jokkepigen

Jokkepigens store dag...bryllupsberetning!

247 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

På et tidspungt (der om natten på hotellet) da vi sad og snakkede med Martins venner ringede min mobil.....det var min far der lige skulle høre hvad vi lavede...ham og min mor og deres venner (mine gudforældere) havde siddet hjemme ved min mor og far og drukket champange og havde så komme til at snakke om hvad vi nu lavede...og var så belvet enige om at ringe...FJOLLE-HOVEDER!!!

Da Martins venner var gået var det ud på badeværrelset for at få kjolen og risene af....DER VAR RIGTIG MANGE!!!

Så blev vi enige om at vi nok ikke ville komme op så vi kunne nå at prøve spa-badet så vi hoppede i....det var bare rigtig hygeligt, og dejligt lige at få slappet af oven på sådan en stor dag!!!

Og så var det ellers på hovedt i seng....klokken var også blevet godt fire...eller noget i den stil...kan faktisk ikke helt huske det!!!

Dagen efter var der bare rigtig fint vejr udenfor....så skulle da lige ha´ et billede ud af vinduet fra værelset...

post-28432-1193584099.jpg

Redigeret af jokkepigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tidligt op og ned at spise morgenmad som Hr. og Fru. det var så underligt at der ikke var nogen der kunne se at vi lige var blevet gift...havde bare så meget lyst til at stille mig op på en stor og skrige at jeg altså lige var blevet gift så verden kunne da ikke bare sådan gå videre som om intet var sket....men måtte være en stor pige!!!

Det var så dejlig morgenmad og super hyggeligt at spise den sammen med Maritns venner!!!

Søndagen gik også med at jeg klamrede mig til min buket.....kunne ikke nænne at den skulle ligge i noget bagagerum....

Herefter gik turen hjem til mor og far for at pakke gaver ud...DER VAR GODT NOK MANGE GAVER!!!

Jeg havde taget Martins brystbuket på for at vi kunne få den hjem i et stykke...

post-28432-1193584629.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi brugte hele eftermiddagen på at åbne gaver og skive ned havd vi havde fået af hvem...og tage billeder af hver enkelt ting.

Vi fik også hængt den postkasse op vi havde fået og vi fik rydet vores gaver væk og til sidst pakket tøj til vores bryllupsrejse...det var bare en rigtig dejlig dag hvor vi havde tid til de hele og hinanden...ikke noget stres!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære læser!!!

Tak for at du fulgte med i vores store dag...det har været dejligt at kunne skrive om den til Jer der gidder læse med!!!

Hilsen fra Signe!!!

(forsvinder ikke helt....det kan jo være der kommer mere hvem ved....jeg kan jo ha´ glemt noget!!!

Hej hej fra den lille familie!!!

post-28432-1193585835.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest et kæmpe (omend lidt forsinket) tillykke med brylluppet!!

-HAHA--HAHA--HAHA-:cheerleader3::)-HAHA-:):)

Og tusind tak for at vi andre måtte være med! sikke en skøn beretning! Den gør virkelig at man glæder sig til det bliver ens egen tur.. :)

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Først og fremmest et kæmpe (omend lidt forsinket) tillykke med brylluppet!!

:bearhug::bearhug::bearhug::cheerleader3::bearhug::bearhug:HUUG:(

Og tusind tak for at vi andre måtte være med! sikke en skøn beretning! Den gør virkelig at man glæder sig til det bliver ens egen tur.. :bearhug:

Tak tak tak og tak!!

Du kan også uden problemer glæde dig....det er bare den bedste dag!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at der stadig er liv i den e gamle gamle tråd...er da vidst liiidt for tydeligt at jeg er blevet en hel del ældre når jeg kigger på billederne.

Tak for de søde kommentarer. Og hvor var det fedt at kigge tråden igennem igen. Er glad for at jeg brugte tiden på at skrive den for dom årene går glemmer man altså noget.

Tak tak tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer