minnie1976

Indbydelser og meget andet

48 indlæg i dette emne

Hej :thumbsupsmileyanim:

Til jer som kigger forbi, så har jeg fået løst mit problem med hvilken indbydelse jeg skal vælge.

Og endnu en gang tusing tak til jer som hjalp mig. :cheerleader3:

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp.

Jeg er gået i gang med at lave invitationer og det sted vi vil holde festen har deres egne,

som min forlovede mener vi skal bruge.

Hvad gør jeg???????????? :smash:

Bruger begge hvor den ene er til festen og min egen til at fortælle hvor og hvornår vielsen foregår.

-HAHA-

her er billeder af begge slags.

post-31086-1191446450.jpg post-31086-1191446462.jpg

Håber i kan hjælpe mig. :kiss:

Den fortabte kommende brud

Redigeret af minnie1976
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Hvis jeg skulle vælge, ville det helt sikkert blive dem du selv har lavet. De er jo super flotte :thumbsupsmileyanim: og så får I også et personligt præg i stedet for at bruge en som nok flere andre der holder fest på stedet har brugt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes helt klart, I skal bruge dem, du selv har lavet. Dem har du jo lagt både tid og energi i, og de er smadder flotte. Jeg tror ikke helt mænnerne forstår hvad det betyder, selv at lave sine invitationer. Hjemme hos os var det i hvert fald kun mig, der brændte for dig - men det var så også mig, der lavede dem.

Prøv at forklar din kæreste, hvorfor det er vigtigt for dig, at I bruger de hjemmelavede, og se om ike der går et lys op for ham :thumbsupsmileyanim: Held og lykke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3:

Der var krammeren, jeg håber at det hjalp.

Jeg synes at du skal gå med dine egne, det sætter et personligt præg OG skaber en rød tråd til Jeres bryllup, lige fra invitationen helt ned til bordpynten. Og det kan være rigtigt vigtigt at få skabt denne røde tråd, det får gæsterne til at føle sig bedre tilpas i det de "genkender" temaet fra indbydelsen.

Go for it.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hils ham fra mig og sig "SLUDDER OG VRØVL MED DIG"

Det ville da være mærkeligt når nu du har fået lavet sådan nogle fantastiske smukke invitationer...

Det er sådan noget folk bl.a. vil huske fra jeres bryllup!

Gå du bare videre med dit projekt!

Knus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have, der bliver nok ændret en lille smule på indbydelsen. Skal nok sætte billede ind når jeg har fået lavet et.

Jeg har fået en rigtig god ide til save the date kort.

Kom endelig med jeres mening.

post-31086-1193390507.jpg

Det er kun billede og tekst der ville blive sendt ud, jeg har scannet det ind så det ser lidt sjovt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have, der bliver nok ændret en lille smule på indbydelsen. Skal nok sætte billede ind når jeg har fået lavet et.

Jeg har fået en rigtig god ide til save the date kort.

Kom endelig med jeres mening.

post-31086-1193390507.jpg

Det er kun billede og tekst der ville blive sendt ud, jeg har scannet det ind så det ser lidt sjovt ud.

Den ide er så droppet igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrevet før, men må lige skrive igen :rolleyes:

De er altså virkelig flotte de invitationer, dem kan du godt være stolte af!

Jeg kan godt lide at I har sat to ringe ind i hjertet, det ser rigtig godt ud

:bestwishes:

Tak skal du have, da jeg så de der ringe tænkte jeg at, dem måtte jeg bare bruge.

Så slap jeg også for at skulle skrive indbydelse 23 gange og min håndskrift er ikke køn. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hej,

Som foer skrevet er det nogle rigtig flotte invitationer du har lavet :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du fundet modellen til efeubladene?

-Pjuske

Hej

I en bog som hedder fest og farver skrevet af gitte schou hansen udgivet af aschehoug/egmont.

Det er der jeg fandt modeller til alt det jeg har lavet, de tar lidt tid at skære ud men det sætter prikken over ièt.

Man kan købe den her hobbybogklubben.

Der er mange gode ideer i den bog. :cheerleader3:

Knus joan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer