Sign in to follow this  
Followers 0
Melanie25

Melanie & Enrico, 18. august 2007

211 posts in this topic

Døren går op

Alt imens sidder gommen og venter uanende om, at "nu sker det"...

Kirketjeneren giver tegn til organisten og trumpetisten...Amazing Grace bliver spillet... vi går ind...det gyser i hele min krop!

post-21521-1190580338.jpg

post-21521-1190580348.jpg

0

Annonce ♥

PAUSE

Fortsætter igen i morgen - det tager dælme lang tid, når man vil have det hele med...men det er vel i orden...? :cheerleader3: ;) :bearhug:

Bodil, Nathasia og Ying - tak for jeres søde ord. Det er altid dejligt, når nogen kan lide det man laver. :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

Edited by Melanie25
0

PAUSE

Fortsætter igen i morgen - det tager dælme lang tid, når man vil have det hele med...men det er vel i orden...? -HAHA- ;) :)

Bodil, Nathasia og Ying - tak for jeres søde ord. Det er altid dejligt, når nogen kan lide det man laver. :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

Glæder mig til at læse videre i morgen! :cheerleader3: Det hele ser jo bare så vidunderligt ud!! :bearhug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det store øjeblik

Vi går ind igennem den meget smalle åbning, ned ad trappen og hen imod svinget til højre. Jeg var blevet enig med mig selv om, at jeg ville kigge rundt på gæsterne og smile til dem, men det var svært, for tøserne hulkede helt vildt, så jeg måtte kigge væk, for at klumpen i halsen ikke blev større!!!

Jeg kiggede op mod Enrico, men det blev det kun værre af, for han var én stor tudemarie, :cheerleader3: og så kiggede jeg på gæsterne igen...

Dog mødte jeg en lille forhindring på vej op....der er sådan en slags svingdør/låge ved indgangen til rækkerne, og alle ville jo tage billeder, så de lænede sig længere og længere ud imod gangen...min fætter ryger så ud....lige foran mig!! Men han er hurtig væk igen og jeg spiller cool og går videre....gulvet er langt og vi går i et roligt og afslappet tempo.

Jeg husker dog ikke ret meget af musikken mens jeg går op...???!!!?

post-21521-1190753143.jpg

0

Vi får hilst på hinanden og sætter os ned...synes afstanden mellem os er rimelig lang, men der skal jo også være plads til at komme udenom døbefonden - som faktisk er rimelig uheldigt placeret i forhold til at tage billeder under vielsen...

post-21521-1190754136.jpg

post-21521-1190754336.jpg

Edited by Melanie25
0

Annonce ♥

Vielsen - talen

Præstens tale var rigtig god, desværre glemte vi at bede om en kopi af den, tror lige jeg mailer til ham - det kunne jo være han havde en kopi liggende på pc'en.

Men den handlede dybest set om kærlighed og ægteskabet, og hvad man skal huske - at pleje, elske og respektere hinanden.

Han starte med at sige, "Ja, jeg kan jo ikke holde korte taler - heller ikke i dag, så hvis i keder jer nede på bænkerækkerne, så har jeg set, at der er nogle børnecitater bagest i kirkehæftet, som i så kan læse". Folk grinede inkl. os. Han er skide frisk og uhøjtidelig.

post-21521-1190755298.jpg

Edited by Melanie25
0

Vielsen - ringene

Så har vi sagt ja, og det var en dejlig fornemmelse i maven. Han gav ubesværet mig ringen på, og jeg kunne overhovedet ikke få ringen over hans kno!!!

Jeg overvejede lidt om jeg skulle lave en ægte "TheTroldePus" (Susanne) - se billede nedenunder... Han valgte så at "lirke" den på".....den kommer aldrig af!!! Men det er måske en fordel.... :cheerleader3:

post-21521-1190756105.jpg

post-21521-1190756123.jpg

Edited by Melanie25
0

Annonce ♥

Overraskelsen

Jeg havde fået en bekendt til at komme at synge, som en overraskelse fra mig til ham med "Vindens farver" fra Simone cd'en. Det var så smukt og vi tuede alle sammen...

Forhistorien til dette:

Første gang vi hørte Vindens Farver var i Stjerne for en aften med Simone. Enrico synes den var så smuk og fik fuldstændig myrepatter over det hele og fik også lidt våde øjne. Han købte cd'en med hende. Vi har aldrig haft en sang, men denne er ligesom blevet det.

Jeg forsøgte så at få den rigtige Simone til at komme og synge den i kirken, men desværre gjorde hun ikke i sådan noget uden det var en eller anden form for reklame, sponser eller lign., for ellers havde hun aldrig fri.

Det sjove er, at Enrico har forsøgt nøjagtig det samme, og vi har aldrig snakket om det. Vi fandt ud af det efter brylluppet at vi havde tænkt det sammen - lidt sødt synes jeg.

Nå, men jeg kendte jo så en, som synger bragende, og hun gjorde det virkelig godt.

Hør den her

post-21521-1190757929.jpg

post-21521-1190758903.jpg

Edited by Melanie25
0