Firemaniac

Talen til min Mia på lørdag

14 posts in this topic

Hej tøser, jeg skal lige have lidt hjælp her... jeg er ikke så god til det med at tale til forsamlinger osv, men Mia vil så gerne have at jeg holder en tale så selvfølgelig skal hun da have en tale.. Har tænk og tænkt, og er foreløbigt nået frem til dette... så vil lige høre jeres mening...

Kære Mia… ( 3 seks pause ) TAK!

Tak fordi du er her ved min side i dag og deler dette kæmpe øjeblik i vores liv.

Tak fordi du er som du er, kærlig, varm og altid parat til at hjælpe din omverden, på trods af din egen fysiske tilstand.

Tak fordi du lever med mit job som ofte tager af vores tid sammen, ved godt at det ikke altid er nemt, Og mest af alt, Tak fordi du vil

dele resten af livet med mig…

Havde vi set alt dette i en krystalkugle den sommeraften for 7 år siden, hvor vi første gang mødtes nede på østrestrand. Havde vi nok sagt, aaaahhhr, mon dog… Men som tiden gik, og vi begge grinte af dem i vores omgangskreds som mente at vi da var skabt for hinanden, og at vi da bare skulle se at finde ud af det, lærte vi hinanden bedre og bedre at kende, vi udviklede et tæt venskab som var varmt, kærligt, og fyldt med tillid. Og det er det venskab vi har brugt som fundament til at bygge vores forhold op på, hvordan vi helt præcist kom ind på at der måske var mere end blot venskab den dag i september for 4 år siden er der ikke rigtigt nogen af os der husker,

men ét var tydeligt, tiden og især vi, var nu modne til at tage det skridt videre, og jeg har i hvert

fald ikke fortrudt en eneste gang at vi vovede pelsen og begyndte at bygge videre på det fundament så vi nu står her, 4 år efter og holder ”rejsegilde”… Jeg glæder mig til den

fremtid vi skal til at bygge sammen, for nu indleder vi næste etape. Hvad end den så end bringer, ved jeg at så længe vi er sammen kan vi klare alt som verden har i tankerne for os, og så længe vi husker at bruge det stærke fundament som afsæt, så kan vi klare de udfordringer som vil komme.

Mia, jeg elsker dig af hele mit hjerte og glæder mig til de dage der kommer og som vil skal gå i møde sammen.

Knuz til jer alle fra David

0

Annonce ♥

Kan kun tilslutte mig ovenstående svar...

En varm og rørende tale..... lige fra hjertet...

Akkurat ligesom vi kvinder bedst kan li det....

På forhånd et stort tillykke og held og lykke i fremtiden... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Uha, det er lige så jeg får kuldegysninger!

David, det kan godt være, du ikke synes du er nogen stor taler, men den tale er altså helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Mia vil elske den.

Held og lykke med både bryllup og tale.

0

Annonce ♥

Kære David. :cheerleader3:

Der skal meget til at jeg vræler over en tale. Men din ramte lige plet i mit hjerte. :boohoo:

Nu da vi efterhånden kender dig og Mia (mtune) forholdsvis godt, ved jeg at hun vil få et "slemt anfal af høfeber" når du holder den tale til hende. :cheerleader3:

Den er ikke for lang og den rammer plet. Glæder mig til at høre hvordan at hun reagere til din tale. Den kan du godt være stolt af. :balloon:

Mange knus Nillemusen.

P.s Husk nu at nyd dagen på lørdag. Brian og jeg vil sende jer så mange tanker.

0

Hej David,

Sikken en fin tale du har fået strikket sammen. Jeg er sikker på at Mia vil blive rørt til tårer.

Den er personlig, og den kommer fra hjertet. Det er det som er aller vigtigst.

Hvis du bliver for nervøs, så hold dig til din tale som du har skrevet ned. Der er ingen som forventer at du kan den uden ad, og slet ikke hvis du ikke er vant til at tale i forsamligner. Det skal nok gå, Mia er ved din side......

Jeg håber at I må få en FANTASTISK dag på lørdag.

0

Annonce ♥

Hej tøser, jeg skal lige have lidt hjælp her... jeg er ikke så god til det med at tale til forsamlinger osv, men Mia vil så gerne have at jeg holder en tale så selvfølgelig skal hun da have en tale.. Har tænk og tænkt, og er foreløbigt nået frem til dette... så vil lige høre jeres mening...

Kære Mia… ( 3 seks pause ) TAK!

Tak fordi du er her ved min side i dag og deler dette kæmpe øjeblik i vores liv.

Tak fordi du er som du er, kærlig, varm og altid parat til at hjælpe din omverden, på trods af din egen fysiske tilstand.

Tak fordi du lever med mit job som ofte tager af vores tid sammen, ved godt at det ikke altid er nemt, Og mest af alt, Tak fordi du vil

dele resten af livet med mig…

Havde vi set alt dette i en krystalkugle den sommeraften for 7 år siden, hvor vi første gang mødtes nede på østrestrand. Havde vi nok sagt, aaaahhhr, mon dog… Men som tiden gik, og vi begge grinte af dem i vores omgangskreds som mente at vi da var skabt for hinanden, og at vi da bare skulle se at finde ud af det, lærte vi hinanden bedre og bedre at kende, vi udviklede et tæt venskab som var varmt, kærligt, og fyldt med tillid. Og det er det venskab vi har brugt som fundament til at bygge vores forhold op på, hvordan vi helt præcist kom ind på at der måske var mere end blot venskab den dag i september for 4 år siden er der ikke rigtigt nogen af os der husker,

men ét var tydeligt, tiden og især vi, var nu modne til at tage det skridt videre, og jeg har i hvert

fald ikke fortrudt en eneste gang at vi vovede pelsen og begyndte at bygge videre på det fundament så vi nu står her, 4 år efter og holder ”rejsegilde”… Jeg glæder mig til den

fremtid vi skal til at bygge sammen, for nu indleder vi næste etape. Hvad end den så end bringer, ved jeg at så længe vi er sammen kan vi klare alt som verden har i tankerne for os, og så længe vi husker at bruge det stærke fundament som afsæt, så kan vi klare de udfordringer som vil komme.

Mia, jeg elsker dig af hele mit hjerte og glæder mig til de dage der kommer og som vil skal gå i møde sammen.

Knuz til jer alle fra David

Årh altså DAvid... Det er jeg slet ikke i tvivl om at smukke Mia vil elske... Og n u da du ikke selv er så god til at tale i store forsamlinger som du siger, så er den lige tilpas... ikke forlang så det er en pine for dig at skulle holde, og lige tilpas lang til at Mia føler det er en tale og at du virkelig gør det her for hende som du elsker på en helt eventyrlig smuk måde *SS*

knuz Trine

0