Rikkebruden

Rikke & Peer skal giftes 6/9 2008

1,030 posts in this topic

Giftes 6/9 2008 k 10.00 i Hannerup kirke

Efternavn: Skovlund Hansen

Gæste antal: 34

Sted: Café Koldinghus

Hvis du vil benytte indeks tryk på det understreget og du vil blive sendt videre til det enkelt billed

Lige lidt om os selv. Peer og jeg er begge 33 år. Vi mødtes på nettet for godt 7 år siden, ret hurtigt fandt vi ud af det skulle være os, så jeg flyttede ned til Peer i Fredericia.

Peer spurgte mig, om vi skulle forlove os, da vi lå og nød livet på LaSanta sport kort tid efter vi var flyttet sammen. Jeg var ikke i tvivl. JA :thumbsupsmileyanim: Men vi ventede til vores 6mdr. dag med at købe vores ringe.

Billed af det kommende brudepar

Men noget egentligt frieri med ned på knæ har det ikke været, det ville virke lidt påtvunget efter alle de år, hvor vi bare har gået at vente på en afgørelse på min arbejdsskadesag for at kunne gifte os, vi har begge ikke et sekund været i tvivl det skulle være os.

Af forskellige grunde er det først til september 2008 vi skal giftes.

Jeg glæder mig meget til at stå foran præsten i gudshus, vores familie samt venner og sige Ja; det er Peer jeg elsker og vil leve med resten af mit liv. :bestwishes:

Vi er nu gået lidt for sent igang(efter min mening) med at få detaljerne på plads til vores dag. ;) Vi er allerede løbet ind i forhindringer, men så må vi op på hesten igen.

Vi har fået lov til at låne Hannerup Kirke og Peer´s præst op gennem hans barndom er sagt ja til at komme og vie os. Et meget stort ønske for Peer. Det gør vielsen endnu mere personlig. Vi har også inviteret præsten samt hans kone med til festen, da præsten har haft en meget stor rolle i Peer´s familie liv.

Vi ønsker begge at vielsen skal være personlig og afspejle vores ønske om, hvordan man kan bruge kirken i dagens Danmark.

Vi vil bruge meget mere moderne musik, Gospel og worship sange.

Michael smith en kristen sanger fra USA. :kiss: Han har lavet nogen ret gode worship sange. Kunne være skønt med hans musik.

Peer´s nevø har sagt ja til at spille i kirken. Har en forstilling om han skal spille os ud og måske også ind. Det betyder utroligt meget for at at vores gæster bliver involveret i vores dag

Vi har også kun personer på vores gæsteliste der betyder noget for os og som vi ønsker skal være med at fejre vores store dag.

Vi har også besluttet at vores bordplan skal være lidt utraditionel. Vi har flere bordplaner, når den medbragte klokke lyder skifter vi til næste bordplan i rækken. På den måde håber vi at komme til snakke med såmange af vores gæster, da hver og en betyder meget for os. Der er også indlagt pause i selve festen, så vi kan komme ud at gå en tur for ikke bare at sidde på sin flade. Men et sted med museum skal jo også nydes.

Det er et stort ønske fra Peer og min siden, at der ikke skal være sange til vores fest og vi gider absolut ikke det der kysseri hvis den ene forlader lokalet, så vi forlader lokalet samlet. Kan godt mærke folk har lidt svært ved at respektere vores ønsker det er lidt træls.

Kirken

Hannerup Kirke.

Feststed

Café Koldinghus

post-6448-1191019583.jpg

Vi skal holdes vores fest på Café Kolding, det er lige nøjagtigt det sted og omgivelser vi har haft i tankerne, men har haft så svært ved at finde. Vi bookede arrangementet på stedet. Martin deres chefkok er suveræn. Vi fik den bedste gennemgang af stedet og hvad de kunne tilbyde. Han sammensatte også et godt tilbud til os. Der er så hyggelig stemning nede i kælderen. Hele endevæggen er fyldt med fyrfadslys og i hjørnerne er der 5 armet lysestager.

Bryllupskagen

Den skal laves af vores forlover, eftersom vi lavede til hans bryllup han vi kunne overtale han. Vi skal have tiramisu en Italiensk dessertkage. Det er vores yngligt dessert og materialerne bliver hentet i Italien til sommer.

Topfiguren er et arvestykke. Det er den topfigur der stod på Peer´s forældres bryllupskage da de blev gift for snart 50 år siden.

Bryllupsnat

Kolding Fjord Hotel, junior suiten

gratis overnatning via Café Koldinghus

Kjolen

Kjolen er købt på Lilly lager salg til 1000 kr.

Flere billeder af kjolen og dens smukke detaljer.

[/url]Jeg bliver bare super smuk.</a>[/color]

Der også styr på slør, taske, strømpebånd, stola, lommetørklæde og ikke mindst mine sko. Se det her

Skoen er købt

Hårpynt

Inspiration til min frisure

Mere inspiration

Make-up og negle

Har jeg bedt min søster om at ordne hun er super god til det. Hun skal være min brudepige og være ved min side hele dagen.

Mine smykker

Har selv lavet dem

Brudebuket Se farvetemaet her

Vi får min mors veninde til at lave min buket, knapshul blomster. Men skal holdes i roser i farverne rosa, råhvid og lysgrøn.

Mere inspiration til buketten

Vores monogram Se det her

Peer har stået for at designe vores monogram

Save The Date kort klik her

Så er SVD kort sendt ud via mail til vores gæster. Se den længere nede på siden. SVD kort er sendt ud, da vi har modtaget et tilbud til gæsterne, at de for 750kr (halv pris) kan overnatte sammen med os på Hotel Kolding Fjord.

Inspiration til invitation, bordkort og andet kreativt

Kørsel fra kirken

Vores forlover kører os i vores bil, som bliver pænt pyntet.

Forlover

Peer har spurgt Sten, hans ven gennem mange år. Skønt at se hvor glad han blev da Peer spurgte ham.

Brudepiger

Peer niece Mathilde 7 år, har ikke snakket om andet efter hun hørte vi skulle giftes, så selvfølgelig skal hun være vores brudepige. Min kære søster Anja 30 år er min anden brudepige, hun vil sørge for jeg den dag bliver sminket og hjælpe mig med kjolen og er ved min side hele dagen osv. Hun har bare vist sig fra den fede siden og er så hjælpsom.

Jeg har ikke brudepiger i den forstand at de skal komme i ens tøj osv.

Mathilde skal selvfølgelig have lov til at gå foran mig ind i kirken, men Anja tror jeg bare er der til at hjælpe.

Kjolen til vores blomsterpige

Polterabend

Jeg håber at min polterabend bliver i retning af wellness, hygge og tøsefider. Pyjamas fest. Jeg er absolut ikke til fest og ballade og drikke en masse bajer og udføre en masse pinlige ting nede på byens torv.

Fotograf

Vi regner med at Peer´s bror vil tage vores billeder. Er i fuld gang med at lave billedcollage med ønsker om billeder han skal tage. En tjekliste om I vil, så vi er sikker på at de motiver vi ønsker kommer med. Håber vi finder en der kan tage billeder under festen. Er kommet så meget i tvivl om det ikke er forkert at bede Peer´s bror om at fotografer, han skal jo nyde festen sammen med os andre.

Sange frabedes

Det er et meget stort ønske fra vores side, at der ikke er sange til vores bryllup, da vi helt fra starten har været meget bevidste om, at vores fest ikke skulle være endnu en Suppe/Steg/is oplevelse, og det synes vi sange er med til at hive det ned på det plan.

Vi vil meget gerne opfordre vores gæster til at glæde os med at følge dette ønske og istedet holde en dejlig tale eller lave et sjovt indslag.

bryllupsrejsen

Budget se her

Så er der pause skriver igen senere :bearhug: fordi du læste med så langt

Edited by Rikkebruden
0

Annonce ♥

Hej! Og velkommen herinde! :bestwishes:

Det er dejligt at se, I skal giftes d. 6/9. Det skal jeg nemlig også! :thumbsupsmileyanim: Det er så dejligt at se at andre også vælger den dag.. :bearhug:

Og så deler vores kærester faktisk (næsten) navn.. Min hedder Per, med kun 1 e.. :kiss:

Du skal endelig kigge forbi min tråd, hvis du har lyst, og du tager bare de ideer du kan bruge.. :)

Jeg glæder mig til at følge med i din planlægning,

Knus Katrine

0

Annonce ♥

Sikke et lækkert sted i skal hold feten...er selv helt vild med kolding hus...syntes det er så flot....kan med det samme se en masse flotte billeder for mig....kunne gå og kigge der hele dagen...DER ER BARE FLOT...og om aftenen med den fine udsigt over Kolding...hmmm..sagde nogen lidt misundelig.

0

Sikke et lækkert sted i skal hold feten...er selv helt vild med kolding hus...syntes det er så flot....kan med det samme se en masse flotte billeder for mig....kunne gå og kigge der hele dagen...DER ER BARE FLOT...og om aftenen med den fine udsigt over Kolding...hmmm..sagde nogen lidt misundelig.

Tak dejligt at høre fra en gift kvinde. Og det er så smukt hele endevæggen er fyldt med fyrfadslys så der er en meget intim stemning. Hvilket var det vi gik efter da vi ikke bliver så mange.

Jeg synes, det er fedt jeg har købt samme kjole som dig du har en fed tråd.

Knus

0

:denmarkflag:Tillykke med det forestående bryllup! :unsure:

Som jeg har skrevet til dig før, så er Kolding Hus-Caféen alletiders - glæd jer! :)

Glæder mig til at følge din planlægning.

:) Har allerede set din smukke, smukke kjole :bearhug:

Hvor er I bare søde. :denmarkflag:

Jeg håber at blive lidt bedre til det med tråd. Jeg synes den er rodet.

Men det kommer nok.

Det er helt skønt, når man begynder at føle man kender nogen af jer tøser. Skønt forum GP

Knus

0

Hej! Og velkommen herinde! :bearhug:

Det er dejligt at se, I skal giftes d. 6/9. Det skal jeg nemlig også! :) Det er så dejligt at se at andre også vælger den dag.. GP

Og så deler vores kærester faktisk (næsten) navn.. Min hedder Per, med kun 1 e.. :denmarkflag:

Du skal endelig kigge forbi min tråd, hvis du har lyst, og du tager bare de ideer du kan bruge.. :denmarkflag:

Jeg glæder mig til at følge med i din planlægning,

Knus Katrine

Hej

Tak for velkomsten.

Hvor pudsigt med vores fællesnævner :)

Glæder mig til at få mere tid til at læse din tråd.

Knus rikke

0

Annonce ♥

Hej Rikke,

tak for lykønskning + kompliment inde i min tråd med anbefalind af vores feststed... Og tillykke til dig med det forestående bryllup.. Har li' tjekket ALT det I allerede har styr på til jeres bryllup - incl. din SMUKKE kjole!!! Hvor er den fantastisk til dig - du blir' da helt forrygende smuk på DAGEN med alt udstyret.....

God fornøjelse med den videre planlægning - det er en fantastisk dejlig tid!!!

KH

Louise (netop hjemvendt fra lidt forsinket "honey-moon")

ps - håber fødselsdagen gik godt :thumbsupsmileyanim:

0

Den kjole er bare flot til dig. Tillykke med købet :bearhug:

Kan se du er fra fredericia. Det er jeg også. I kender vel ikke tilfældigvis nogen der tager ud og laver helstegte pattegrise her i området? Det står jeg nemlig og mangler til mit bryllup. Hvis du mangler et eller andet til dit bryllup, kan du jo prøve at spørge mig. Det er ikke sikkert jeg kan hjælpe, men vil gerne forsøge. Vi kan jo ligeså godt forsøge at hjælpe hinanden her i Frede. :heart:

Glæder mig til at følge din videre planlægning.

Knus Shiba

0

Annonce ♥

Den kjole er bare flot til dig. Tillykke med købet :thumbsupsmileyanim:

Kan se du er fra fredericia. Det er jeg også. I kender vel ikke tilfældigvis nogen der tager ud og laver helstegte pattegrise her i området? Det står jeg nemlig og mangler til mit bryllup. Hvis du mangler et eller andet til dit bryllup, kan du jo prøve at spørge mig. Det er ikke sikkert jeg kan hjælpe, men vil gerne forsøge. Vi kan jo ligeså godt forsøge at hjælpe hinanden her i Frede. :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din videre planlægning.

Knus Shiba

Hej Shiba

Hvor skønt en fra Fredericia. Nej jeg kender desværre ikke en der tager ud og laver helstegte pattegrise. Men jeg høre lige min kære svigermor, hun har mange forbindelser.

Kender du en frisør? Jeg har brug for en der kan komme til mig?

Hvad tid skal I giftes?

Smutter lige forbi din planlægningstråd

Knus

0

Det ser rigtig godt ud! :biggrin:

Måske du kunne gemme monogrammet som JPEG eller GIF fil, og så ligge den gerind, så behøver folk ikke downloade det.. :rolleyes:

Øv, hvor er det en skam du ikke kan komme med til zillamøde.. Men forstår nu godt, at du hellere vil på ferie med kæresten.. :hug: Det lyder rigtig lækkert!! :)

Knus

0

Annonce ♥

Hej Rikke!!

Jeg har da slet ikke fået set din tråd eller budt dig velkommen :rolleyes:

Det ser ud til at være et dejligt sted I skal holde festen og hvor er din kjole SMUK :):biggrin: Den klæder dig rigtig godt..

Sjovt at Peer spurgte om I skulle forloves på la Santa, der har jeg arbejdet i næsten 2 år :hug: Elsker det sted, men det er nu ved at være 5 år siden jeg stoppede dernede.. Suk, tiden flyver!!

Knus Stinne

0

Hej Rikke!!

Jeg har da slet ikke fået set din tråd eller budt dig velkommen :hug:

Det ser ud til at være et dejligt sted I skal holde festen og hvor er din kjole SMUK :):biggrin: Den klæder dig rigtig godt..

Sjovt at Peer spurgte om I skulle forloves på la Santa, der har jeg arbejdet i næsten 2 år :) Elsker det sted, men det er nu ved at være 5 år siden jeg stoppede dernede.. Suk, tiden flyver!!

Knus Stinne

Hej Stinne.

Så har vi måske mødt hinanden, vi er kommet dernede utrolig meget. Peer er kommet der siden han var en dreng med hans familie og i rigtig mange år har de haft timeshare. Første gang jeg var på LaSanata var 2 mdr efter Peer og jeg havde mødt hinanden og siden har vi været der min 1 gang om året. I år er der 2 gang træningstøjet bliver pakket.

Det er blevet super fed deres wellness afdeling.

Greenteam er super :rolleyes:

Jeg har også aft et par venner der har arbejdet der Morten og Anders fra Randers.

Tak for velkomsten og de søde ord.

0

Annonce ♥

Det ser rigtig godt ud! :biggrin:

Måske du kunne gemme monogrammet som JPEG eller GIF fil, og så ligge den gerind, så behøver folk ikke downloade det.. :hug:

Øv, hvor er det en skam du ikke kan komme med til zillamøde.. Men forstår nu godt, at du hellere vil på ferie med kæresten.. :) Det lyder rigtig lækkert!! :)

Knus

Tak.....puha jeg skal forsøge er bare ikke ret stiv til det pc. Fik faktisk først min egen efter jeg fik bryllupskuller. Også er jeg lidt hæmmet af Peer er grafiker og står for det. det kan være jeg får hans hjælp til det når han ikke boycotter tema Bryllup :rolleyes:

Knus

Rikke

0

Hej Rikke!!

Jeg har da slet ikke fået set din tråd eller budt dig velkommen :biggrin:

Det ser ud til at være et dejligt sted I skal holde festen og hvor er din kjole SMUK :bearhug::rolleyes: Den klæder dig rigtig godt..

Sjovt at Peer spurgte om I skulle forloves på la Santa, der har jeg arbejdet i næsten 2 år :denmarkflag: Elsker det sted, men det er nu ved at være 5 år siden jeg stoppede dernede.. Suk, tiden flyver!!

Knus Stinne

Hej Stinne.

Så har vi måske mødt hinanden, vi er kommet dernede utrolig meget. Peer er kommet der siden han var en dreng med hans familie og i rigtig mange år har de haft timeshare. Første gang jeg var på LaSanata var 2 mdr efter Peer og jeg havde mødt hinanden og siden har vi været der min 1 gang om året. I år er der 2 gang træningstøjet bliver pakket.

Jeg har også aft et par venner der har arbejdet der Morten og Anders fra Randers.

Nej, hvor sjovt.. ja så har vi nok helt sikkert mødt hinanden :balloon: Jeg var green teamer (i guideafdelingen) fra 2000-2002.. Ellers har du nok set mig i Green Team show :heart:

Jeg har faktisk ikke set wellness afdelingen endnu, for det er 2 år siden jeg var der sidst :biggrin: Skal virkelig osse snart afsted igen..

Tror godt jeg ved hvem Morten og Anders er, de startede et par år efter jeg tog hjem, men har mødt dem når jeg har været på ferie dernede.

Knus Stinne

0

Hej Rikke!!

Jeg har da slet ikke fået set din tråd eller budt dig velkommen :denmarkflag:

Det ser ud til at være et dejligt sted I skal holde festen og hvor er din kjole SMUK :biggrin::rolleyes: Den klæder dig rigtig godt..

Sjovt at Peer spurgte om I skulle forloves på la Santa, der har jeg arbejdet i næsten 2 år :balloon: Elsker det sted, men det er nu ved at være 5 år siden jeg stoppede dernede.. Suk, tiden flyver!!

Knus Stinne

Hej Stinne.

Nej, hvor sjovt.. ja så har vi nok helt sikkert mødt hinanden :bearhug: Jeg var green teamer (i guideafdelingen) fra 2000-2002.. Ellers har du nok set mig i Green Team show :blush:

Jeg har faktisk ikke set wellness afdelingen endnu, for det er 2 år siden jeg var der sidst :heart: Skal virkelig osse snart afsted igen..

Tror godt jeg ved hvem Morten og Anders er, de startede et par år efter jeg tog hjem, men har mødt dem når jeg har været på ferie dernede.

Knus Stinne

Nej hvor sjovt.

Vi glæder os ihvert tilfælde vildt til d 26 for da skal vi til lasantan lasanta lasanta sport :biggrin:

Vi har set alle green team show de gange vi har været der, så det har vi sikkert.

Knus

0

Hej Rikke!!

Jeg har da slet ikke fået set din tråd eller budt dig velkommen :denmarkflag:

Det ser ud til at være et dejligt sted I skal holde festen og hvor er din kjole SMUK :biggrin::rolleyes: Den klæder dig rigtig godt..

Sjovt at Peer spurgte om I skulle forloves på la Santa, der har jeg arbejdet i næsten 2 år :balloon: Elsker det sted, men det er nu ved at være 5 år siden jeg stoppede dernede.. Suk, tiden flyver!!

Knus Stinne

Hej Stinne.

Nej, hvor sjovt.. ja så har vi nok helt sikkert mødt hinanden :bearhug: Jeg var green teamer (i guideafdelingen) fra 2000-2002.. Ellers har du nok set mig i Green Team show :blush:

Jeg har faktisk ikke set wellness afdelingen endnu, for det er 2 år siden jeg var der sidst :heart: Skal virkelig osse snart afsted igen..

Knus Stinne

Nej hvor sjovt.

Vi glæder os ihvert tilfælde vildt til d 26 for da skal vi til lasantan lasanta lasanta sport :biggrin:

Vi har set alle green team show de gange vi har været der, så det har vi sikkert.

Knus

Åh ja, La Santa sangen :carrot:

Skal I afsted igen i denne måned?? Iiih hvor er jeg misundelig..

0