Sign in to follow this  
Followers 0
Melanie25

Melanie & Enrico, 18. august 2007

211 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønt skønt. Og gode billeder. OG sangen.. var solgt! Havde lyd på, trykkede bare play, så kom der billed og lyd. Fik lige fornemmelsen af at sidde og lige været gift.. Skønt. Så min dag blev lige redet - har masser af energi til dagen nu. Super sang!!

0

Annonce ♥

Foran kirken - sikke et espalier

Vi kommer ud, og så kan sønnike ikke vente længere, nu vil han op....

Mange fra Enrico's arbejde er mødt op, og danner espalier. Lidt ærgeligt fotografen ikke har formået at få det ordenligt med... :cheerleader3:

post-21521-1190790854.jpg

Edited by Melanie25
0

Fællesbillede

Igen inspireret af rigtig mange herinde, ville jeg også have et billede af alle gæsterne sammen med os foran kirken. Igen dødærgeligt at fotografen tager billedet i "frøperspektiv", så mine forældre kommer faktisk slet ikke med, for de står lige bag os!!

post-21521-1190791759.jpg

0

Annonce ♥

Ingen ris

Efter fællesbilledet var det meningen vi skulle ind i kirken og have taget nogle billeder, men vi var lidt i tidspres, så det droppede vi. Derfor satte vi os op i kareten. Gæsterne var blevet informeret om, at vi skulle ind i kirken efterfølgende, så de skulle vente med risene til vi var kommet ud igen, så vi ikke slæbte dem med ind - af hensyn til de næste brudepar.

Derfor fik de ikke smidt ris på os, fordi vi sad i kareten - nogle få gjorde dog alligevel, og det kunne Magnus ikke lide!!! Det gjorde lidt ondt, og han vidste jo ikke hvorfor de gjorde det, så han stak i et vræl!!!

post-21521-1190792241.jpg

Edited by Melanie25
0

Hjemme i gaden

Vi kører hele vejen hjem til vores hus, for at skifte transportmiddel - vores egen bil. Det vil nemlig tage en dagsrejse med hest til feststedet (det tager 40 min i bil).

Men så havde vi også bilen næste dag, når vi skulle hjem inkl. til alle gaverne, så det var fint nok.

I gaden stod de igen klar med flag og det hele - de var bare så søde!!!

post-21521-1190792731.jpg

0

Afsted til Gl. Avernæs - se efter en ørn??

Hende som skal passe Magnus kører os derned. Da vi kører ud af vænget, drejer hun den forkerte vej, hvilket jeg kommenterer, men hun siger. "Det er fordi, der er vejafspæring den anden vej pga. cykelløbet - hvilket jo var rigtig nok, så det tænkte jeg ikke mere over.

Ved næste sving kører hun igen modsat, hvorefter jeg siger "Er der også afspæring den vej....jøses altså"

Næste gang vi skal dreje kører hun også modsat - ja faktisk nærmest i den retning hvor vi bor bare via en anden vej....og så blev jeg lidt mistænksom. "Sig mig, hvad foregår der", sagde jeg. "Jamen jeg kan sgu ikke rigtig lige finde ud af/huske hvor de afspæringer er"???

Hmmm, så kunne jeg godt regne ud der var noget i gære... På et tidspunkt holder vi ved en stor fodboldbane, hun kigger lidt til siderne, i bakspejlet om til Enrico, de begynder begge at kigge rundt omkring, op i himlen. Det var da en besyndelig opførsel, tænkte jeg, men kunne godt der nogenlunde regne ud, hvad der ventede mig.

Vi kører lidt videre - lettere hasarderet synes jeg nok, de fortsætter med at kigge op mod himlen, "Hvad skal vi kigge efter, spørger jeg lettere ironisk".

"En stor ørn", blir der sagt, og så vidste jeg det godt, men ville ikke sige noget, for det var lidt synd for Enrico.

Har i regnet det ud????

Vi kører tilbage til den store fodboldbane - klokken er ca. 14.55, og vi skulle være ved Gl. Avernæs kl. 15.15...!!!

Enrico stiger ud, griber en mobil og ringer, som han har lånt af vores chauffør.

Jeg blir pænt siddende i bilen og siger ikke et kuk.

Det er varmt i bilen, så Magnus kommer ud i græsset og leger med sine dyr.

post-21521-1190793638.jpg

0

Annonce ♥

Åhh Melanie du er bare så smuk...og fed anderledes struktur i din mands jakkesæt :cheerleader3:

Der gik også lige et gys over mig, da jeg læste og så billederne omkring sangen "vindens farver" - ja den er da totalt smuk. Virkelig en god overraskelse du kom med der :respekt:

Også fede og lidt skæve vielsesringe - pyyhhha de ser dyre ud?

Edited by Dolphin
0

Enrico sætter sig ind i bilen igen efter en lettere ophidsende samtale ude foran bilen...

Klokken blir 15.20 og lyden af torden kommer i det fjerne. Vi stiger ud....

Edited by Melanie25
0

Overraskelse Nr. 2

Dette syn møder os. Jeg har i mange år bare sådan henslået af jeg helt vildt gerne ville prøve at flyve i helikopter...., så det havde Enrico da lige sørget for jeg fik prøvet.

Shit hvor vildt. Først hestevogn og nu helikopter..., ja jeg følte mig ret kongelig!!!

post-21521-1190794085.jpg

Edited by Melanie25
0

Vi går derhen, og jeg får et mindre chock, da jeg ser hvor lille/smal døråbningen er. Der kommer jeg aldrig ind i den her kjole, sagde jeg..., og der var ikke et trin jeg kunne træde op på...så det var lettere komisk.

post-21521-1190794281.jpg

0

Annonce ♥

Hvor er det dog vildt. Helikopter.. Hvad sker der.. det var da godt nok en vild oplevelse. (sidder og tænker lidt.. hvad lige mon det har kostet). Men ja, lidt misundelig.. men tænker så - en helikopter på Bornholm..mhh, ikke vildt meget plads til den noget sted. :cheerleader3:

0