Guest Mia74

Hvor er jeg bare skide sur!!

23 posts in this topic

Min kommende var på polter igår, blev hentet 06.45 og det viser sig så de skal til jylland (bor i KBH). Fint nok, jeg aner jo ikke hvad der skal ske og det er helt som det skal være. Min veninde - hvis mand er med på polter - ringer i løbet af dagen og siger, at hun syntes bare jeg skulle vide, at han blev og sov derovre. Nå, ok og tak for informationen - det kunne de sgu da godt lige have fortalt mig. Vi har en baby og jeg synes nu altså bare generelt det er rart at vide når min kæreste tager afsted, ca hvornår han kan forventes hjemme - også sådan en dag. Nå men søndag oprinder og klokken bliver 11, 12, 13 - ja 14 før jeg forsøger at kontakte ham og spørge hvordan det gik og om hjemkomsttidspunkt. Han har ikke svaret på min sms om formiddagen. Han lyder bare RIGTIG skidt men kan oplyse at de er hjemme ved 16-tiden.

Godt så. Klokken 16 kommer der så noget hjem katten har slæbt ind. De har simpelthen hældt så mange drinks i ham at han burde have været til udpumpning. Jeg bliver bare så gal! Hvad fanden har de gang i de latterlige drengerøve? Er det ikke meningen det skal være sjovt? Nu er det eneste man husker fra den polter da, at man var så syg at man var helt bange for hvordan ens krop skulle reagere, har rysteture osv.

Jeg må sige at jeg startede formiddagen med at være mopset over at de havde valgt at spendere 2000 kr på en stripper i stedet for noget ordentligt og morsomt, men nu er det ligesom lidt ligegyldigt med den tåbelige stripper - det er sq mere det faktum, at de ikke passer ordentligt på den de har taget i deres "varetægt" om man så må sige. NÅ!

Bare lige lidt brok fra en hystade.

Sorry

0

Annonce ♥

Kære "Hystade" :bearhug:

Kan godt forstå at du føler dig lidt mopset. Det ville jeg GODT nok også være!! Det lyder ret vildt, det de har udsat din udkårne for - og ikke ligefrem som noget han var helt indforstået med...? Nu skal man jo godt nok ikke gå ind og bestemme alt hvad der skal ske på sin eller gemalens polterabend, men jeg var blevet flintrende rasende hvis det var sket for min mand.

0

På den ene side kan jeg godt forstå dig, men på den anden side er han vel en voksen mand der selv kan sige fra???

0

Ja, jeg er helt enig i at han kan sige fra - manden er 31. Jeg tror også bare jeg er gal over at det skal komme så vidt - egen skyldighed eller ej.

0

Annonce ♥

Fortsættelsen er så her til aften at jeg finder min kæreste skrigene af smerter oppe på badevælrelsesgulvet ovenpå. Jeg bliver selvfølgelig virkelig bange da han pga sit job er meget smerterobust, og jeg får ringet til lægevagten og drøner afsted. Nu har han fået noget syreneutraliserende da det formentlig skyldes opkastningerne og mavesyren, som tilsyneladende skulle være meget smertefuldt. Håber godt nok det hjælper for det er rigtig hårdt at se på.

0

Ej undskyld mig men det er sku ikke i orden! De kunne da godt have fortalt dig at han ikke kom hjem specielt når i har en baby. Du har din fulde ret til at være mopset på hans venner. At han så fik drukket formeget kunne han godt have undgået, men det må du ikke være sur på ham over - det kan ske for selv den bedste (jeg sidder selv med mega tømmermænd). C'mon en stripper? Var det det bedste de kunne finde på? Nå men det er jo ikke din kommende mands skyld. Giv du ham en cola og en skive toastbrød og plej om ham (han vil elske dig for det) og måske kan du få den interflorabuket bagefter ;)

Til dig: :bearhug:

0

Hej du!

Ej, sikke noget! Selvom jeg er stor fortaler for at man ikke skal blande sig i hinandens polterabend, så er det I har været ude for helt uacceptabelt! I har et barn sammen! Det kunne ha gået helt galt! :bestwishes:

Desværre må jeg sige at der her på BK er flere af den slags grumme historier

- DET ER BARE SLET. SLET, SLET IKKE I ORDEN, DRENGE!! :angry1:

Jeg bliver så sur på dine vejne! Selvfølgelig kan man da sige nej til at drikke så meget - men han kan ikke gøre for at have så dumme venner!

Håber din kæreste er frisk igen snart og i kan lægge det bag jer. Nu er jeg streng: Men måske er der nogle venskaber dér der skal tages op til overvejelse?

Mange tanker til jer!

:thumbsupsmileyanim:

Camilla

0

Annonce ♥

Kære ven!

jeg forstår dig FULDT UD!

Jeg var også blevet så edder spændt rasende :ban:

Men er også enig i at man skal kunne sige fra overfor gruppepres (hmm, det kan mænd åbenbart sjældent = 4 årige drenge ude på ballade)

ej, det er skisme ikke i orden han skal være så syg bagefter heller!!! :blink:

Stort kram herfra.... håber det bedste for jer :help:

0

Tak for jeres tilkendegivelser. Rart at høre at man ikke er totalt urimelig.

Manden får nu mavesårsmedicin mod smerterne, som han skal tage i 14 dage - dvs på selve dagen. Han er for første gang på arbejde idag, torsdag.

Jeg er simpelthen så vred over at ingen har sagt stop noget før, at jeg har været i tvivl om jeg havde lyst til det bryllup eller ej. Det er trods alt 100.000 kroner på en dag der skulle være fyldt med lykkelige stunder og nu er stemningen bare slet ikke dertil.

0

Manden får nu mavesårsmedicin mod smerterne, som han skal tage i 14 dage - dvs på selve dagen. Han er for første gang på arbejde idag, torsdag.

Jeg er simpelthen så vred over at ingen har sagt stop noget før, at jeg har været i tvivl om jeg havde lyst til det bryllup eller ej. Det er trods alt 100.000 kroner på en dag der skulle være fyldt med lykkelige stunder og nu er stemningen bare slet ikke dertil.

Hej Mia

Øv for den da. Rigtig god bedring til din mand!

Jeg håber, at du kan lægge episoden bag dig og alligevel glæde dig til brylluppet - det er jo trods alt jeres store dag sammen, hvor I skal fejre hinanden og kærligheden.

Så må du prøve at ungå de skide drengerøve til brylluppet og koncentrere dig om alle de søde og rare mennesker der er med - og ellers fokusere på din elskede.

:help:

0

Hvor er mænd dog bare frygteligt primitive af og til :smash: :):) , og hvor jeg dog synes det er forfærdeligt, at de ikke kan stå imod et evt. gruppepres.

Jeg kan virkelig godt forstå, at du er sur og sikkert også skuffet over "vennerne", som måske ikke en gang har situationsfornemmelse nok til at skamme sig :angry1:

Som allerede sagt, så skal I ikke lade Jeres bryllupsdag spolere af sådan en flok hulemænd, for det skal de altså ikke have lov til! Hvis de bliver ved med at opfører sig primitivt, kan man jo altid overveje, at "oute" dem foran hele selskabet ved simpelthen at bede dem forlade festen, mens alle andre hører på.

Rigtig god bedring til din stakkels kæreste og rigtig mange gange held og lykke med brylluppet lige om lidt.

:help::blink::)HUUG

0

Annonce ♥

Hej du!

Ej, sikke noget! Selvom jeg er stor fortaler for at man ikke skal blande sig i hinandens polterabend, så er det I har været ude for helt uacceptabelt! I har et barn sammen! Det kunne ha gået helt galt! :)

Desværre må jeg sige at der her på BK er flere af den slags grumme historier

- DET ER BARE SLET. SLET, SLET IKKE I ORDEN, DRENGE!! :angry1:

Jeg bliver så sur på dine vejne! Selvfølgelig kan man da sige nej til at drikke så meget - men han kan ikke gøre for at have så dumme venner!

Håber din kæreste er frisk igen snart og i kan lægge det bag jer. Nu er jeg streng: Men måske er der nogle venskaber dér der skal tages op til overvejelse?

Mange tanker til jer!

:help:

Camilla

hummmm egenlig kan kun sige at du Camilla har skrevet hvad jeg tænkte, så ingen grund til en gentagelse!!!

Mia jeg ved godt det ikke er let at glemme, men forsøg at fokusere på det lige nu. Glæd dig til der kun er dejlig kort tid til dagen over alle. Til du bliver forenet med manden i dit liv, at I to elsker hinanden så meget at I har valgt at gi hinanden det store JA.

Tænk på de vigtige ting her i livet, og glem de ting der har såret dig. For de står desværre ikke til at ændre!

De varmeste tanker Karin :blink:

P.s. og så skild jer af med de så kaldete "venner" efter bryllupet!!!!

0

Masser af forståelse går til dig!! Jeg håber at din kommende er kommet sig ordentligt....

Knus Nathasia

0

Det er ærgerligt at det skal ende sådan.. det er ved at være ret gammeldags at gøre det til en plat dag.... Kikset..

At han ikke kommer hjem at sove, det syntes jeg så man må gå ud fra på en polterabend.. De er mænd og du ville ikke have haft noget hjælp fra ham alligevel.

Og så er han som jeg kan forstå, voksen, så drikkeriet syntes jeg er på hans egen regning - det er måske bare hvad jeg syntes..

Men jeg håber I trods alt kan få en god dag - det er det sørste at holde bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Nu vover jeg mig måske ud på dybt vand...? - for jeg er temmelig uenig i jeres synspunkter!

Super træls og ægerligt din mand er blevet syg af sin polter. MEN det er voksne mennesker, så polter eller ej, han må formodes at kunne stoppe før kroppen er ved at kapitulere! Selvom der kan være et vist gruppepres på sådan en dag, så kan hans efterfølgende sygdom efter min mening ikke skydes på vennerne.

Faktisk synes jeg at vennerne har lagt et kæmpe arbejde i din kærestes polter! Nu ved jeg ikke hvad de har lavet af aktiviteter, men det er da helt utroligt, at de har hentet ham til hans gamle by i Jylland. Jeg tænker mere at det da er nogle utrolige venner, der har lavet langt mere end det sædvanlige! Og det er positivt ment!

At din veninde ringer på dagen og varsler om overnatning er da positivt. Havde du været nervøs hele natten over han ikke kom hjem var det en anden sag, men du fik besked i god tid, hvilket efter min mening er velorganiseret og god stil. I mit forhold har vi store frihedsgrader, så jeg har bare super svært ved at forstå når andre ikke kan unde hinanden en stor/tidstagende oplevelse - børn eller ej. Hvis min kæreste var blevet hentet til den anden ende af landet af sine venner, så ville jeg da bare synes det var de sejeste venner han har!

Med hensyn til stripper... Mange har en stripper på polter - og hvad så? Mænd er mænd - og er venneflokken gejlet op over 1 stk nøgen kvinde, så er det da vel ikke så slemt. Det er jo ikke hende han skal/vil giftes med, vel? ;)

God bedring til din kæreste og godt bryllup! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Maiken

PS: Jeg synes ikke I skal stoppe venskaber på grund af denne polter. De har jo gjort det i bedste mening - også selv om det har såret dig og din kæreste efterfølgende er blevet syg...

0

Annonce ♥

Nu vover jeg mig måske ud på dybt vand...? - for jeg er temmelig uenig i jeres synspunkter!

Super træls og ægerligt din mand er blevet syg af sin polter. MEN det er voksne mennesker, så polter eller ej, han må formodes at kunne stoppe før kroppen er ved at kapitulere! Selvom der kan være et vist gruppepres på sådan en dag, så kan hans efterfølgende sygdom efter min mening ikke skydes på vennerne.

Faktisk synes jeg at vennerne har lagt et kæmpe arbejde i din kærestes polter! Nu ved jeg ikke hvad de har lavet af aktiviteter, men det er da helt utroligt, at de har hentet ham til hans gamle by i Jylland. Jeg tænker mere at det da er nogle utrolige venner, der har lavet langt mere end det sædvanlige! Og det er positivt ment!

At din veninde ringer på dagen og varsler om overnatning er da positivt. Havde du været nervøs hele natten over han ikke kom hjem var det en anden sag, men du fik besked i god tid, hvilket efter min mening er velorganiseret og god stil. I mit forhold har vi store frihedsgrader, så jeg har bare super svært ved at forstå når andre ikke kan unde hinanden en stor/tidstagende oplevelse - børn eller ej. Hvis min kæreste var blevet hentet til den anden ende af landet af sine venner, så ville jeg da bare synes det var de sejeste venner han har!

Med hensyn til stripper... Mange har en stripper på polter - og hvad så? Mænd er mænd - og er venneflokken gejlet op over 1 stk nøgen kvinde, så er det da vel ikke så slemt. Det er jo ikke hende han skal/vil giftes med, vel? ;)

God bedring til din kæreste og godt bryllup! :thumbsupsmileyanim:

PS: Jeg synes ikke I skal stoppe venskaber på grund af denne polter. De har jo gjort det i bedste mening - også selv om det har såret dig og din kæreste efterfølgende er blevet syg...

:ditto:

0

Jeg er en rigtig bitch på det område med hvad der sådan foregår med min mand uden jeg ved det..

For det første var jeg blevet så slide sur over de havde valgt en stripper.. Jeg sagde på forhånd til min mand kammerater at hvis jeg fandt ud af at de havde hemligholdt en stripper for mig så var det simpelthend grunden til at jeg ikke blev gift...

De vidste nemlig på forhånd min holdning til sådan en tøs.

For det andet, ja så er han voksen og kan selv bestemme hvor meget han skal have indenbord, men så alligevel på sådan en dag ligger man under et kæmpe pres fra sine venner at man alligevel ikke bestemmer helt selv..

Jeg var blevet edderrasende og møg sur over sådan en omgang :thumbsupsmileyanim:

Dem der kender til vores omgang polter ved også at jeg er rigtig sur over den omgang min mand var igennem og at der er nogen de er blevet valgt fra på den bekostning!

0

Jeg er en rigtig bitch på det område med hvad der sådan foregår med min mand uden jeg ved det..

For det første var jeg blevet så slide sur over de havde valgt en stripper.. Jeg sagde på forhånd til min mand kammerater at hvis jeg fandt ud af at de havde hemligholdt en stripper for mig så var det simpelthend grunden til at jeg ikke blev gift...

De vidste nemlig på forhånd min holdning til sådan en tøs.

For det andet, ja så er han voksen og kan selv bestemme hvor meget han skal have indenbord, men så alligevel på sådan en dag ligger man under et kæmpe pres fra sine venner at man alligevel ikke bestemmer helt selv..

Jeg var blevet edderrasende og møg sur over sådan en omgang :thumbsupsmileyanim:

Dem der kender til vores omgang polter ved også at jeg er rigtig sur over den omgang min mand var igennem og at der er nogen de er blevet valgt fra på den bekostning!

Sådan er vi jo forskellige. ;)

Jeg synes man skal bibeholde ens råderum og individualitet - også i parforholdet & ægteskabet... Jeg forstår bare ikke, at man skal bestemme og kontrollere hinandens adfærd. Jo, man skal have respekt for hinanden og hinandens grænser, men vel også passe på at de grænser ikke bliver for stramme.

Min holdning er generelt, at intet nyt er godt nyt. Hvis min kæreste ikke er kommet hjem en fredag aften efter hygge med vennerne, så regner jeg da bare med, at de kom i festligt lag. Altså, ingen grund til bekymring og surhed fra min side. Måske jeg bliver mindre liberal når vi har fået børn sammen? Men omvendt bliver jeg super sur hvis han en sjælden gang ikke holder en aftale, kommer fuld hjem fra byen kl l*** når man har tidlig aftale dagen efter osv. Så er han ikke i tvivl om min holdning! :cheerleader3:

Indrømmet, jeg gider da ikke selv se billeder af en stripper, der gnider sig over min kæreste, men altså... jeg gider heller ikke blive sur, fornærmet og fravælge venner på den baggrund. Hvis vennerne / kæresten synes det er det, som gør en fantastisk polter - so be it!

Edited by MaikenHolm
0

Bare lige for at afklare: vi har et temmelig rummeligt forhold hvor min kommende mand bl.a var 14 dage i Skotland da vores søn var 14 dage gammel, 12 dage i Frankrig da han var 2 mdr. Nu er han 5 mdr. Jeg vil bare gerne vide hvornår min kæreste er her og hvornår ikke. (Jeg tror man får det sådan når man har et lille spædbarn, der kræver en masse energi døgnet rundt og man er oppe og amme 2-3 gange hver nat...) Jeg synes det er HELT i orden at hive ham til jylland (det var fordi vennerne bor der, og ikke til hans gamle fødeby). Min venindes opkald var på hendes absolut eget initiativ, og skyldtes desværre ikke god planlægning.

Når alt dette er afklaret, vil jeg bare udtrykke min holdning til min kommendes omgang med nøgne og halvnøgne kvinder: Det er ikke i orden med mig at han skal tage andre på brysterne, røven, have hende siddene på skødet uden en trævl, gnide sig op ad ham og lign. Han kan glo lige så tosset han vil, men jeg kan ikke acceptere at han skal røre ved andre på en intim måde, og dette havde jeg utvetydigt sagt til vennerne. At de så blindfolder ham og han skal gætte hvad det er, når hun kommer nøgen ind - det er da helt respektløst.

PS Jeg orker ikke stripper-iskussionen her - og jeg er faktisk helt klar over at vi alle har forskellige holdninger - men de kendte min.

0

Annonce ♥

Hej Mia,

Håber din kommende har det bedre nu....

Sys kun det re rimeligt hvis vennerne havde respekteret din holdning - som jeg går udfra at din kæreste også har respekteret - I virker pænt åbne overfor hinanden... men som du selv siger - det er svært når det er at de binder ham for øjnene...

Jeg ville dælme også ryge en frejne hvis det var mig der blev udsat for det...

Men som sagt - håber han har det bedre og at roen i det lille hjem er ved at komme tilbage...

Mange KnuZ

Maria

0

Bare lige for at afklare: vi har et temmelig rummeligt forhold hvor min kommende mand bl.a var 14 dage i Skotland da vores søn var 14 dage gammel, 12 dage i Frankrig da han var 2 mdr. Nu er han 5 mdr. Jeg vil bare gerne vide hvornår min kæreste er her og hvornår ikke. (Jeg tror man får det sådan når man har et lille spædbarn, der kræver en masse energi døgnet rundt og man er oppe og amme 2-3 gange hver nat...) Jeg synes det er HELT i orden at hive ham til jylland (det var fordi vennerne bor der, og ikke til hans gamle fødeby). Min venindes opkald var på hendes absolut eget initiativ, og skyldtes desværre ikke god planlægning.

Når alt dette er afklaret, vil jeg bare udtrykke min holdning til min kommendes omgang med nøgne og halvnøgne kvinder: Det er ikke i orden med mig at han skal tage andre på brysterne, røven, have hende siddene på skødet uden en trævl, gnide sig op ad ham og lign. Han kan glo lige så tosset han vil, men jeg kan ikke acceptere at han skal røre ved andre på en intim måde, og dette havde jeg utvetydigt sagt til vennerne. At de så blindfolder ham og han skal gætte hvad det er, når hun kommer nøgen ind - det er da helt respektløst.

PS Jeg orker ikke stripper-iskussionen her - og jeg er faktisk helt klar over at vi alle har forskellige holdninger - men de kendte min.

Hej Mia

Jeg var oprindeligt på vej ind på denne tråd for at slette mit forrige indlæg, som jeg ved nærmere eftertanke synes blev lidt for "helligt". Du har ret i, som jeg også selv skrev, at man nok ser lidt anderledes på sagerne, når der er et spædbarn involveret...

Et indlæg giver også bare et udsnit af en historie, så selvfølgelig kan jeg jo ikke kende til jeres "normale" frihedsgrader. Ulempen ved et skriftligt forum er, at det jo som sagt bare et en brøkdel af virkeligheden man ser, så det er nemt at blive smagsdommere - enten i positiv eller negativ forstand. Det har ikke været min mening at det skulle forstås som en kritik af jeres forhold. Hvis du har læst det sådan så beklager jeg.

Når du havde udtrykt dig klart overfor din kærestes venner vedr din holdning til strippere, så synes jeg også det er helt respektløst at gå mod dit ønske. Så jeg kan godt forstå, at du er ked af det. Det lyder også til at være "over-the-top".

God bedring til kæresten og op med humøret! :thumbsupsmileyanim:

0

Ja jeg må jo nok indrømme at jeg ikke er et sekundt i tvivl om at hvis den slags sker for min kommende mand eller mig selv, så bliver der redigeret i gæstelisten.

Jeg synes det er usansynligt meget respektløst over for dig, tilmed når de udemærket godt er klar over dine holdninger.

For mig lyder det ikke til at være nogle mennesker der er indstillet på at fejre jeres kommende liv sammen, hvorfor skal de så inviteres til brylluppet.

Edit: Jeg kan se i er blevet gift, må man spørge hvordan det hele endte?

Edited by Husse
0