Rikkebruden

Rikke & Peer skal giftes 6/9 2008

1,030 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kaere Rikke

Nu er det lige om lidt - dejligt at hoere, at du lige har tid til at kigge forbi BK midt i haaropsaetningen :cheerleader3:

:heart: Jeg vil oenske jer et stort tillykke med jeres bryllup i dag og jeg er sikker paa, at I faar en fantastisk dag :17:

:hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er anita80 og jeg klar til at tage til "din" kirke og se dig blive gift!

Vi glæder os til at se den smukke brud i Fredericia :cheerleader3:

Hejsa Piger,

Hvor var det hyggeligt at møde jer i kirken...

Vi glæder os til at se billeder...eftersom jeg kun filmede er jeg spændt på at se lidt rigtige billeder af det smukke par.

Nu vil jeg lægge mig og min snotnæse langt ned under dynen - og så vil jeg nyde lidt bryllupsvideo senere.... :-)

MEN

Kære kære Rikke...

Hvor var du bare gudesmuk...og Peer var så sød og rørt.

I er bare nogle skønne skønne mennesker, som jeg er så glad for at have lært at kende.

Jeg glæder mig til at høre alt om jeres dag, og er glad for at jeg måtte være en del af den første afdeling... :-)

Jeg var godt nok ved at tude et par gange i den sidste sang, da du kiggede på mig og jeg kunne se hvor rørt du var!!!

Desværre fik jeg ikke den pose med som du nævnte søde.... pludselig fik alle folk travlt med at køre, og så var det ikke rigtig til at finde rundt i det hele - vidste heller ikke hvem det lige var jeg skulle have fat i. Men vi finder da bare ud af det senere søde...

Kæmpe knus

Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er anita80 og jeg klar til at tage til "din" kirke og se dig blive gift!

Vi glæder os til at se den smukke brud i Fredericia :heart:

Hejsa Piger,

Hvor var det hyggeligt at møde jer i kirken...

Vi glæder os til at se billeder...eftersom jeg kun filmede er jeg spændt på at se lidt rigtige billeder af det smukke par.

Nu vil jeg lægge mig og min snotnæse langt ned under dynen - og så vil jeg nyde lidt bryllupsvideo senere.... :-)

Det var også rigtigt hyggeligt at møde dig, din sangstemme og også Natken :cheerleader3:

Du sang rigtigt smukt :hug:

(god bedring :17: )

Jeg lægger billederne ind lige om lidt - de skal lige gøres BK-klare :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg fået gjort nogle af billeder klar.

Jeg tog af sted sammen med min søster anita80. Vi havde lidt problemer med at finde kirken, men vi var heldige og kørte "forkert", som viste sig at være den rigtige vej :cheerleader3:

post-31283-1220699139.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer