Guest heto

Fremkaldelse af digitale billeder.

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den ser sådanne ud... vi er super glade for den...

Måske det kunne være noget for jer, og i kan selv printe dem ud, når i vil..

med den hører en masse med, du kan selv lave kort . jul-påske hvad du vil hvor du bruger et billeder...

Koster ikke alverden...

Den har jeg. Den fungere fint men papir og patron er dyre. Og så tager det lang tid at printe, så man skal have lidt god tålmodighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

med den hører en masse med, du kan selv lave kort . jul-påske hvad du vil hvor du bruger et billeder...

Koster ikke alverden...

Den har jeg. Den fungere fint men papir og patron er dyre. Og så tager det lang tid at printe, så man skal have lidt god tålmodighed.

Det syntes jeg nu ikke det er... vi giver 179 kr. for en pakke med tre farve patroneri samt papir... og syntes den er rimlig hurtig...

jeg laver selv alt på den... printede selv billederne ud til takke kortene, laver selv julekort... o.s.v.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Koster ikke alverden...

Den ser smart ud.

Jeg har snart fødselsdag, så hvis du kan fortælle mig hvor den er købt og hvad den koster, kan det jo være jeg kan overtale gemalen til at købe den.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Vi bruger selv digital kamera - dog lader vi dem ligge på computeren...

Men vil vi have dem ud eller nogle af dem, har vi købt en lille canon printer, den printer dem ud

ligesom et almindelig foto som sidder i et album, bare meget bedre kvalitet...

Jeg er nødt til lige at komme med en indvending her, for ja den lille printer er smart og laver en god kvalitet billeder, men kvaliteten er altså ikke bedre end et fremkaldt billede. Da det er to vidt forskellige fremstillingsmåder vil et fremkaldt billede holde kvaliteten i flere år. Jeg arbejder i en fotohandel og fremkalder billeder hver dag og vi sælger også Canons Selphys printere. Bare en lille indskydelse ;0)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer