Rikkebruden

De små detajler

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa.

Vi har købt bolcher ved bolcheriet i Løkken, hvor der står "bryllup 2008" - har ikke lige et billede, men det er også nemt og rimeligt billigt :-) Man kan også få skrevet lige hvad man har lyst til.

Ellers synes jeg også en detalje er musikken, hvor man kan vælge at gøre det meget personligt. Fx skal vi have overturen til "Phantom of the opera" som udgangsmusik i kirken, da vi begge elsker den sang, og den minder os om en tur vi havde til London hvor vi var inde og se den fantastiske musical. Man kan også vælge en personlig sanger/inde i kirken, det er også en sød detalje.

//Mathilde.

Fantastisk idé med bolsher! Vil du fortælle, hvad det koster? Og skal man bestille mange?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde de famøse toiletkurve

På bordene havde vi engangskameraer og små hjerteflakoner med sæbeboblevand i (købt på talkingtables)

Bordkortene havde vi selv malet på så 10x10 lærreder

Redigeret af ViTo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Vi har købt bolcher ved bolcheriet i Løkken, hvor der står "bryllup 2008" - har ikke lige et billede, men det er også nemt og rimeligt billigt :-) Man kan også få skrevet lige hvad man har lyst til.

Ellers synes jeg også en detalje er musikken, hvor man kan vælge at gøre det meget personligt. Fx skal vi have overturen til "Phantom of the opera" som udgangsmusik i kirken, da vi begge elsker den sang, og den minder os om en tur vi havde til London hvor vi var inde og se den fantastiske musical. Man kan også vælge en personlig sanger/inde i kirken, det er også en sød detalje.

//Mathilde.

Fantastisk idé med bolsher! Vil du fortælle, hvad det koster? Og skal man bestille mange?

Hej jeg har forespurgt på prisen på bolcher og hvis det er med egen tekst i er det 159kr pr kg men så skal man også købe alle 12-15kg der bliver lavet. Bryllup 2008 vil de sende min 3kg af gangen til 179,50 kr kg.

Britta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Jeg er jo også gået lidt agurk i detaljer. Mest fordi jeg synes det er sjovt at lave...

STD, invitationer, kirkehæfter, menu-/bordkort, gaveæsker og takkekort er alle i samme karton, design og samme tilbehør. Desuden en gæstebog i samme farve.

indb1.jpg

indb3.jpg

8.jpg

eske_indhold.jpg

Æskerne indeholder blomsterfrø, parfume, en anden 'lækker ting', lidt slik, en chokolade, et plaster, en blyant og en sudoku. Derudover er der en lille pose med en tandstikker, hovedpinepiller og nogle mints. Derudover et digt om indholdet og på ydersiden er et balkort.

Kirkehæfte, menukort og takkekort er ikke færdige!

gastebog.jpg

Så har jeg lavet personlige chokolader:

chokolade2.jpg

Toastmasterklokke (skal lige ha' graveret vores monogram i den)

klokke.jpg

Personligt monogram/segl:

indb11.jpg

Så har jeg lavet mit eget strømpebånd:

baand.jpg

(ikke at det måske er noget gæsterne lægger mærke til....)

Derudover har jeg sat en sløjfe på alle 96 champagneglas. Sløjfen er samme mørkerøde bånd.

Udover det har jeg lavet en kurv til samtlige af gæsternes værelser. I kurven er en øl/breezer (kunne desværre ikke få asti), der er lidt slik, en pakke lommeletter, en sodavand og så en pose chips. Dertil en lille velkomsttekst med programmet gentaget...

På slottet bliver der selvfølgelig toiletkurve og borddekorationerne står jeg også selv for.

Så jeg har vist haft mere end en enkelt finger med i mit bryllup.

Håber, jeg har husket det hele - men det var vel også nok?

I kan se flere billeder i min tråd...

PS: Har faktisk også lavet en toastmaster-mappe med informationer om dit og dat og kørselsvejledninger og sådan noget. :cheerleader3: Ikke instruktioner, men bare informationer, som han kunne tænkes at få brug for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de små sudokuér fra..........sjov idé.

Jeg har lige i går set små sudokuer i føtex (i Randers, men mon ikke det gælder Føtex generelt) - de lå ved kassen og kostede faktisk kun 5 kr.

Hmmm men regner I med at gæsterne kommer til at kede sig ???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er de små sudokuér fra..........sjov idé.

Jeg har lige i går set små sudokuer i føtex (i Randers, men mon ikke det gælder Føtex generelt) - de lå ved kassen og kostede faktisk kun 5 kr.

Hmmm men regner I med at gæsterne kommer til at kede sig ???

neejj.... men havde tænkt at ligge dem i toiletkurven os mændende.

evt hænge dem på indersiden af WC-døren.....!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er igang med at forberede disse ting:

* gaveæsker med sort bånd med navnetryk

I æskerne er: Kysseklokke, chokolade med vores monogram, plaster, panodiler, kærligheds the

* kirkehæfter - som er samlet med det sorte bånd med navnetryk - der vil være et lommetørklæde i hvert kirkehæfte

* menukort der skal ligge ved hver kuvert - igen her vil det sorte navnebånd gå igen

Til børnene vil være en stor gavepose lidt arierende indhold pga alderen, men i ovedtræk er der i: Mandels Malebog, farver, gameboyspil til vores to store drenge, dukke/bamse til de to små, og lidt flere ting vil komme :thumbsupsmileyanim:

Alt overnævnt er hold i babylyserød, cremehvid og sort :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Vi har købt bolcher ved bolcheriet i Løkken, hvor der står "bryllup 2008" - har ikke lige et billede, men det er også nemt og rimeligt billigt :-) Man kan også få skrevet lige hvad man har lyst til.

Ellers synes jeg også en detalje er musikken, hvor man kan vælge at gøre det meget personligt. Fx skal vi have overturen til "Phantom of the opera" som udgangsmusik i kirken, da vi begge elsker den sang, og den minder os om en tur vi havde til London hvor vi var inde og se den fantastiske musical. Man kan også vælge en personlig sanger/inde i kirken, det er også en sød detalje.

//Mathilde.

Fantastisk idé med bolsher! Vil du fortælle, hvad det koster? Og skal man bestille mange?

Hej jeg har forespurgt på prisen på bolcher og hvis det er med egen tekst i er det 159kr pr kg men så skal man også købe alle 12-15kg der bliver lavet. Bryllup 2008 vil de sende min 3kg af gangen til 179,50 kr kg.

Britta

Har lige købt nogle i Skagen for 1 kr pr. stk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fin tråd!

Jeg har da også et par ting, selvom nogle af dem er gengangere.

En af detaljerne er en dyb mørkerød farve, der går igen på invitationer, bord- og menukort, i gæsteposerne, blomsterpynt, brudebuket og blomster i mit hår.

På hvert bordkort er et lille børne-citat om kærlighed og ægteskab, såsom 'Man bestemmer selv hvem man vil giftes med. Hvis hun gider...' etc.

Gæsteposer med 'just married' chokolade, en rødt hjerte, plaster, panodiler, tandstik og en mintpastil.

Hr og Fru badeand, der svømmer i en lille skål vand til receptionen.

Små kuverter med en kleenx og lidt ris, til udlevering på Rådhuset.

Sæbebobler, små flakoner i perlemorshvid

Og da vi skal giftes her om en uge, har jeg lavet halloween-græskar, hvor den ene får brudeslør på, og den anden en høj hat i sort karton...

Vi har et meeeget lille badeværelse, hvor der ikke rigtig er plads til pynt, så her kommer en mp3afspiller og små højtalere med lidt musik...

Knus fra Sofie

Redigeret af sofiemus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
nu er jeg ikke helt færdig.. men af allerede planlagte detaljer er der

Små guldrammer - til menu'en - skal stå rundt omkrig på bordet (et U)

Guld organza som en "løber" på bordet

gave æasker til hver gæst - med små guldchokoladehjerter - kærlighedsthe - og måske et hjertesukker?

og ideen med blomsterfrø i en lille pose kan jeg også rigtig godt li - så den ide arbejder jeg også på :)

Kysseklokker

En større klokke til toastmarsteren

Så vil jeg gerne have lysesatger enten 3 armet eller andet der skaber den lidt "royale" stemning - altså uden der går for meget prinsesse i det.. men bare super stilet og klassisk :) dog er det guld/creme brudt af sorte bånd på indbydelserne, gaveæskerne mv

Og toiletkurven med div småting der kunne være en hjælpende hånd til gæsterne

så har jeg købt små blå rhinesten til under min ene sko - enten et R eller et hjerte...

Og mit strømpebånd laver jeg selv - hvor der skal være en alu-fælge i.... Ronnie er bidt at geilede biler :cheerleader3:

Hejsa

Hvor køber I de små blå rhinesten til under skoene?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Hvor køber I de små blå rhinesten til under skoene?

Jeg har lige været i Netto, og der kan man få en pakke med forskellige, små, farvede "sten" og en medfølgende pincet til 30 kr.

Måske "din" Netto også har dem?

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer