MS79

Morgen gaver??

22 indlæg i dette emne

Giver i hinanden morgengaver??

Vi har snakket lidt om det, og blev enige om at give hinanden en lille ting...

Jeg har købt hans.

Og nu har jeg fået den idé at lave en lille hyggekurv til os, med champange, glas, chokolade og nogen andre små-ting... Nu skal jeg bare lige finde ud af hvornår vi skal nyde den ;)

Men giver i hinanden morgengaver? Og hvad giver i? Og er det egentlig den dag man skal giftes, eller dagen derpå man giver dem??

Mathilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Morgengaverne gives dagen derpå, altså den første morgen man vågner op som hr. og fru. Der er en lang tråd med, hvad folk giver I morgengave her: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=34409

Jeg gav min mand et gavekort til at blive racerkører for en dag, det blev han super glad for. Jeg selv fik billetter til Take That koncert, som jeg også blev rigtig glad for.

Mvh Pernille.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg giver min kæreste en fjernstyret bil til voksne, ja han er lidt elektronik nørd, to store portrætter af hans datter og et dørskilt med vores nye navne og så giver jeg ham en pakkekalender, så han får en oplevelse hver måned til og med 1 års bryllupsdag.

- Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mad og jeg gav også hinanden morgengaver :thumbsupsmileyanim: Dog havde vi besluttet os til, at det ikke skulle være vildt dyre gaver. Jeg fik en Georg Jensen margurit halskæde og øreringe. Og jeg gav ham et 3 dages romantisk ophold for 2. Det var mere en fællesgave, da han slet ikke ønskede sig noget.

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik et meget smukt sølv armbånd med safir og topas i og billetter til at se Phantom of the Opera i London, hvor vi var på bryllupsrejse.

Jeg gav ham et weekendophold på en hyggelig kro.

Hilsner fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj synes det er en rigtig romantisk ting med morgengaver....

Mht den kurv med champagne mv. Så ville de da være en hyggelig ting, når I har trukket jer tilbage fra bryllupsfesten, hvor I kan sidde og nyde hinanden!

Held og lykke med brylluppet - hav en rigtig dejlig dag! Husk at nyde den.... For pludselig er dagen omme! :thumbsupsmileyanim:

Knus DorteL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Mht den kurv med champagne mv. Så ville de da være en hyggelig ting, når I har trukket jer tilbage fra bryllupsfesten, hvor I kan sidde og nyde hinanden!

Knus DorteL

Tror ikke at vi trækker os tilbage fra festen... Tror bare at vi kører på, og når vi tager hjem, tror jeg ikke vi behøver at drikke mere - så er vi godt fulde ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gav hinanden morgengave, bare ikke om morgenen.... Mario havde glemt min gave i sine forældres bil :cheerleader3:

Jeg gav ham et ur, som han byttede til et andet, og jeg fik to par nye briller efter eget valg :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi synes ikke rigtig vi har budget til morgengaver, så vi er blevet enige om kun at give en lille ting. Jeg regner med han skal have et boudoir billede.

Vi skal heller ikke på bryllupsrejse, så vi regner med at give hinanden et wellness ophold eller lignende i ugen efter brylluppet. Så vi bare kan komme afsted og slappe af, nyde hinanden og få snakket hele brylluppet igennem og lige lade det bundfalde sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gav hinanden morgengaver.

Jeg fik en PRAGTFULD ring, som var smeltet sammen af vores forlovelsesringe :rolleyes:

Jeg gav min mand lidt forskellige ting. bl.a. en slipsenål med indgraveret dato, samt et gavekort til en helikoptertur, hvor han selv skal flyve helikopteren :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!!

Jeg gav min mand en aktie i et danskejet fransk vinslot samt en kasse med 12 flasker blandet vin der fra! Det var/er et stort hit!

Selv fik jeg en lysterapilampe (da du er mit livs lys, som han skrev... :rolleyes::rolleyes: ) som jeg længe har ønsket mig!!

Det var dejligt at vågne op til gaver også dagen der på!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer