Sign in to follow this  
Followers 0
Melanie25

Melanie & Enrico, 18. august 2007

211 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Bryllupskage

Feststedet havde lavet kagen, for det kunne ikke svare sig økonomisk at medbringe den selv, for så skulle man give et tillæg.

Det var mere sådan en lagkage-agtig-en, men FY FOR DÆLEN hvor smagte den godt...MUMS !!!!!

post-21521-1190796740.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning at følge! Og sikke dejlige, søde og betænksomme I har været til at overraske hinanden! :respekt:

Glæder mig til at læse resten af beetningen! :cheerleader3: Men forstår selvfølgelig sagtens, at det tager laaaang tid at ordne alle billederne...

0

Annonce ♥

Skøn beretning. glæder mig til der kommer mere :thumbsupsmileyanim:

Hvor er i smukke!! Kan godt forstå du føæte dig som en prinsesse, du ligner også én. Det er den skønneste kjole du har på, jeg stod selv i dimella om jeg skulla vælge den, eller den jeg har nu.

Fantastiske billeder, gode tekster, ja alt i alt er det bare godt.....

Mer' mer' mer' mer' :loveboard:

Maria.

0

IHH, tusind tak søde tøser for alle de dejlige bemærkninger. Beklager den lidt laaaange pause, men har været lidt syg og træt på det seneste, så jeg har ikke haft det store overskud.

Men nu er jeg fit for fight og forsøger igen.

Fotografbilleder

Efter lidt kage gik vi ud i den tilhørende skønne have/park, for at få taget lidt billeder. I får råbillederne - total uredigeret. Og selvfølgelig ikke allesammen, men de bedste af dem...

post-21521-1191441806.jpg

0

Annonce ♥