Sign in to follow this  
Followers 0
Melanie25

Melanie & Enrico, 18. august 2007

211 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Gaver

WOW hvor var der mange agver, det var helt vildt og overvældende. Vi fik gaver fra nær og fjern - selv Enrico's mor's arbejdskollegaer, som vi aldrig har mødt, gaver fra fjerne slægtning, som vi ALDRIG ser eller taler med, gaver fra vores forældres venner og ikke mindst gaver fra leverandører hvor Enrico arbejder, som han måske har talt med een gang for 3 år siden...

Der var gaver yber alles - selv under bordet pga. pladsmangel...!!!

Vores gavekoordinator (Enrico's mor) hjalp med at skrive på kortene, hvem der havde givet hvad. Heldigvis var der ikke ret mange dubletter.

post-21521-1191447606.jpg

0

En gave jeg var specielt glad for, var denne gine (med Hawaii skørt), hvor der også hang et rejsegavekort til Apollo (vores bryllupsrejse) på.

Jeg har altid gerne ville have min kjole hængende på en gine i vores hjem efter brylluppet, så den ikke bare skulle gemmes væk i et skab, men pga. af pladsmangel og prisen på ginen, gjorde jeg ikke mere ved det, og det vidste tøserne godt.

Så de havde købt en til mig, så jeg kunne få min smukke kjole til at hænge fremme - og så skaffer man jo plads i sit lille hjem!! Den står nu nede i vores stue og jeg ææææælsker at kigge på den hver dag. Skal nok sætte et billede ind i slutningen af min beretning.

post-21521-1191448269.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Taler og Indslag

Der var simpelthen så mange flotte taler, indslag og "heldigvis" kun 2 sange. Folk havde virkelig gjort noget ud af det, og vi var simpelthen så rørte over det.

Den første taler var min mor. Min far kan nemlig slet ikke sådan noget, og det havde han også sagt til mig, hvilket jeg respekterede fuldt ud.

post-21521-1191450429.jpg

0

Den næste taler var Enrico's far. Den var også super god. Til sidst sluttede han med at sige, at sådan et bryllup som dette, jo nok havde kostet en del knaster, så vi var sikkert tørlagte, så de ville give os nogle lommepenge til vores bryllupsrejse - det var vildt sødt af dem. 4000 kr i alt. De havde syet et par baglommer af et par jeans til pengene - sjov idé.

post-21521-1191450819.jpg

post-21521-1191450893.jpg

0

Så blev det min tur til at holde tale, og synes faktisk jeg klarede det ret flot!!! Det holdt hårdt, og jeg måtte da også lige holde en pause, så jeg kunne synke klumpen i halsen.

Jeg sluttede af med min fotomontage, og dér kunne jeg ikke holde det tilbage længere. Jeg stortudede :thumbsupsmileyanim: - som resten af salen, nogle meget højlydt!! Fik stor ros af gæsterne efterfølgende.

Læs min tale og se min fotomontage HER

post-21521-1191451658.jpg

Edited by Melanie25
0

Annonce ♥