bb1980

Brudekjole med (lange)ærmer

719 indlæg i dette emne

Jeg skal jo giftes midt i september og kunne derfor godt tænkte mig en kjole med lange ærmer (jeg er meget kuldeskær) men kan ikke rigtigt finde nogle?

Er der nogle af jer super brude der har fundet nogle flotte nogle med ærmer af en art?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt at der kommer meget mere med lange ærmer i kollektionen 2008 fra de forskellige brudehuse. Der var nemlig ikke så meget med ærmer i 2007.

Men ellers kan du jo sagtens forelske dig i en model uden ærmer og så syet fx blondeærmer eller andet på efterfølgende - eller måske snakke med brudeforretningen om det er muligt at bestille den hjem med ærmer - de siger jo, at kjolen ikke bliver syet før den bliver bestilt, så det kan da være at det kan lade sig gøre - om ikke andet måske at få noget stof sendt med. Jeg fik i hvert fald at vide, at jeg sagtens kunne få syet halterneck på min kjole - og det kræver jo også at stoffet matcher med resten af kjolen ;)

Men jeg tror nu ikke du skal frygte kulden så meget selv om det er september. En stola i enten pels, fakefur eller silke kan ofte gøre underværker - og det er altså ret varmt i en brudekjole i forvejen skulle jeg hilse og sige ;) (Jeg er nemlig også ret kuldskær)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :balloon:

Jeg forelskede mig i en kjole kun med stropper, men forskelskede mig samtidig i et sæt ærmer der sad på en anden kjole, men de blev bare bestilt hjem og sat på min kjole. Resultatet kan ses her :boohoo:

Mine ærmer var lange men "knækkede" ved albuen så de hang ned.....rigtig god ting så man ikke får dem i alting :cheerleader3:

Seadancer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Blev gift for et år siden i en med ærmer. Jeg havde dog svært ved at finde en jeg fald for dengang, og endte med at få min syet. Nu et år senere, synes jeg simpelthen at der er så mange flere flotte muligheder med kjoler med ærmer. Ville ønske at designene var i den stil (dem med ærmer) som dem jeg støder på i denne sæson. Kort og godt. Er jeg sikker på at du nok skal finde drømmen med de lange ærmer.

God fornøjelse

Xzenia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Blev gift for et år siden i en med ærmer. Jeg havde dog svært ved at finde en jeg fald for dengang, og endte med at få min syet. Nu et år senere, synes jeg simpelthen at der er så mange flere flotte muligheder med kjoler med ærmer. Ville ønske at designene var i den stil (dem med ærmer) som dem jeg støder på i denne sæson. Kort og godt. Er jeg sikker på at du nok skal finde drømmen med de lange ærmer.

God fornøjelse

Xzenia

Du har ikke overvejet at sælge din kjole? Jeg syntes den er såå SINDSYGT flot din kjole og skulle jeg giftes imorgen ville jeg DRØN gerne prøve din!! Den er SÅ flot!

post-13167-1189626181.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set flere blondeboleroer og det ser altså super fedt ud, hvis kjolen er lidt mere enkel. En af BKérne herinde syede selv en blonde bolero af fransk blonde og den var bare SÅ flot!

Jeg er selv temmelig kuldskær og havde tænkt om det blev alt for koldt med et september bryllup og bare arme, men jeg frøs ikke en eneste gang under brylluppet. Og det er altså på trods af at jeg dagen forinden havde tykke bluser på for at holde varmen! Så jeg tror ikke du skal bekymre dig. :bearhug:

Én ting er at være kuldskær, men hvis det var for at dække "mormor-arme" så ville det jo være en anden sag! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har set flere blondeboleroer og det ser altså super fedt ud, hvis kjolen er lidt mere enkel. En af BKérne herinde syede selv en blonde bolero af fransk blonde og den var bare SÅ flot!

Jeg er selv temmelig kuldskær og havde tænkt om det blev alt for koldt med et september bryllup og bare arme, men jeg frøs ikke en eneste gang under brylluppet. Og det er altså på trods af at jeg dagen forinden havde tykke bluser på for at holde varmen! Så jeg tror ikke du skal bekymre dig. :thumbsupsmileyanim:

Én ting er at være kuldskær, men hvis det var for at dække "mormor-arme" så ville det jo være en anden sag! ;)

*gg* nej det er ikke "mormor-arme" der spøger her *gg*

Måske jeg skulle overveje en blondebolero - jeg har nemelig en enkel kjole i tankerne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer