Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 posts in this topic

Hej BK Tøser,

Ja nu har jeg surfet rundt og luret i alle jeres fantastiske tråde den sidste lille måneds tid og er blevet bombarderet med kreative løsninger, smukke billeder og total zillahygge :)

Som jeg kan se at flere af jer skriver, så er jeg slet ikke i tvivl om at BK vil optaget MEGET af min tid, min kæreste har allerede grinet ad mig flere gange og sagt om jeg ikke var bekymret for at blive træt af bryllup før tid (som om det er muligt :tunge: )

Nå men en kort lille præsentation af os. Vi var været kærester i 4 år, er begge 33 og har det sidste halve år måtte høre meget for om vi ikke snart skulle giftes. Ingen ved dog noget endnu, da jeg er i samme situation som nogle af jer andre piger. Han har ikke været nede på knæ endnu :) men jeg ved der blive surfet og tjekket ringe ud for vildt. Vi har bare haft talt om det et stykke tid, og en lørdag kom vi, uden at have aftalt det, faktisk til at køre rundt og kigge på feststeder, og da jeg jo ved hvor lang tid sådan nogle skal bookes i forvejen (min naive kæreste mente at 6 mdr i forvejen var rigelig tid :pokey: ) måtte jeg lige træde i karakter :shooter:

Så det eneste vi faktisk har styr på er feststedet. Og da vi åbenbart har valgt et meget populært sted, som jeg jo total har forelsket mig i og derfor kan jeg ikke holde det andre steder :cheerleader3: må vi blive gift en fredag. Jeg synes det er ok, men Peter skulle lige overbevises. Han er vist bange for at nogle folk ikke kommer fordi de skal tage fri, men jeg mener at hvis de bare ved det i god nok tid, så må det være fint. Og så bliver det forhåbentlig ikke så svært at booke alle de andre ting. Hvad siger I, tror I det gør noget??????

Jeg skal nok skrive lidt mere om os senere ( er også lidt bange for at skrive for meget, hvis der nu er nogen herinde som tilfældigvis skulle kende os) og alle de tanker og ideer jeg har :biggrin:

Jeg glæder mig til at dele de kommende måneder med jer

Kh Mette :thumbsupsmileyanim:

P.S og da jeg jo allerede ved at I ÆÆÆLSKER billeder, skal jeg nok ligge lidt ind af feststed etc :loveboard:

Indeks

Grøn = er klaret og bestilt

Lilla = er jeg i gang med

Rød = er jeg ikke begyndt på endnu

Feststed

Billeder

Kirke

Billeder

Besøg i kirken

Billeder inde fra kirken

Fotograf

Fortælling

Bryllupsbilleder

Bestilt fotograf

Inspiration

Musik

Fortælling

Hår/makeup/pynt

Charlotte Elsted

Tøseaften hos Charlotte E

Hårinspiration

Hårinspiration

Min taske

Min ring

Min vielses og forlovelsesring

Brudesko

Inspiration

Det endelige køb?

Det endelige valg

Billeder af SKOENE

Save the Date kort

Inspiration

Færdige resultat

Invitationer

Inspiration 1

Inspiration 2

Inspiration 3

Inspiration 4

Forslag til layout

Endeligt layout

Invitationsberetning

Reception

Billede

Park Cafe

Bryllupskage

Inspiration

Kagesmagning

Bryllupsbilen

Billeder

Brudekjolen

Kjoleprøvning

Mere kjoleprøvning

Første prøvning

Anden prøvning

Tredje prøvning

Fjerde prøvning

Kjoleprøvning hos Rikke Gudnitz

Beslutningen

Inspiration

Mere inspiration

og mere

lidt mere

det sidste

Mad

Menuforslag

Brudebuket

Yndlingsbuket

Collage med yndlingsblomst

Ideer

Flere ideer

Flere billeder

Buket inspiration

Velkomstposer til værelser

Kirkepynt

Bordkort

Bordpynt

Kirkehæfter

Diverse

Historien om frieriet

Vores ferie i Thailand

Skiferie til Livigno

Mulig indgangsmusik

Ferie i Vence

Tur til New York

Edited by M1974
0

Annonce ♥

Jeg prøver lige at se om jeg kan finde ud af det med billederne :biggrin:

Som sagt har vi booket feststed, så vil lige dele lidt billeder med jer. De fleste af jer kender det nok godt, da det var der Bellehelene herindefra holdt sit bryllup. Så hendes tråd er blevet nærlæst og alle billeder studeret ned til mindste detalje :cheerleader3:

post-30576-1191096704.jpg

Helenekilde Badehotel i Tisvildeleje

post-30576-1191096777.jpg

Ej jeg synes bare det er så fedt :thumbsupsmileyanim::loveboard:

0

Velkommen til, i dette fantastiske og vanedannende forum! :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på af kreative ting.. :loveboard: Det er virkelig et super smukt sted I har valgt at holde festen, så forstår jeg godt, at I "nøjes" med en fredag.. :biggrin: Jeg mener at kunne huske, at der er flere, som holder festen på en fredag næste år, for at få 08.08.08 som bryllupsdato.. :cheerleader3: Så længe I bliver gift om eftermiddagen, så burde der ikke være noget problem i, at blive gift en fredag..

Du kigger bare forbi min tråd, hvis du mangler lidt inspiration (i rød og hvid ;) )

God weekend,

Knus Katrine

0

Nææææh, en ny zilla - hvor hyggeligt!

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Fantastisk feststed I har valgt - havde pengene været til det, havde vi også holdt vores bryllup på Helenekilde... *suk*

I kan sagtnes blive gift en fredag - det er der flere andre herinde fra der også har valgt.

I skal nok bare varsle dagen i god tid, og så ikke lægge vielsen for tidligt.

Glæder mig til at se hvad du finder på :loveboard:

Edited by Chrisling
0

Annonce ♥

Hejsa!

Et stort velkommen skal da også lige lyde fra mig! :loveboard: Elsker nye tråde, og glæder mig meget til at følge din planlægning! Kig endelig også forbi min tråd, og stjæl med arme med ben, hvis du finder noget du kan bruge!

I øvrigt et LÆKKERT feststed I har booket! WOW!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Mette!!

Velkommen til :loveboard: Som du nok allerde har set hørt og regnet ud, så er dette den værste tidsrøver og din kæretse kommer til at bliva SÅ træt af dig, men så skal du bare sige " Jamen skat, det er jo bare for at aflaste dig fra bryllupssnak ;) )

Iiiiiih, hvor er det et fantastisk sted I skal holde festen..kan godt forstå du er solgt.. Det gør slet ingenting at det er en fredag, folk skal jo bare have det af vide i god tid :biggrin:

Knus Stinne

0

Annonce ♥

Ihh.. hvor hyggeligt. En ny kvinde i båden :loveboard: Velkommen til!

Her er SÅ hyggeligt at være.. Og du har nok allerede fornemmet at det er TOTAL vanedannende at være her......... *fnis*

Og for øvrigt et smukt sted I har fundet jer..

Kig gerne forbi min tråd en dags tid... så hyggeligt med besøg ;)

knuser

0

Hej Stinne, Nathasia og Thea

også tak for jeres hilsner, sååå dejligt :loveboard:

Og også tak til alle for jeres mening med hensyn til at holde det en fredag. Jeg har tænkt mig at sende STD kort ud, så snart at han har været på knæ (siger en meget utålmodig Mette)

Jeg lover at suse forbi jeres tråde og ligge hilsner, nu vil jeg lige lægge lidt flere billeder herind i min egen tråd :biggrin:

Knus Mette

Edited by M1974
0

Kirke

Jeg har ikke talt med kirken endnu, da jeg lige skulle have feststedet på plads. Vi hører til Østerbro Provsti, så så vidt jeg kan læse mig til på deres hjemmeside er der frit valg mellem deres kirker. Jeg har altid synes at Skt Jakobs Kirke ser så fin ud og præsten virker også rigtig god, så jeg håber at vi kan blive viet der :loveboard: tror jeg vil prøve at kontakte dem i næste uge.

I får lige lidt billeder

post-30576-1191187049.jpg

post-30576-1191187062.jpg

Edited by M1974
0

Annonce ♥

Bryllupskagen

Ja den er ikke bestilt endnu, men jeg ved lige hvor den skal være fra :loveboard:

Nemlig Markus Grigo, uhmmm min mund løber helt i vand bare ved tanken, jeg ææææælsker kager og desserter :biggrin:

Min søster havde kage derfra til hendes bryllup og den var bare super, det var vist noget kokosbund (som man dog ikke kunne smage) og så passionsfrugt fromage med frisk frugt og chokoladestykker blandet i. Og så er den pyntet med flødeskum. Jeg er ikke så meget til marcipan og sugarpaste, da jeg synes det hurtigt kan blive for sødt.

post-30576-1191187437.jpg

post-30576-1191187455.jpg

Jeg vil dog gerne have en der er firkantet, men også i lag ala denne her

post-30576-1191187555.jpg

0

Hej og velkommen til BK u72.gif

Det ser bare for feeedt ud det badehotel. Gid det var mig. Desværre bor vi alt for langt væk derfra :bearhug:

Nøøjj hvor super romantisk og lækkert :biggrin:

Det med den firkantede kage, har jeg også tænkt på :loveboard:

God fornøjelse med planlægningen og ikke mindst dette vanedannende forum

Mvh Bettina

0

Annonce ♥

Hej Mette.

Er vild med den firkantede bryllupskage, ideen er hermed taget med! Og badehotellet er da bare for lækkert, hvorfor ligger der ikke noget som det i det vestjyske?!

Giver de andre tøser ret i dagen, så længe folk ved det lang tid i forvejen, så er det da kun lækkert med en fredag - i og de har en hel weekend til at komme ovenpå igen. Ti tommelfingre opad... :loveboard::biggrin::bearhug::7himmel::7himmel:

0

Hej Mette Velkommen her til Bk...Altid dejligt med endnu en kommende brud :biggrin: Sikke et dejligt sted i skal holde festen..det kan da kun blive en fantastisk dag i har i vente, med sådan nogle dejlige omgivelser :loveboard:

Glæder mig rigtig meget til at følge jeres planlægning..Og du er selvfølgelig altid velkommen til at kigge forbi min tråd

:bearhug: Louise

0

Annonce ♥

Kære Allesammen,

tusind tak for jeres hilsner, man bliver bare så glad :biggrin: lover at kigge forbi jeres tråde.

Har haft mega zilla attack i dag :biggrin: kunne ikke logge på BK på mit arbejde, da der var noget galt med mit keyboard og jeg derfor fik tastet forkert kode for mange gange. Synes jeg lige det var irriterende at den låste min profil, for så vidste jeg jo ikke hvornår jeg kunne komme på igen, tænk sig hvis man gik glip af noget :biggrin:

Så det første jeg selvfølgelig gjorde da jeg kom hjem her kl. 21 (efter selvfølgelig at have kysset kæresten som man ikke havde set siden fredag) var at logge på med bævren for at se om spærringen var ophørt, og :bearhug::7himmel: :7himmel: det var den.

Så er man vist snart ved at være fuldbyrdet medlem af Zillaklubben :loveboard:

Knus Mette

0

Kære Allesammen,

tusind tak for jeres hilsner, man bliver bare så glad :biggrin: lover at kigge forbi jeres tråde.

Har haft mega zilla attack i dag :thanks: kunne ikke logge på BK på mit arbejde, da der var noget galt med mit keyboard og jeg derfor fik tastet forkert kode for mange gange. Synes jeg lige det var irriterende at den låste min profil, for så vidste jeg jo ikke hvornår jeg kunne komme på igen, tænk sig hvis man gik glip af noget :biggrin:

Så det første jeg selvfølgelig gjorde da jeg kom hjem her kl. 21 (efter selvfølgelig at have kysset kæresten som man ikke havde set siden fredag) var at logge på med bævren for at se om spærringen var ophørt, og :bearhug::7himmel: :7himmel: det var den.

Knus Mette

Ja du er hermed Zilla! :biggrin:

Hader også når jeg ikke kan komme på BK. Hvad skal jeg så lave når jeg keder mig eller har brug for en pause på arbejdet?

0

Kære Allesammen,

Har haft mega zilla attack i dag -HAHA- kunne ikke logge på BK på mit arbejde, da der var noget galt med mit keyboard og jeg derfor fik tastet forkert kode for mange gange. Synes jeg lige det var irriterende at den låste min profil, for så vidste jeg jo ikke hvornår jeg kunne komme på igen, tænk sig hvis man gik glip af noget :thanks:

Knus Mette

Ja du er hermed Zilla! :biggrin:

Hader også når jeg ikke kan komme på BK. Hvad skal jeg så lave når jeg keder mig eller har brug for en pause på arbejdet?

Enig ;)

Føler lige pludselig at det er meget vigtigt at man lige holder en pause hvor man kan surfe lidt på sin yndlingshjemmeside, tænk sig hvis man havde et arbejde hvor man ikke havde adgang til computer ()()

Nå men det har man jo heldigvis :biggrin:

0

Nå men den helt store ting er jo kjolen. Jeg har selvfølgelig nogle ideer inde i hovedet, men svinger også meget. Det eneste jeg dog er sikker på at at jeg skal have den syet hos Jesper Høvring. Jeg synes han er fantastisk :) og jeg har tidligere fået syet kjoler hos ham til fester. Desuden har han syet en del brudekjoler til piger jeg kender. Det fedeste er nu at han hver gang jeg har gået derned med sådan en ide i hovedet, har formået at udføre lige det jeg gerne ville have, men måske ikke lige kunne sætte ord på :) Så jeg vil være i helt trygge hænder der GP

Har samlet nogle inspirationsbilleder som jeg lige ville spamme jer med. Hvis I har noget lignende liggende så send det endelig denne her vej :bearhug:

Lægger lige et billede ind af den første kjole han lavede til mig det er lidt svært helt at se den. Leder febrilsk efter billeder af den anden, men kan ikke finde det, så det må vente....

post-30576-1191349508.jpg

0