bangbaby

Takkekort - masser af inspiratoin

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skriv da gerne i samme åndedrag hvad I har skrevet i teksten? (Altså gerne med eksempler hvor det er formuleret i stedet for at nævne generelt hvad I har skrevet ;) )

Hej tøser!

Hvor er det godt at mig og Anja kan freeloade lidt på jer andres takkekort :balloon:

Tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det ser svært ud at lave sådan noget.. Meenn.. Det er faktisk slet ikke så svært som det ser ud..

Du skal bare lige have det rigtige program og lidt tid til at lege med det.. Og så selvfølgelig billeder...

Hej hej..

Ja jeg blev jo nysgerrig i hvilket program dette billede er lavet, da jeg synes det ser helt vildt godt ud..

Også vil jeg gerne høre om det er noget du har lavet...

KARINA

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser svært ud at lave sådan noget.. Meenn.. Det er faktisk slet ikke så svært som det ser ud..

Du skal bare lige have det rigtige program og lidt tid til at lege med det.. Og så selvfølgelig billeder...

Hej hej..

Ja jeg blev jo nysgerrig i hvilket program dette billede er lavet, da jeg synes det ser helt vildt godt ud..

Også vil jeg gerne høre om det er noget du har lavet...

KARINA

Vi lavede vores indbydelser i programmet.. Åh, kan ikke lige huske, hvad det hedder. Tjekker lige når jeg kommer hjem.

Billedet du snakker om, har jeg ikke lavet men fundet på nettet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det ser svært ud at lave sådan noget.. Meenn.. Det er faktisk slet ikke så svært som det ser ud..

Du skal bare lige have det rigtige program og lidt tid til at lege med det.. Og så selvfølgelig billeder...

Hej hej..

Ja jeg blev jo nysgerrig i hvilket program dette billede er lavet, da jeg synes det ser helt vildt godt ud..

Også vil jeg gerne høre om det er noget du har lavet...

KARINA

Vi lavede vores indbydelser i programmet.. Åh, kan ikke lige huske, hvad det hedder. Tjekker lige når jeg kommer hjem.

Billedet du snakker om, har jeg ikke lavet men fundet på nettet

Programmet er GIMP. Det er gratis.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er vores.

- hov det er da vist blevet lidt lille, men jeg har ikke lige tid til at lave det om lige nu...

Den er lidt lille - men man kan sagtens se hvor flot den er !!

Har I den på A5 eller mindre?? Har I så skrevet bagpå?

Hvordan har I lavet det?

Åh, så mange spørgsmål hva :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer