kejzer

diskobil

42 indlæg i dette emne

Hej med jer..

Har lige haft diskobil i tlf og haft en lang og god snak ;)

Nu står jeg så og skal overtale den kære mand til at det skal være dem ( i stedet for en billigere vens far),

Så jeg efterlyser gode erfaringer som jeg kan fortælle min tilkommende ;)

og diskobil - jeg ved godt I er med på en lytter ;)

Knusere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej med jer..

Har lige haft diskobil i tlf og haft en lang og god snak ;)

Nu står jeg så og skal overtale den kære mand til at det skal være dem ( i stedet for en billigere vens far),

Så jeg efterlyser gode erfaringer som jeg kan fortælle min tilkommende ;)

og diskobil - jeg ved godt I er med på en lytter ;)

Knusere

Nu ved jeg ikke hvad din vens far er for en... jeg kender heller ikke diskobil, men argumentet kunne være at diskobil har professionel erfaring med denne slags fester - de ved hvad unge/ældre ønsker og er sikkert gode til at afstemme musikvalget efter jeres ønsker samt publikums reaktioner. De kan nok klare meget forskellig slags musik.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun haft glæde af Diskobil (og Bent) til en polterabend, som han (på trods af en meget høj promille) gjorde fantastisk godt :bestwishes:

Derudover er han en meget flink og sympatisk mand -HAHA-

:fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde Peter fra Discobil til at lege DJ til vores bryllup, og kan KUN sige godt om ham!!! Han klarede at spille musik til de sange der kom ind, og havde endda købt ekstra CD'er ind efter at have talt med os om vores musiksmag. Vores gæster var på dansegulvet hele aftenen, og vi havde en super-duper fest! :bestwishes:

brudedisco.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde Peter fra Discobil til at lege DJ til vores bryllup, og kan KUN sige godt om ham!!! Han klarede at spille musik til de sange der kom ind, og havde endda købt ekstra CD'er ind efter at have talt med os om vores musiksmag. Vores gæster var på dansegulvet hele aftenen, og vi havde en super-duper fest! :bestwishes:

brudedisco.jpg

tihi - du ser ud til at more dig kanooooon i din flotte brudekjole ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej med jer..

Har lige haft diskobil i tlf og haft en lang og god snak ;)

Nu står jeg så og skal overtale den kære mand til at det skal være dem ( i stedet for en billigere vens far),

Så jeg efterlyser gode erfaringer som jeg kan fortælle min tilkommende ;)

og diskobil - jeg ved godt I er med på en lytter ;)

Knusere

Nu ved jeg ikke hvad din vens far er for en... jeg kender heller ikke diskobil, men argumentet kunne være at diskobil har professionel erfaring med denne slags fester - de ved hvad unge/ældre ønsker og er sikkert gode til at afstemme musikvalget efter jeres ønsker samt publikums reaktioner. De kan nok klare meget forskellig slags musik.

Det kan da være at den billigere vens far også har god erfaring med bryllupsfester - det melder historien jo ikke noget om ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej med jer..

Har lige haft diskobil i tlf og haft en lang og god snak ;)

Nu står jeg så og skal overtale den kære mand til at det skal være dem ( i stedet for en billigere vens far),

Så jeg efterlyser gode erfaringer som jeg kan fortælle min tilkommende ;)

og diskobil - jeg ved godt I er med på en lytter ;)

Knusere

Nu ved jeg ikke hvad din vens far er for en... jeg kender heller ikke diskobil, men argumentet kunne være at diskobil har professionel erfaring med denne slags fester - de ved hvad unge/ældre ønsker og er sikkert gode til at afstemme musikvalget efter jeres ønsker samt publikums reaktioner. De kan nok klare meget forskellig slags musik.

Det kan da være at den billigere vens far også har god erfaring med bryllupsfester - det melder historien jo ikke noget om ;)

Han har erfaring, men spiller mest til runde fødselsdage og hans musik er mest fra 40 år og opefter.....:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare fordi han mest spiller til runde fødselsdage, og publikummet mest er fra 40 år og op efet, kan det da sagtens være at han også har noget der falder i jeres smag.

Hvad med at tage en snak med vennens far, og spørg hvad han kunne tænke sig at spille til et bryllup.

Når det nu er en ven's far, kan det jo også være at i kan komme til at se hvilken musik han har, og så kan i sammen spore jer ind på hvad i har i tankerne.

Og når han nu er billigere, kan man jo altid bruge ekstra penge til et bryllup.

F.eks. eksta lommepenge til bryllupsrejsen, hvis i skal på sådan en, det kan også blive til større morgen gaver, eller et weekend ophold på jeres 1 mdr.'s bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

Heto

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har booket diskobil til vores bryllup.

Og de er bare perfekte til vores bryllup. Deres tilbud var det bedste og de har bare været med på alle vores ønsker so far...

Nu har jeg godt nok ikke hørt eller set dem irl. Men umiddelbart får de kun ros herfra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den bedste anbefaling må vel næsten være den, der kommer fra konkurrenten - og den er så her :-)

Vi kender DISKOBIL fra flere års samarbejde på tværs af bæltet (Storebælt), og stilmæssigt ligger de meget på linie med os.

Det er voksne menensker, som spiller musik for voksne - både de gode gamle og de nye aktuelle radiohits, men altid blandet under mottoet "god musik, vi kender og kan danse til" :balloon:

Derudover ledes firmaet af folk med mere end tyve års brancheerfaring, så de kender musikken, traditionerne og de alle de små ting, der løfter bryllupsfesten fra "god" til "fantastisk".

Du går ikke galt i byen med Diskobil, så sig du bare til manden at han skal få pengene op ad lommen :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tak for jeres tilbagemeldinger - jeg er også næsten 100 procent sikker på at det skal være bilen - jeg skal bare lige ha overtalt manden til at sige ja ;)

Salgstip: Hvis din mand er typen, der bedst forstår økonomiske begrundelser (sådan er vi nogle mænd, der er... ups :balloon:), så prøv følgende salgsargument.

Bent Zimmermann, som ejer Diskobil, er til daglig skatterådgiver og kender derfor alle de smarte smuthuller i skattelovgivningen. Din kommende mand skal altså bare bruge to minutter på at lokke et enkelt trick ud af Bent... så har han tjent merprisen til Diskobil hjem. :boohoo::cheerleader3: :cheerleader3:

Man skulle næsten tro, at jeg var en kvinde, så udspekuleret som jeg er.... ;)

Redigeret af jesper-brock
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej og tak for jeres tilbagemeldinger - jeg er også næsten 100 procent sikker på at det skal være bilen - jeg skal bare lige ha overtalt manden til at sige ja ;)

Salgstip: Hvis din mand er typen, der bedst forstår økonomiske begrundelser (sådan er vi nogle mænd, der er... ups :balloon:), så prøv følgende salgsargument.

Bent Zimmermann, som ejer Diskobil, er til daglig skatterådgiver og kender derfor alle de smarte smuthuller i skattelovgivningen. Din kommende mand skal altså bare bruge to minutter på at lokke et enkelt trick ud af Bent... så har han tjent merprisen til Diskobil hjem. :cheerleader3: :cheerleader3: :griner:-

Man skulle næsten tro, at jeg var en kvinde, så udspekuleret som jeg er.... ;)

:griner:- ja bare indrøm det - du har kjolen derhjemme sammen med den krøllede paryk ha ha ha :super: Just kidding - tihi jeg gør hvad jeg kan for nu har jeg jo sat mig op for noget, så.... :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har været lidt fraværende de sidste par dage grundet en hel del spilleaktivitet + en masse rådgivningsopgaver, og så som det første lige nogle glimt af Jespers besvarelse. Når du skriver skatterådgiver troede jeg faktisk du ville sige noget i retning af "så glem det med at betale i et glas vand". :balloon: Herudover er overhovedet i Diskobil jo iøvrigt også en kvinde. Det er hende der står for al vores administration, booking og har styr på at de rette folk kommer ud på de rette job. :boohoo:

Jeg må beklage at det halter lidt med at få opdateret vores hjemmeside. Referencelisten er ikke blevet opdateret ligesom vi ikke har fået vores nye folk på, herunder Michael som er senest tilkomne. Ham forventer vi os meget af og derfor er det også utroligt godt at høre feedback'en (som jeg også selv fik i søndags - tak for suppe). Dette var kun hans 2. job for os og weekenden før da var der også kun positive tilbagemeldinger.

Indrømmet: Vi hører ikke til de billigste i branchen men vi opererer heller ikke med 5 timers spilletid o.l. hvorefter folk skal til lommerne, men spiller ubegrænset fra start til slut. Det er kun feststedet og værtsparret der sætter grænsen. Typisk når vi op på noget der ligner 12-13 timer fra vi ankommer på stedet, til vi forlader det igen efter at have spillet non stop i ca. 10 timer.

Men jeg mener heller ikke man skal kimse af vennens far. DJ's over 30/40 år er i høj kurs og jeg tror ganske enkelt ikke på at han kun kan spille og har musik for dem over 40. Jeg mener slet ikke man kan tale om musik for dem over 40 (flere af vores dj's inkl. mig selv er faktisk i starten af 40'erne - men unge af sind). Medmindre I kun er til mainstream og nyere musik ville jeg se hans alder som en formodning om at han kan formå at spille alsidigt, måske med nogle musik inputs fra jer inden (hvad vi også altid indhenter). En del af oplevelsen er så også gearet (lyd og lys) Lyd er noget som særligt det voksne publikum går højt op i og de fleste kan tydeligt høre om det er nogle billige discount/plastic højtalere eller kvalitetshøjtalere man spiller med, omend sådan nogle som Jesper og mig går mere op i den del, end kundernes behov egentlig nødvendiggør. Lys kan være med til at skabe stemning hvis det bruges ordentligt og ikke overdrives.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har kun haft glæde af Diskobil (og Bent) til en polterabend, som han (på trods af en meget høj promille) gjorde fantastisk godt :balloon:

Derudover er han en meget flink og sympatisk mand :cheerleader3:

:cheerleader3:

Den må jeg nok hellere også svare på. Nu kunne man nemlig få det indtryk at vi drikker når vi er på job. Det gør vi også: Coke cola, dansk vand m.v. Det vi taler om her var nemlig en af vores dj's (faktisk Peter som Louise omtaler) polterabend og det var en af de 2-3 gange om året hvor jeg bliver lidt påvirket. Som jeg husker det var det vist også kun noget med at Peter eller jeg skiftede en CD i ny og næ, men jeg kan da ikke afvise at det måske har kriblet lidt i fingrene på et tidspunkt i løbet af aftenen :boohoo:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
- kan kun anbefale Diskobil :thumbsupsmileyanim:

Vi brugte dem i lørdags og vi havde mikael som DJ!!

Rigtig god Dj, kan kun forestille mig at de andre er ligeså gode......

VArmt herfra....

:ilovebryllupsklar: Af hjertet tak for "roserne", det var en stor fornøjelse at spille for Jer ()()

Jeg ønsker jer alt det bedste for fremtiden...

Et varmt knus fra Michael

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer