Chrisling

Bukettyper...

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg købte på et tidspunkt et engelsk bryllupsmagasin, hvor de havde listet bukettyperne op i forhold til kvindens kropsbygning - altså hvilken bukettype der var bedst egnet til de forskellige typer/former af kvindekroppe - så tror da pokker at mændene får præstationsangst :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg købte på et tidspunkt et engelsk bryllupsmagasin, hvor de havde listet bukettyperne op i forhold til kvindens kropsbygning - altså hvilken bukettype der var bedst egnet til de forskellige typer/former af kvindekroppe - så tror da pokker at mændene får præstationsangst :td:

:respekt:

Må man så ikke få en rund buket, hvis man er lidt rund i det? :thumbsupsmileyanim:

:ilovebryllupsklar:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte på et tidspunkt et engelsk bryllupsmagasin, hvor de havde listet bukettyperne op i forhold til kvindens kropsbygning - altså hvilken bukettype der var bedst egnet til de forskellige typer/former af kvindekroppe - så tror da pokker at mændene får præstationsangst (y)

:)

Må man så ikke få en rund buket, hvis man er lidt rund i det? :thumbsupsmileyanim:

:td:

Maja

:ilovebryllupsklar: ja det er da et godt spørgsmål. Jeg kan lige prøve at finde bladet frem og så beskrive det - måske endda finde minscanner frem og scanne siderne ind :)

Men det er et eller andet med at Pageant vist er godt til folk med smal overkrop og brede hofter så vidt jeg husker.... :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nosegay

Jeg kender ikke et dansk udtryk?

"Glad Næse" :respekt:

Cascade

Dråbe-formet buket tror jeg vi kalder det!

Mon ikke det også er de buketter vi kalder "vandfald"?

Hold fast det er nogle flotte eksempler du har lagt ind Anna :thumbsupsmileyanim: Nu er jeg blevet helt inspireret til at gå ud og købe en masse blomster og binde en smuk buket derhjemme - god vi har "Bjarnes Blomster" ved Magasin og Illum, hvor man kan få mange forskellige flotte blomster til billige penge, så man har råd til at forkæle sig selv om manden med smuk natur i stuen :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nosegay

Jeg kender ikke et dansk udtryk?

"Glad Næse" :respekt:

Cascade

Dråbe-formet buket tror jeg vi kalder det!

Mon ikke det også er de buketter vi kalder "vandfald"?

Hold fast det er nogle flotte eksempler du har lagt ind Anna :thumbsupsmileyanim: Nu er jeg blevet helt inspireret til at gå ud og købe en masse blomster og binde en smuk buket derhjemme - god vi har "Bjarnes Blomster" ved Magasin og Illum, hvor man kan få mange forskellige flotte blomster til billige penge, så man har råd til at forkæle sig selv om manden med smuk natur i stuen :ilovebryllupsklar:

Ja glad næse haha! ja jeg elsker også bare blomster! læg endelig billeder ind hvis du går i krig!! ;)

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen skal vi så ikke lægge lidt billeder til

Pageant

Pageant svarer til de vi kalder Scepter buket.

Jeg har også lidt fotoeksempler på de forskellige bukettyper, som jeg gerne deler :thumbsupsmileyanim:

post-20924-1189496624.jpg post-20924-1189496710.jpg post-20924-1189496701.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cascade

Dråbe-formet buket tror jeg vi kalder det!

Her følger lidt buketter i dråbeformet/vandfald/assymetriske....

Først min egen favorit.... min egen brudebuket :balloon:

post-20924-1189497434.jpg

Og herefter nogle andre smukke smukke buketter - elsker de lidt assymetriske og med vandfald :boohoo:

post-20924-1189497493.jpg post-20924-1189497616.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ELSKER SCEPTER-buketter!!

Jeg har flere - blanding mellem nosegay og posey

Jeg kan også godt lide scepterbuketter - synes bare de ind imellem ser ud som om de er svære at håndtere for brude :wacko:

Blandingen melle nosegay og posey... synes overgangen mellem de to typer er meget lille.... Har også nogle eksempler...

post-20924-1189498632.jpg post-20924-1189498651.jpg post-20924-1189498667.jpg post-20924-1189498677.jpg post-20924-1189498693.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer