Sign in to follow this  
Followers 0
Melanie25

Melanie & Enrico, 18. august 2007

211 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Et af de sidste billeder inden vi forlader festen - mener den er omkring 03.30...

Det var en skøn dag - ligesom vi havde drømt om og mer til. Den gik bare så pokkers hurtigt!!!

Da vi kom på værelset lå der champagne, chokolade og frugt, men vi kunne ikke have noget som helst i os. Jeg fik min kjole af og ud kom alle risene - jeg havde de vildste tatoveringer overalt efter de skide ris.

Nå, men undertøjet bragte lykke....2 gange...... :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

post-21521-1191530128.jpg

Edited by Melanie25
0

Annonce ♥

Dagen derpå

Vi havde sat vækkeuret for en sikkerheds skyld, for fællesmorgenmaden var mellem 8-10, men vi kunne lige nå en "qviky" :thumbsupsmileyanim:

Det var rigtig hyggeligt ved morgenmaden sammen med de fleste af gæsterne. Vi pakkede vores ting og konkluderede hurtigt at vi slet ikke kunne have alle gaverne. Der måtte 4 store biler (st.car) inkl. vores egen til at fragte det hjem.

Vi skulle lige forbi min storebrors grav med min brudebuket - puha, der tuede jeg godt nok igen!!!

post-21521-1191531133.jpg

Edited by Melanie25
0

Kjolen på ginen

Efter jeg havde haft den til rens satte jeg den på min ginen og placerede den nede i stuen, og jeg synes det er mega fedt, at kunne kigge på den "live" når som helst!!!!! :thumbsupsmileyanim:

post-21521-1191531430.jpg

post-21521-1191531436.jpg

Edited by Melanie25
0

Annonce ♥

ABSOLUT - har jegnydt den - det ser ud som om I havde en fantastisk dag, men det kan da heller ikke være andet!

Og hvor ser det bare fantatisk ud med den gine - sådan vil jeg også have, men vi skal nok lige have en større stue først, men hvor ser det altså bare fedt ud.

0

Kære Melanie,

TUsind tak for en smuk og levende beretning ! Jeg har nydt den utrolig meget..

Det ser ud som om at Í har haft en perfekt og vidunderlig dag !

Jeg vil til slut ønsker Jer alle al held og lykke fremover !

Mange hilsner

Maria

0

Kære Melanie,

1000 tak for en aldeles skøn beretning! Det er så dejligt når nogen gør så meget ud af det og fortæller så detaljeret! :cowsleep:

Lige et spørgsmål: Kunne I feste i den store sal hele aftenen eller skulle i fortsætte festen i "de tilstødende gemakker"?

0

Annonce ♥

Smukt hele vejen igennem............ suuuuuk, jeg begynder at glæde mig til 21.06.08! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ærgrer mig nu lidt over, at din fotomontage er pist væk...... øv. Ville fantastisk gerne have set den. Hvis du har den liggende og stadig gerne vil vise den frem, så kan jeg smide en PM med min mailadresse.... :denmarkflag:

Kæmpestort tillykke med jeres fantastiske dag!

Dorte.

0

Smukt hele vejen igennem............ suuuuuk, jeg begynder at glæde mig til 21.06.08! :biggrin:

Jeg ærgrer mig nu lidt over, at din fotomontage er pist væk...... øv. Ville fantastisk gerne have set den. Hvis du har den liggende og stadig gerne vil vise den frem, så kan jeg smide en PM med min mailadresse.... :hug:

Kæmpestort tillykke med jeres fantastiske dag!

Dorte.

Hejsa Dorte

Tusind tak for de søde ord, det er dejligt folk stadig kigger med i min beretning. Desværre udløb vores 123hjemmeside med det hele på for ganske nyeligt - fotomontage sang i kirken o.l......MEN MEN MEN - jeg er i gang med at lave vores helt egen hjemmeside, hvor jeg nok skal få det hele lagt ind igen. Og jeg skal nok skrive her i min reretning, når den er færdig og den nye side er oppe at køre. Så du skal nok få den at se, men der går nok lige lidt.

Vil gerne sende dig en pm, når du kan se den.

Kram

Melanie

0

Kære Melanie,

1000 tak for en aldeles skøn beretning! Det er så dejligt når nogen gør så meget ud af det og fortæller så detaljeret! :biggrin:

Lige et spørgsmål: Kunne I feste i den store sal hele aftenen eller skulle i fortsætte festen i "de tilstødende gemakker"?

Har sendt dig en PM.

0

Annonce ♥

Ihh... Hvor var det et smukt bryllup!

Jeg har ladet mig inspirere at dit smukke smukke hår og har købt mig nogle extesions til dagen... Derudover vil jeg bruge mit fladjern fra ghd, som også er beregnet til at lave krøller med. Men ved ikke hvad jeg skal bruge for at få krøller der holder, hvilkeprodukter brugte du? -HAHA-

- Rikke -HAHA-

0

Ihh... Hvor var det et smukt bryllup!

Jeg har ladet mig inspirere at dit smukke smukke hår og har købt mig nogle extesions til dagen... Derudover vil jeg bruge mit fladjern fra ghd, som også er beregnet til at lave krøller med. Men ved ikke hvad jeg skal bruge for at få krøller der holder, hvilkeprodukter brugte du? :balloons:

- Rikke :ilovebryllupsklar:

Hej Rikke

Tusind tak, hvor er du sød. Jeg er kun glad for, jeg kan inspirere andre.

Jeg ved faktisk ikke, hvad min veninde brugte i mit hår. Men jeg har selv noget fra Tigi der hedder Uptight (citronsyre) - Dét er noget der holder!!!! Det er en gul væske. Den kan også købes over nettet. Prøv denne side.

Kram

Melanie

0

Hej Melanie

Sikke en skøn beretning du har fået lavet, den indeholder bare alt det gode - som vi zillaer kan lide.

Synes at det er nogle rigtig flotte billeder fotografen har taget, specielt dem "in the moment", hvor man rigtig kan se stemningen. De er bare helt :ilovebryllupsklar:

Sidder og mindes min egen store dag når jeg kigger på jeres billeder-og får helt gåsehud.

Rigtig godt nytår

- Hanna

0