Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Kære smukke Mette

Om 1 time og 24 minutter er det din bryllupsdag og jeg er sikker på, at du bliver den smukkeste brud EVER!

Havde jo glædet mig som en sindsyg til at komme og se dig live i dit fantastiske skrud - men den dumme dumme chef har tvunget mig på arbejde selvom jeg egentlig havde fri. Det er meget tæt på opsigelsesgrund!

Håber I får en helt fantastisk og eventyrlig dag - du fortjener det i hvertfald!

:lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære smukke Mette

Om 1 time og 24 minutter er det din bryllupsdag og jeg er sikker på, at du bliver den smukkeste brud EVER!

Havde jo glædet mig som en sindsyg til at komme og se dig live i dit fantastiske skrud - men den dumme dumme chef har tvunget mig på arbejde selvom jeg egentlig havde fri. Det er meget tæt på opsigelsesgrund!

Håber I får en helt fantastisk og eventyrlig dag - du fortjener det i hvertfald!

:cheerleader3:

Hej SMukke,

dumme dumme chef.

Jeg sidder på hotelværelset med min søde veninde og vi hygger total. Har fået dejlig middag på Custom House med tøserne, Peter havde sørget for champagne til os som surprise, total yndlingskæreste :lol:

Og ja nu sidder jeg så her, småtræt og glad, så satser på jeg sagtens kan sove.

Total trist du ikke kan komme i morgen, havde glædet mig til at se dig.

Masser af kram og kys

Mette, som har bryllupsdag om 34 min

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med bryllupsdagen!! :lol::cheerleader3::boohoo:

Jeg håber I får en helt fantastisk dag, sammen med familie og venner.. :)

:bestwishes:

Tusind tak :cheerleader3:

Sidder her og har været i bad og tørret hår, så venter på morgenmaden og at Charlotte skal komme. Var lige ude og løbe da jeg vågnede, elsker København om morgenen og så var det en dejlig måde lige at få en halv time for mig selv på. Det er nok ikke meget man får af det i dag ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige ude og løbe da jeg vågnede, elsker København om morgenen og så var det en dejlig måde lige at få en halv time for mig selv på. Det er nok ikke meget man får af det i dag ;)

Det der kalder jeg overskud... :lol:

Håber I får en fantastisk dag... :cheerleader3:

Og tillykke med din niece...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej skat!!!

:):bestwishes: 1 dag tilbage - hvor er det viiiiiiiiiiiiiiiiiildt :bestwishes::bestwishes:

Og helt ærligt...... :ban: til den dumme kirketjener!!

Og sikke en masse dejligt, der er sket i denne uge!

Til lykke med skønne Emma, glæder mig til at se hende live :cheerleader3:

Og total yndlings negletekniker!!! Har bestilt tid hos hende - tak for tippet søde :cheerleader3:

Lækker stil fra helenekilde :lol:

Du bliver top-gudinde, lækkerlicious og fabulous imorgen, glæder mig sååååå meget til at se dig!!!!!!

møsmøs

Hej Smukke,

dejligt du kunne få tid til negle :bestwishes:

Jeg er lige blevet færdig med kirkehæfter, så nu skal jeg da vist have pakket den taske. Regner med at tage ind til byen ved 12.30 tiden og så kommer jeg ikke hjem igen før jeg er en gift kone :bestwishes: Har tid til massage kl. 14.00, glææææder mig. Skal lige nå at købe en lille gave til Jesper til i morgen og ellers have de sidste ting på plads. Har lige tjekket op på bryllupskage og Fiol blomster ringede selv, er spændt på hvad de finder på.

Min fætter som skal følge mig op har vist lidt nerver på. Så han kommer forbi hotellet i morgen tidlig, så vi lige kan tale sammen inden kirken. Han sagde at så kunne vi lige få lidt champagne og han kunne holde mig i hånden hvis jeg var nervøs, tror vist mere at det er ham ;)

Glæder mig til at se dig i morgen

Møs møs

Wuiiii smukke, så er det idag :bestwishes:

Dejligt, at de sidste ting er faldet på plads og er sikker på, at din fætter nok skal falde til ro, når han ser hvor smuk du er ;)

Hav en dejlig morgen med dulle-hygge og hav en fantastisk dag smukke :boohoo:

møs

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæreste Mette,

Så er det i dag :lol: og hvilken dag det bliver.

I dag skal du op ad kirkegulvet i din intet mindre end fantastiske kjolen og endelig blive gift med din skønne mand.

Håber det bliver en uforglemmelig dag og simpelthen vidunderlig.... ligenu skinner solen i Kokkedal og jeg er sikker på at så snart klokken slår 11.30 gør den også på jer.

Det har været en fornøjelse at følge jeres planlægning her på BK og "lærer" dig at kende.

Ville ønske jeg kunne have været i kirken og se dig, men af en eller anden grund skal jeg noget så kedeligt som at arbejde.

STORT TILLYKKE FRA MIG....ØNSKER JER EN FANTASTISK DAG :cheerleader3:

:cheerleader3:

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så er den store dag endelig kommet, sikke dog tiden bare er suset afsted. Et kæmpe stort tillykke med denne fantastiske dag og masser af kram og glade tanker til dig, der snart skal op af kirkegulvet i den flotteste kjole :lol::bestwishes: . Ihhh hvor ville jeg gerne have set smukke dig live, men jeg har en kage, der bliver afhentet.

I stedet må jeg "nøjes" med masser af billeder fra de andre zillaer og jeres fotograf og det glæder jeg mig ufattelig meget til :cheerleader3::cheerleader3:

Endnu en gang tillykke med jeres bryllupsdag :boohoo::):bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu engang stort tillykke med brylluppet :bestwishes: - tak fordi vi måtte være med! Du var kanonsmuk, Peter så SÅ glad og stolt ud, præsten holdt en fænomenal tale (kan man andet end elske en præst, der nævner ordet "værtshus" flere gange i sin tale - uden at det bliver dårlig smag? :cheerleader3: ). Jeg synes også hun talte rigtig smukt om jeres forhold; rigtig romatisk. :lol:

Hende der sang, da du kom ind i kirken var supergod - og modig!

Jeg fik indtryk af, at gæsterne råhyggede sig til receptionen, det gjorde jeg i hvert fald. Jeg håber I har en dejlig aften lige nu, og at der kommer masser af drinks på bordet senere!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Mette,

Forsinket men ikke glemt...

:lol::cheerleader3: Tillykke med Bryllupsdagen i går:cheerleader3::bestwishes:

Jeg håber at i havde den mest fantastiske dag med mange vidunderlige minder!

Venter spændt på at se billeder og læse beretning

Knuz

Malene

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære smukke Mette

Om 1 time og 24 minutter er det din bryllupsdag og jeg er sikker på, at du bliver den smukkeste brud EVER!

Havde jo glædet mig som en sindsyg til at komme og se dig live i dit fantastiske skrud - men den dumme dumme chef har tvunget mig på arbejde selvom jeg egentlig havde fri. Det er meget tæt på opsigelsesgrund!

Håber I får en helt fantastisk og eventyrlig dag - du fortjener det i hvertfald!

:)

Hej SMukke,

dumme dumme chef.

Jeg sidder på hotelværelset med min søde veninde og vi hygger total. Har fået dejlig middag på Custom House med tøserne, Peter havde sørget for champagne til os som surprise, total yndlingskæreste :cheerleader3:

Og ja nu sidder jeg så her, småtræt og glad, så satser på jeg sagtens kan sove.

Total trist du ikke kan komme i morgen, havde glædet mig til at se dig.

Masser af kram og kys

Mette, som har bryllupsdag om 34 min

Ih en god stil din MAND har :boohoo:

Og hvor var du bare smuk, smuk, SMUK! :lol:

Sikke nogle dejlige billeder pigerne tog :bestwishes:

Dem har jeg godtnok ventet længe på at se - selvom jeg nu ikke er mindre misundelig over ikke at kunne være med :bestwishes::bestwishes::bestwishes:

Og det er squ en dum chef. Har altid syge børn mandag og fredag og i forbindelse med fri-og helligdage. Konen er endda studerende og har ferie pt. :bestwishes:

Man skulle jo tro hun så kunne passe børn.............. :bestwishes:

Håber I har haft en fantastisk dag/aften/nat. TILLYKKE MED BRYLLUPPET :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøser det bliver kort, men jeg har lige fået en mail fra vores fotografer (som får vores allervarmeste anbefalinger) og jeg er nødt til at vise jer dem. De er fantastiske. Det er bare lige en lille smagsprøve.

Vi have en fantastisk dag hvor alt bare kørte på skinner :lol:

Jeg er meget meget træt, så det er alt I får for nu.

P.S som I kan se på billederne havde vi det smukkeste vejr hele dagen og aften, er så taknemmlige, især når man ser vejret her i København i dag.

post-30576-1219494445.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer