Rikkebruden

Billeder af Lilly kjoler

191 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Ja jeg er kommet med her... Fandt bare kjolen jg selv synes er perfekt til mig.... men jeg kan bare slet ikke finde ud af at gøre billederne mindre så de kommer ind her og ligge. :thumbsupsmileyanim: ville ellers rigtig gerne hører jeres mening.

knus cille

Send dem til mig så skal jeg formindske dem.

hvor skal jeg sende det til

Hej Cille.

Så har jeg formindsket dine kjolebilleder. Her er din kjole.

Knus Nathasia

Jeg ææææælsssskkkkkkkeeeeeeer denne kjole.... Skal først giftes august 2009, men jeg roder rundt i diverse blade for at finde inspiration, og denne kjole er helt sikkert en af dem, jeg skal ud at prøve :thumbsupsmileyanim: :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Janice - den er bare så flot til dig!

Jeg købte jo min Lilly i mandags, som noget af det første da udsalget startede og fik den hjem torsdag... Det er bare helt sikkert KJOLEN...

post-34654-1223101147.jpg

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige idag købt min kjole og jeg er bare forelsket :loveboard::balloons:
Janice - den er bare så flot til dig!

Jeg købte jo min Lilly i mandags, som noget af det første da udsalget startede og fik den hjem torsdag... Det er bare helt sikkert KJOLEN...

post-34654-1223101147.jpg

Wauw hvor er det bare nogle skønne billeder i har købt :loveboard::loveboard::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min kjole til Lillys lagersalg i lørdags... Og det blev den kjole, jeg har været "forelsket" i længe...

Jeg glæder mig allerede til at få den på igen, når den skal rettes til (skal lige have bestilt tid)!

post-34263-1223878008.jpg post-34263-1223878021.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min brudekjole idag og den sad bare perfekt :cheerleader3:

Jeg glæder mig helt vildt til at skulle bære den. følte mig rigtig godt tilpas i den.

Jeg har desværre ikke noget billede med mig i den med i kan se et billede af den her med en model i.

Jeg fik kjole, underskørt og slør for 6.000 kr.

post-33611-1224010647.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har købt min brudekjole idag og den sad bare perfekt :cheerleader3:

Jeg glæder mig helt vildt til at skulle bære den. følte mig rigtig godt tilpas i den.

Jeg har desværre ikke noget billede med mig i den med i kan se et billede af den her med en model i.

Jeg fik kjole, underskørt og slør for 6.000 kr.

Jeg blev gift i den samme kjole...(eller en magen til hehe)...og den fik mig bare til at føle mig som en sand prinsesse.... fantastisk kjole. Intet mindre.

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

jeg skal ha denne skønne lilly kjole på den 14/2-09 og glæder mig helt vildt

Ej det var også den kjole, jeg oprindelig havde kig på - den er bare SÅ smuk :cheerleader3:, men da jeg skulle ind og prøve den, så havde de den desværre ikke i min størrelse, da den var udsolgt, så jeg endte ud med denne model i stedet, som jeg også bare er helt vild med - den har det smukkeste broderi foran og lidt nedad kjolen, bag på ryggen og på slæbet :cheerleader3:

post-30574-1228257016.jpg

post-30574-1228257004.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen så er der jo også lige mig, der SELVFØLGELIG har valgt en Lilly model (ville da være mærkeligt andet...)

Her er den så:

post-35647-1228321861.jpg

Det er en 2009 model

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer