Guest Sibilla

Et sur opstød (hvad ville I gøre)

47 indlæg i dette emne

Hej Vito

Jeg kan sagtens acceptere, at der kan være sket en fejl, men problemet er, at jeg har intet hørt fra køberen, selv om jeg har rykket hende for update, hvad der sker i sagen. Så man sidder altså med fornemelsen af at blive ignoreret.

Hvis det var mig, der havde dummet mig med overførslen, så vil jeg da i det mindste holde sælgeren opdateret om, hvad der sker.

Det vil jeg give dig helt ret i.

Hvis køber bor i Århus eller omegn skal jeg gerne gå hen og banke på vedkommendes dør.

Har du prøvet at ringe til vedkommende?

Kram fra

ViTo

Hej Vito

Det er da utrolig sødt af dig, at du vil gå og banke på hendes dør for min skyld :thumbsupsmileyanim: men hun bor desværre ikke i Århus omegn.

Jeg har fundet hendes telefon på internettet, da jeg jo har både hendes navn og adresse, så jeg overvejer også at ringe til hende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sendte en mail til køberen i onsdags, hvor jeg sagde til hende, at jeg vil politianmelde hende, hvis jeg ikke fik pengene senest på mandag, og at hun desuden får et dårligt ry herinde. Hun svarede mig så igår aftes - torsdag (hun havde lovet mig at tjekke med banken om mandagen), at hun har tjekket med banken, og at hendes bankmand havde skrevet et tal for lidt, og det kunne hun jo ikke gøre noget ved. :thumbsupsmileyanim:

Øøøøøh, nej, tænker jeg, men du kunne måske have svaret på mine mails og generelt holdt mig opdateret om, hvad der sker i sagen.

Hun kunne så heller ikke forstår, at jeg troede, at hun prøvede at snyde mig.

Øøøøh, men det kan jeg godt for i dag er det 14 dage siden, at jeg sendte varen :cheerleader3:

Til sidst skrev hun, at hun havde overført pengene igen igår, så jeg ville få dem idag. Der er stadigt ikke kommet noget ind på min konto -HAHA-

Jeg giver hende lige en chance til på mandag, så må jeg får min svigermor, som bor i nærheden af hvor køberen bor, tage ud til hende og få pengene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg sendte en mail til køberen i onsdags, hvor jeg sagde til hende, at jeg vil politianmelde hende, hvis jeg ikke fik pengene senest på mandag, og at hun desuden får et dårligt ry herinde. Hun svarede mig så igår aftes - torsdag (hun havde lovet mig at tjekke med banken om mandagen), at hun har tjekket med banken, og at hendes bankmand havde skrevet et tal for lidt, og det kunne hun jo ikke gøre noget ved. :thumbsupsmileyanim:

Øøøøøh, nej, tænker jeg, men du kunne måske have svaret på mine mails og generelt holdt mig opdateret om, hvad der sker i sagen.

Hun kunne så heller ikke forstår, at jeg troede, at hun prøvede at snyde mig.

Øøøøh, men det kan jeg godt for i dag er det 14 dage siden, at jeg sendte varen :thumbsupsmileyanim:

Til sidst skrev hun, at hun havde overført pengene igen igår, så jeg ville få dem idag. Der er stadigt ikke kommet noget ind på min konto :)

Jeg giver hende lige en chance til på mandag, så må jeg får min svigermor, som bor i nærheden af hvor køberen bor, tage ud til hende og få pengene.

Hehe, det er LIDT af en trussel!! At sende svigermor, ligefrem! Ja, JEG ville være bange, hvis det var mig, der var den bedrageriske køber! :biggrin::unsure:

Arj, det er bare for sjov, jeg synes at du gør det helt rigtige! Det er for meget at hun tror, hun bare kan udsætte at betale i evigheder! Pus svigermor på hende, så kan det være at hun kommer ud af røret og ned i banken! :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op hvor er det bare ikke i orden - jeg er rystet over at folk kan opføre sig på den måde. Jeg håber VIRKELIG at det er en "svipser" fra hendes side. Jeg har været SÅ glad for at handle med brugere herinde, netop fordi folk bare er til at stole på.. synd hvis det skulle ødelægges. Men okay, jeg må indrømme at jeg egentlig også har det bedst med at man mødes face2face - både for at se "varen", men også for at være sikker mht betalingen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være du lige skal vente til tirsdag inden du sender svigermor. Hvis I ikke har samme bank og hun først har overført pengene sent fredag (efter kl 16), s kan man somregel først se pengene på din konto på tirsdag.

Håber virkelig hun overfører denne gang. Det er da super træls at hun ikke har opdateret dig.

Kram fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun påstod jo, at hun overførte i torsdags, og i dag-mandag, stadigt ingen penge på kontoen :ban:

Jeg skrev til hende i fredags efter jeg havde tjekket min konto. Hun skrev, at pengene kunne da sagtens gå ind lørdag eller søndag :cowsleep:

Altså, jeg ved ikke, hvor dum hun tror jeg er, men jeg VED, at der sker ingen overførlser i weekenderne.

Redigeret af Sibilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hun påstod jo, at hun overførte i torsdags, og i dag-mandag, stadigt ingen penge på kontoen :ban:

Jeg skrev til hende i fredags efter jeg havde tjekket min konto. Hun skrev, at pengene kunne da sagtens gå ind lørdag eller søndag :thumbsupsmileyanim:

Altså, jeg ved ikke, hvor dum hun tror jeg er, men jeg VED, at der sker ingen overførlser i weekenderne.

Nu fik jeg lige læst denne tråd.... kan man få en opfølgning? Fik du dine penge med eller uden brug af svigermor?

Jeg har købt min brudekjole herinde, jeg tog ud til hende (en halv time i bil) prøvede kjolen og havde slet ikke tænkt på at ttage penge med... jeg skulle jo bare prøve (godaw do) Jeg blev selvfølgelig så forelsket i den underskønne kjole at den måtte jeg have. Jamen jeg kunne bare tage den med og så overføre de 2000 kr (ja 2000 kr) til hende når jeg kom hjem.... det er skisme da tillid :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, piger

Det er lidt længe siden jeg har været forbi BK. Bruger vist lidt for meget tid på babyklar i øjeblikket :cheerleader3:

Jeg fik desværre aldrig pengene, men jeg kontakter hende jævnligt, så må vi se, hvornår hun bliver træt af det.

FOR DÅRLIGT!

Er det en, der kommer herinde, for så skal hun bare lige meldes til moderator (er der ikke sådan en herinde?) Så hun kan blive losset ud af selskabet.

Ellers er det vist ved at være på tide at slippe et navn, så andre ikke kommer i tanker om at sælge hende noget.

FØJ for en dårlig opførsel siger jeg bare!

mvh Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du stadig kvitteringerne på de ting du har solgt?

Det er muligt at melde hende for tyveri, hvis du har kvitteringerne...

For så er de jo i princippet stadig dine og hun har ingen kvittering på dem....

Jeg havde undersøgt alle muligheder for at få hende ned med nakken. Det er så ufattelig tarveligt af vedkommende.

Har selv stået i en lignende situation og var edder rasende, men det hjælper bare ingenting.

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sorry, piger

Det er lidt længe siden jeg har været forbi BK. Bruger vist lidt for meget tid på babyklar i øjeblikket :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik desværre aldrig pengene, men jeg kontakter hende jævnligt, så må vi se, hvornår hun bliver træt af det.

FOR DÅRLIGT!

Er det en, der kommer herinde, for så skal hun bare lige meldes til moderator (er der ikke sådan en herinde?) Så hun kan blive losset ud af selskabet.

Ellers er det vist ved at være på tide at slippe et navn, så andre ikke kommer i tanker om at sælge hende noget.

FØJ for en dårlig opførsel siger jeg bare!

mvh Maria

Jeg meldte hende til administratoren 3 uger efter at jeg havde sendt varen og stadigt ikke havde modtaget pengene, men jeg kan se, at hendes profil eksisterer stadigt og hun kommer stadigt herinde. Du må sende mig en PM, hvis du vil have hendes navn, da det er vist ikke ok at hænge brugerne ud offentligt herinde, men på den anden side synes jeg jo heller ikke, at det hun har gjort er ok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej !

Det er først nu jeg opdager denne tråd, fordi jeg ikke har været aktiv i lang tid..

MEN

Jeg er også blev godt røvrendt af samme person som Sibilla.

Jeg solgte tilbage i efteråret min brudetaske til vedkommende, men har aldrig fået pengene.

Samme historie...

Hun siger hun har overført pengene og at banken har lavet en fejl..

Og nu har hun ikke svaret på mine mange pm'er sidste par måneder..

Så jeg har brændt fingrerne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som sagt før, det er simpelthen for dårligt at nogen opføre sig sådan tilsyneladende uden dårlig samvittighed. FØJ! Siger jeg bare.

Var der ikke noget med en svigermor der skulle pudses på hende????

ViTo

Redigeret af ViTo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor er det bare usmageligt!

Har selv prøvet at blive røvrendt med handel på nettet, dog ikke her men et andet sted, og jeg sendte samtlige mails vi havde skrevet sammen til adminen og så blev personen smidt ud af sitet.

Jeg kan sagtens forstå at det er svært at sætte sig ind i en sag hvor man ikke ved hvad der er foregået, men hvis den samme person flere gange har lavet samme nummer overfor brugerne, så mener jeg nu ikke der skal være nogen kære lille mor. Ud med hende!

Har du ikke stadig de mails/pm i har udvekslet? Det + en kopi af dine bank transaktioner (eller mangel på samme) burde da være bevis nok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke tænkt mig at gøre mere ved det..

For mit vedkommende var det tilbage i oktober - og jeg mistede "kun" et par hundrede kroner på det. (det var en taske fra mit bryllup, jeg solgte)

Jeg har bare lært en lærestreg - hvis man kan sige det sådan - altså ikke være for godtroende og sikre sig at man får pengene.

Det eneste jeg er rigtig ked af i dag er, at jeg ikke gjorde noget før så andre ikke skulle løbe i samme fælde.

Brugeren skrev tilbage, at hendes barn var kommet på sygehuset, og det var derfor, at hun ikke var kommet videre med at tjekke op på

banken. Det er jo lidt svært at argumentere i mod sådan noget? Så jeg stoppede med at skrive løs til hende.. Og til sidst blev det bare lidt meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HEy!

Det er super uheldigt dette er sket, men der er desværre ikke mere der kan gøres i sagen og vil bede de respektive parter respektere dette

Det vi kan "lære" fra dette er at bede om pengene på forhånd - eller mødes face to face!

Anna (med superbruger-hatten på)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEy!

Det er super uheldigt dette er sket, men der er desværre ikke mere der kan gøres i sagen og vil bede de respektive parter respektere dette

Det vi kan "lære" fra dette er at bede om pengene på forhånd - eller mødes face to face!

Anna (med superbruger-hatten på)

Hejsa

Eller sende det pr postopkrævning. Derved er både køber og sælger dækket ind. For at køber kan få pakken udleveret, skal der betales på posthuset, som derefter sender besked til sælger om, at vedkommende nu kan hente pengene på posthuset.

Så risikerer man ikke som køber at have forhåndsbetalt for noget som aldrig dukker op, og som sælger er man sikker på sine penge.

En ren win-win situation ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer