelig vandt! Nu har hun jo to 2. pladser med i bagagen.

Synes hun laver en super god koreografi, og vælger noget fedt musik :)

mvh Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hold da op, de var gode i går!

:denmarkflag: Det var jo helt vildt! :shopping:

Jeg stemte på Robert, men regnede faktisk med, at Vicky vandt. Allan Tornsberg lagde godt nok ikke skjul på, hvem der var hans favorit!

Nej, det må man nok sige! Synes faktisk han er den mest irriterrende dommer nogensinde i sådan nogen tv konkurrencer. Ikke engang overgået af Simon fra Idols (som jeg har set meget få "afsnit" af)

Er han skæv eller hva!? Synes han svømmer rundt, og ser ud til han er ved at falde i søvn... Kan ikke li ham!

Jeg har min egen lille konspirationsteori om, at det var for at favorisere Vicky, at han gav ROM 9 i deres 2. dans - og en anden teori om, at det var derfor Jens Werner gav Vicky og Steen 9, så afstemningen 100% kom til at ligge hos seerne... :bunny_4:

Synes i øvrigtdet var helt fortjent, at Marianne endelig vandt! Nu har hun jo to 2. pladser med i bagagen.

Synes hun laver en super god koreografi, og vælger noget fedt musik :)

mvh Maria

Jeg tror ikke helt din teori passer, da dommerne skal være objektive. Og rent faktisk også er gode til at være det. Jeg tror netop de gav 9-taller fordi de var ekstra strenge nu det var finalen. Og jeg synes bare det var fedt at der ikke kun blev givet udelukkende 10-taller. Det ville jeg have følt var lidt påtaget..

Men ellers:

HOLD OP et brag af en finale. Jeg blev også helt vildt rørt flere gange, og var ved at springe ud af bukserne af bare spænding. :boohoo:

Jeg synes det var så fedt at Robert og Marianne vandt!! Det havde de fortjent. Jeg var helt vild med deres freestyle og sad med hjertebanken og den ene wow-oplevelse efter den anden. Og det var så fedt at de andre dansere fik lov at lave et danseshow. Det så kanongodt ud :( :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer