FrauBech

Sanni og Jakob 090808

1,563 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

:biggrin:

Har du fået kuller??? :cheerleader3::iloveyou::griner:-:bearhug::biggrin:

:blink:

Ihh altså ja bryllupskuller :biggrin:

Fed gave I har fået fra dit arbejde. Det er da rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan nikke genkendende til alt hvad du skriver om hvordan du har det. Det er lige præcis sådan jeg føler.

Har svært ved at forstå det er på lørdag.

:hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

:biggrin:

Har du fået kuller??? :cheerleader3::iloveyou::griner:-:bearhug::biggrin:

:blink:

Ihh altså ja bryllupskuller :biggrin:

Fed gave I har fået fra dit arbejde. Det er da rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan nikke genkendende til alt hvad du skriver om hvordan du har det. Det er lige præcis sådan jeg føler.

Har svært ved at forstå det er på lørdag.

:hug:

Ja det er altså lidt svært at forstå, men jeg synes at det er dejligt at se hvordan de sidste detaljer lige så stille falder på plads... Det har jeg ventet længe på synes jeg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Smukke,

sikke nogle dejlige gaver I har fået af dit arbejde, puha kan godt forstå hvis du er helt rundt på gulvet og er sååå spændt.

jeg har det lidt sådan lige nu, at nu måtte det bare gerne være nu, selvom jeg jo godt ved at de 2½ uge kommer til at flyve afsted.

Glæder mig sådan til at se dig på lørdag

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Smukke,

sikke nogle dejlige gaver I har fået af dit arbejde, puha kan godt forstå hvis du er helt rundt på gulvet og er sååå spændt.

jeg har det lidt sådan lige nu, at nu måtte det bare gerne være nu, selvom jeg jo godt ved at de 2½ uge kommer til at flyve afsted.

Glæder mig sådan til at se dig på lørdag

Kram

Håber bare at alt kommer til at glide på lørdag!

Glæder mig også til at se dig smukke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Smukke,

sikke nogle dejlige gaver I har fået af dit arbejde, puha kan godt forstå hvis du er helt rundt på gulvet og er sååå spændt.

jeg har det lidt sådan lige nu, at nu måtte det bare gerne være nu, selvom jeg jo godt ved at de 2½ uge kommer til at flyve afsted.

Glæder mig sådan til at se dig på lørdag

Kram

Håber bare at alt kommer til at glide på lørdag!

Glæder mig også til at se dig smukke :cheerleader3:

Selvfølgelig kommer alt til at gå lige som det skal, det er jo din bryllupsdag :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Smukke,

sikke nogle dejlige gaver I har fået af dit arbejde, puha kan godt forstå hvis du er helt rundt på gulvet og er sååå spændt.

jeg har det lidt sådan lige nu, at nu måtte det bare gerne være nu, selvom jeg jo godt ved at de 2½ uge kommer til at flyve afsted.

Glæder mig sådan til at se dig på lørdag

Kram

Håber bare at alt kommer til at glide på lørdag!

Glæder mig også til at se dig smukke :griner:-

Selvfølgelig kommer alt til at gå lige som det skal, det er jo din bryllupsdag :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Nåh ja :cheerleader3: Selvfølgelig! Du kan sgu altid få mig til at smile!

:biggrin:

Redigeret af FrauBech
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik det lige op for mig at det slet ikke er sikkert at jeg kommer herind igen før efter jeg er blevet gift. I aften når jeg kommer hjem skal vi øve brudevals, rulle servietter og finde musik.

I morgen skal jeg bage kage det meste af dagen og så skal vi hjem og spise hos min far hvor Albert bliver passet.

Torsdag skal jeg have ordnet negle om morgenen, derefter skal jeg have hentet blomster og så hjem til min mor og lave borddekorationerne. Jeg regner med at det tager det meste af dagen, sidst tog det i hvert fald meget lang tid....

Fredag skal jeg vokses om morgenen af min dejlige veninde Rebecca og så skal vi til Borup og pynte op på godset, om aftnen skal jeg være hos min søster hvor vi skal tøse hygge...

Og så er det lørdag hvor vi forhåbenligt ikke vågner alt for tidligt, men heller ikke alt for sent, for min søster skal være hos frisøren kl. 9.00 og jeg skal til kl. 10.30, der er kun den samme, og vi skal gerne have lagt make up inden vi tager derned. Når vi komemr tilbage kommer min mor og hjælper med kjolen og så er det ved at være at smukke Maja kommer og henter mig og jeg skal vies med den mest vidunderlige mand jeg i mit liv har mødt!

Så hvis ikke jeg når herind igen, vil jeg tænke på alle Jer der skal giftes samme dag som mig og jeg glæder mig helt enormt til at se billeder fra Jeres dag.

Til Jer alle, tak fordi at I har fulgt med, det har været så hyggeligt! Vi ses igen når jeg er blevet fru Bech (langt om længe) :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen saa "snakkes" vi ved, naar vi er blevet Frau Bech & Frau Keller :thumbsupsmileyanim:

Ha en rigtig dejlig dag - vejret skal jo nok blive godt, har vi jo bestemt :cheerleader3:

Stort TILLYKKE paa forhaand :thumbsupsmileyanim:

Det har vaeret rigtig hyggeligt at foelge med i din traad.. haaber du stadig er herinde eller paa MadamBK senere hen :carrot: :carrot:

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejrets 'betydning'....

2 dage før brylluppet - Som vejret er, er gommens sind.

Dagen før - Afslører brudens sande personlighed.

På selve dagen:

Solskin giver et kærligt og langt samliv.

Regn og sne betyder at 'det regner med guld i brudens skød'.

Storm giver et stormfuldt forhold.

Gråvejr er triste varsler, der dog kan mildnes hvis det regner lidt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt med søde gaver fra dem fra arbejdet :denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

Håber din kagebagning går rigtig godt og at intet af det driller men bare kører derudaf.

Jeg tror og håber, at I får det bedste bryllup på lørdag og at dagen bliver alt I har drømt om. Rigtig mange gange tillykke med bryllupsdagen den 9/8-08 :bearhug::bestwishes::cheerleader3::cheerleader3::o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk...så er det lige om lidt!

:denmarkflag::bearhug::bestwishes: TIL LYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :cheerleader3::cheerleader3::o

...på lørdag, søde Sanni!

Jeg håber at I får en fortryllende og fantastisk dag, og jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder :denmarkflag:

Vejrudsigten har heldigvis ændret sig til det bedre, sålad os krydse fingre for at det holder stik!

Vi skrives ved...når vi begge er blevet fruer :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer