Rikkebruden

Rikke & Peer skal giftes 6/9 2008

1,030 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:shooter::)
Kender godt de dage :)

Men op med hovedet, du skal giftes om 5 dage :)

Tror simpelhen det var nerner der spillede mig et puds. Synes alt blev overskueligt. Men er helt ok igen. Tak for jeres omsorg.

4 dage 4 dage 4 dage 4 dage 4 dage 4 dage 4 dage 4 dage 4 dage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu er der kun 4 dage til den store dag :shooter::):):)
Tænk om 4 dage - små 4 dage - så skal du gå op af gulvet til din elskede :bearhug:

:bearhug: Det er simpelhen for vildt!! :bearhug:

Det er bare sååååååååååååååååååååååååå vildt. Vi har travlt med lige at give huset en ordentlig omgang efter ombygning af badeværelset. Tiden flyver afsted. Jeg har ingen fridage taget op til brylluppet, så der er rigeligt at se til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)3 dage tilbage :)

Så musen.... nu kan vi sige 3-2-1 :shooter:

Jeg glæder mig så meget til at se jer på lørdag.... vores lille rosin i pølseenden. Så kan vi endelig få dig godt gift.

Fruernes klub bliver ikke til at vælte....hehe :)

Fruernes klub liver ikke til at vælte :bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

Jeg glæder mig så meget. Nu er glæden kommet tilbage og boblerne er begyndt deres indtog i maven.

Jeg glæder mig helt vildt til at sidde i kirken og nyde din dejlige stemmen. Jeg har en lille ting med til dig i kirken, du må ikke tage hjem uden.

På lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag på lørdag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rikke,

Stort Tillykke med brylluppet på lørdag, håber i får en fantastisk dag :shooter:

Som jeg også skrev til Katrine før, så sender jeg masser af solskin hjem til jer fra Kreta.

Endnu en gang kæmpe stort tillykke - på forhånd ;)

:)

Anne

Glæder mig til at se den smukke brude når jeg kommer hjem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRAAAAAAAAAAA.... :shooter: så er det endelig blevet september og jeres tur til at blive gift. Jeg håber I får en rigtig dejlig dag og ønsker jer et stort tillykke. Glæder mig til at se billeder fra den store dag.

Mange hilsener

Betina

Tusinde tak Betina.

Det er skønt det snart er vores tur til at blive gift. Jeg glæder mig sindsygt til lørdag.

Lover at der nok skal komme masser af billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Rikke,

Stort Tillykke med brylluppet på lørdag, håber i får en fantastisk dag :shooter:

Som jeg også skrev til Katrine før, så sender jeg masser af solskin hjem til jer fra Kreta.

Endnu en gang kæmpe stort tillykke - på forhånd ;)

:)

Anne

Glæder mig til at se den smukke brude når jeg kommer hjem.

Hej Anne.

Tusinde tak. Uhh vi vil elske noget godt vejr sendt den hele vej fra Kreta. Rigtig god tur. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aagghhh så gik alt så godt og nu er der afbud muligvis fra 3 styk.

1 er helt sikker(skal med på en overlevelse tur) det har de så nok vidst lidt længere tid end fra i dag.....nå det er der jo intet at stille op.

Peer's søster er syg og tror ikke hun bliver rask og så kommer Peer's lille nevø hellere ikke. Det er bare så ærgeligt. Men intet vi kan gøre ved det.

Gudskelov kommer det ikke til at betyde noget for os økonomisk, men bordplanen skal laves om. Og vi bliver nødt til at lave 2 forskellige da bordplanerne skal være færdige før vi endelig får svar om deltagelse.

Er egentlig meget imponeret over hvor lidt det påvirker mig. Intet og jeg gentager INTET kan ødelægge mit boblende humør, for jeg skal GIFTES PÅ LØRSDAG :cheerleader3::heart: :17: :hug::):):):):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Aagghhh så gik alt så godt og nu er der afbud muligvis fra 3 styk.

1 er helt sikker(skal med på en overlevelse tur) det har de så nok vidst lidt længere tid end fra i dag.....nå det er der jo intet at stille op.

Peer's søster er syg og tror ikke hun bliver rask og så kommer Peer's lille nevø hellere ikke. Det er bare så ærgeligt. Men intet vi kan gøre ved det.

Gudskelov kommer det ikke til at betyde noget for os økonomisk, men bordplanen skal laves om. Og vi bliver nødt til at lave 2 forskellige da bordplanerne skal være færdige før vi endelig får svar om deltagelse.

Er egentlig meget imponeret over hvor lidt det påvirker mig. Intet og jeg gentager INTET kan ødelægge mit boblende humør, for jeg skal GIFTES PÅ LØRSDAG :heart: :17: :hug::):):):):):)

Hvor fedt at du er i stand til at tage det i stiv arm, og bare laver dobbelt bordplan uden at kny (stortude) - respekt for det/dig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh søde..det var da træls, men super at du ikke lader det gå dig på. Intet skal ødelægge jeres dag - og sygdom er man jo desværre ikke selv herre over.

MEN VED DU HVAD???

Nu er det i OVERMORGEN :heart: :17: :hug:

Nu er det jeres sidste nat sammen som kærester..... :cheerleader3:

Ihhh sidder helt med hele fornemmelsen igen....kan tydeligt huske det hele. SÅ fantastisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har vidst ikek fået besøgt din tråd alt for meget, men nu er det jo i overmorgen..Hvor er det vildt..

JEg ønsker dig en super god dag, og håber i får alle jeres forhåbninger indfriede..

Glæde rmig til at se billeder af den smukke brud.

Knuss Fru Steiness

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Aagghhh så gik alt så godt og nu er der afbud muligvis fra 3 styk.

1 er helt sikker(skal med på en overlevelse tur) det har de så nok vidst lidt længere tid end fra i dag.....nå det er der jo intet at stille op.

Peer's søster er syg og tror ikke hun bliver rask og så kommer Peer's lille nevø hellere ikke. Det er bare så ærgeligt. Men intet vi kan gøre ved det.

Gudskelov kommer det ikke til at betyde noget for os økonomisk, men bordplanen skal laves om. Og vi bliver nødt til at lave 2 forskellige da bordplanerne skal være færdige før vi endelig får svar om deltagelse.

Er egentlig meget imponeret over hvor lidt det påvirker mig. Intet og jeg gentager INTET kan ødelægge mit boblende humør, for jeg skal GIFTES PÅ LØRSDAG :17: :hug::):):):):):):denmarkflag:

Hvor fedt at du er i stand til at tage det i stiv arm, og bare laver dobbelt bordplan uden at kny (stortude) - respekt for det/dig :cheerleader3:

Tak havde det lidt på fornemmelse da det ikke er første gang hun laver det nummer. De vigtigste gæster kommer og hun gør intet for festen.

Ihhh søde..det var da træls, men super at du ikke lader det gå dig på. Intet skal ødelægge jeres dag - og sygdom er man jo desværre ikke selv herre over.

MEN VED DU HVAD???

Nu er det i OVERMORGEN :denmarkflag::denmarkflag::)

Nu er det jeres sidste nat sammen som kærester..... :heart:

Ihhh sidder helt med hele fornemmelsen igen....kan tydeligt huske det hele. SÅ fantastisk.

Nej sygdom er man ikke selv herre over men et skole arrangement ved man nok i lidt længere tid en onsdagen før man skal afsted. Nå skidt pyt de vigtigst gæster kommer.

Nej det er vildt det har jeg slet ikke tænkt over, at det er vores sidste nat sammen som kærester.

Har vidst ikek fået besøgt din tråd alt for meget, men nu er det jo i overmorgen..Hvor er det vildt..

JEg ønsker dig en super god dag, og håber i får alle jeres forhåbninger indfriede..

Glæde rmig til at se billeder af den smukke brud.

Knuss Fru Steiness

Du er altid velkommen. Tusinde tak for din hilsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Aagghhh så gik alt så godt og nu er der afbud muligvis fra 3 styk.

1 er helt sikker(skal med på en overlevelse tur) det har de så nok vidst lidt længere tid end fra i dag.....nå det er der jo intet at stille op.

Peer's søster er syg og tror ikke hun bliver rask og så kommer Peer's lille nevø hellere ikke. Det er bare så ærgeligt. Men intet vi kan gøre ved det.

Gudskelov kommer det ikke til at betyde noget for os økonomisk, men bordplanen skal laves om. Og vi bliver nødt til at lave 2 forskellige da bordplanerne skal være færdige før vi endelig får svar om deltagelse.

Er egentlig meget imponeret over hvor lidt det påvirker mig. Intet og jeg gentager INTET kan ødelægge mit boblende humør, for jeg skal GIFTES PÅ LØRSDAG :cheerleader3::heart: :17: :hug::):):):):)

Ærgerligt med svigerinden der er syg....

Og den anden, det er vist det man kalder dårlig planlægning...

Og så er det i overmorgen... :):denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke

Oev med afbudene - men godt at du tager det saa roligt. Jeg fik ogsaa et afbud 2 dage foer brylluppet og jeg fik det at vide, da vi blev hentet i lufthavnen. Derefter skulle vi direkte hen til feststedet og aflevere bordplanen, saa jeg lavede lige lidt aendringer af bordplanen paa vej i bilen :cheerleader3:

Hvor er det spaendende - det er jo paa loerdag... :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IMORGEN...

:cheerleader3::heart: :17:

SÅ bliver det endelig din tur musen....

Jeg glæder mig så meget til at se dig imorgen...jeg lover at der bliver filmet og fotograferet osv.... ihhh jeg ville ønske det var mig selv igen.... det er bare den mest fortryllende dag, især i kirken.... den skulle man kunne opleve igen og igen....

Nyd de sidste timer op til...med alt nusseriet, hyggen, hår, makeup, kjole...DET HELE.... det hele er dit!!! Og gud ved - du fortjener det !!!

Kæmpe Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer