Rikkebruden

Jeg er besat

17 indlæg i dette emne

Hej Tøser.

Jeg er besat, mit liv drejer sig kun om vores bryllup. :cheerleader3: Dette forum har gjort det værre. Man bliver jo afhængig af dette forum. :thumbsupsmileyanim:

Jeg sidder konstant ved pc'en, det er blevet så slemt at min søde kæreste synes, det er for meget, og han sidder ellers selv ved hans pc meget. Så nu har vi sat begrænsning på.

Han er også træt af mit kævlen om vores bryllup. Det ødelægger lidt af glæden, men dybt inde i mig selv kan jeg jo godt forstå ham. Det er en tøseting.

Jeg siget tit til ham, hvis vi bare lige får denne ting på plads, så skal jeg nok holde mund. Men så snart det er på plads starter jeg på noget nyt. Jeg kan bare godt lide at ordne så meget som muligt med det samme, så har man jo tid til de små detajler.

Det irrirtere også mig, at det fylder så meget, men der er så mange ting der skal ordnes og jeg vil gerne igang. Og det skulle have været færdig i går. -HAHA-

Jeg oplevede også her for en uge siden at få mit første flip.

Havde lyst til at aflyse det hele, det kunne også bare være lige meget med alt det der skulle ordnes og synes jeg havde mistet overblikket over vores bryllup.

Dels fordi der er så mange idéer herinde og man vil det hele og det bliver dyrere og dyrere....og lige pludselig syntes jeg at så kunne det også bare være lige meget. :kiss:

Men min kære mor fik mig bremset. Hun spurgte, hvem det var jeg ville imponere?

Hvor vores idé med at det skulle være vores helt specielle bryllup der afspejlede os og ikke en prinsessedrøm fra et blad?

Det fik mig lidt ned på jorden og jeg har ændret kurs.....for nu, for det føles som en afhængighed. Skal lige ind og se om nogen har svaret eller der er dukkert en ny smart idé op. Vil have billeder af alt.

Er jeg den eneste?????

Knus Rikkebruden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Jeg kunne sagtens ha været blevet lige så "slem" som du er endt ud i for når jeg går op i noget så er det med en ildsjæl og hvis det ikke var fordi at jeg har drømt om vores bryllup i så mange år at det nærmest allerede var planlagt oppe i mit lille hoved inden jeg havde været omkring dette skønne forum så sådan noget som krikehæfter anede jeg ikke noget om før efter jeg havde været på BK også syntes jeg ikke at det var nødvendigt men tilgengæld har jeg taget save the date kort til mig da vi har familie i hele landet og i udlandet så det var en sød måde at gøre folk opmærksom på det forestående bla bla bla jeg ævler løs aner ikke helt hvor jeg ville hen med det hi hi nå men du må ta en kold tyrker fra BK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det også alt for godt. Jeg har også hørt de kommentarer fra min mand :unsure:

Men jeg kan bare ikke lade være. Har tænkt meget over det. Det er jo også et interessefællesskab man har med andre. Så det er meget mere for mig end bare, hvilken farve dugen skal/skulle have. :thumbsupsmileyanim:

Selv efter brylluppet sidder jeg stadig herinde. Det er hyggeligt, og der er masse af inspiration til andre ting end lige bryllup. Der er makeup-tips, dekotips, festkjoleinspirationer osv. Så der er også ting herinde, man kan bruge efter et bryllup.

Jeg syntes (og synes stadig), det var dejligt at kunne vise andre, hvad jeg havde lavet. Man viser det jo ikke til dem, der skal være gæster, for det skal jo være en hemmelighed. Og vi har jo alle brug for lidt respons på noget, vi har brugt lang tid på..... :thumbsupsmileyanim:

Men det her er bare en pige-ting. Vi kan ganske enkelt ikke gøre for det. Det ligger i vores gener. (Det er garanteret noget homonelt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej rikke.

jeg kunne have skrevet dit indlæg.

jeg har også slået bremserne i. kunne næsten ikke fungere hvis ikke jeg fik planlagt et eller andet, helst dagligt. stod det til mig ville pynt inkl. blomsterne allerede være bestilt.

men det er som du siger for meget, for lige pludselig er det ikke sjovt længere. og det kan meget nemt gå hen og blive kunstigt, og slet ikke blive det hyggelige personlige bryllup som var planen.

knus nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære besatte.

Jeg tror dette er et klassisk problem, som mange af os herinde kender. Jeg besluttede mig for, at dette her ville jeg simpelthen have lov til at nyde 100%, så jeg sagde til min mand: Forestil dig vi skal leve sammen i 70-80 år. Nu skal vi så giftes om ½ år, så hvad betyder det egentlig om jeg bruger de næste 5-6 mdr på at glæde mig og forberede bryllup dag og nat, hvis det er det jeg har lyst til? Det forstod han godt, og det sætter tingene lidt i perspektiv.

Desuden skal du ikke holde dig tilbage - det er så dyrt, så NYD det dog hvert sekund du har lyst!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha nu er jeg hook igen :thumbsupsmileyanim:

Skønt at nogen forstår en, dejligt at have nogen der lytter. Jeg er ening med jer alle :thumbsupsmileyanim: Men jeg har fundet mig selv. Vil stadig være her og bruge meget tid. Men det er mine drømme og mit bryllup. Så jeg glæder mig til de næste 11 mdr.

I er nogen fede tøser. Tak fordi I ville lytte.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Du er ikke den eneste..

Jeg har planlagt bryllup før .. det helt store med slot og alt hvad dertil hører ... dog holdt forholdet ikke .. der blev ikke noget bryllup hvilket jeg inderst inde vist var klar over ... men for at få mig på jorden skulle der sygdom til .. jeg faldt om en dag nede i byen og vågnede på sygehuset .. ingen ved hvorfor, men det satte tanker igang .. var det virkeligt det hele værd .. var det kærligheden der skulle fejres eller var det et udstyrsnummer ..

Nu er jeg så på den igen .. min kæreste er heldigvis ligeså interesseret i brylluppet som jeg er ... dog har vi en restaurering af vores hus at tænke på først .. vi snakker tit om bryllup men det bliver ikke det store vilde ..

Vi vil gerne fejre dagen med de mennesker der betyder noget for os ... og da de jo kender os og vores "daglige" gang så ville de synes det var vildt underligt hvis vi blev formelle ... ud fra det bliver det et helt nede på jorden bryllup som vi begge ser frem til med glæde ..

Nu kan det lyde som om jeg er hurtigt i aftrækket .. og det er jeg nok .. men da jeg så min kæreste første gang tænkte jeg "Det er jo ham" ... og jeg har aldrig i mit liv været så afslappet og lykkelig som jeg er nu .. så hurtig eller ej .. vi skal giftes og det bliver ikke et ræs men en stille og rolig proces op til brylluppet ...

Jeg forstår godt at nogle mænd stejler over for meget bryllupssnak .. jeg gør det selv til tider .. det er ikke altid man har lyst at planlægge .. og for de fleste mænd er der laaang tid til når der er 14 dage tilbage inden festen ..

Kan så også sagtens følge at vi kvinder kan gå lidt i selvsving .. der er jo mange vildt gode ting på disse sider .. og prøv en google søgning på bryllup *suk*

Tror bare man skal føle efter i sig selv hvordan man har det bedst ... det er jo heldigvis forskelligt fra person til person ..

Nyd det du kan bruge til noget ... og nyd så at du skal giftes med den mand du elsker

:thumbsupsmileyanim:

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg kan godt følge dig i det du skriver.

Vi havde 4 måneder at planlægge bryllup i og da jeg så fandt denne side, så gik det op for mig hvor lang tid man EGENTLIG kan bruge da jeg så nogle startede flere år før. det er jeg glad for jeg ikke gjorde. Der er piger herinde der har købt 3 forskellige brudekjoler hen ad vejen fordi der har været for god tid til at fortryde og blive i tvivl.

Jeg har dog ikke været oppe og køre, men herinde fra tog jeg kirkehæfter og gaveæsker til mig: Det var de ting jeg ikke ville have haft fundet på, hvis jeg ikke havde været herinde. Det kostede nu heller ikke en bondegård.

Mange af disse bryllupsting har jeg ikke involveret min mand i - jeg har brugt er andre herinde som var interesseret i detaljerne ligesom mig selv.Min mand synes mere sådan overordnet "sikke nogle pæne æsker du har lavet" - Hvorfor så gøre ham helt forvirret med spørgsmål om "Edvardian Script eller Times new roman med kursiv"??????????????????????????

Her efter brylluppet er jeg stadig herinde - der er en dejlig stemning i dette forum og jeg nyder stadig på billeder af flotte kjoler. Jeg læser make up tips, læser om veninde og familie-kvaler - den slags som jeg interesserer mig for uanset bryllup eller ej :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde lidt samme problem..så min kæreste fik lov til at bruge mit logind...fortalte ham så hvilke emner han IKKE måtte kigge i(alle dem jeg havde svaret i)...han begyndte også at bruge meget tid på andre forums der også handlede om bryllup..så til sidst gik snakke kun op i hvad vi hver især havde læst!! :thumbsupsmileyanim:

Det har heller ikke været så slemt for ham...han bruger MEGET tid på bilgalleri så han kunne ikke rigtig klage!!!

Redigeret af jokkepigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hihi... Du lyder ligesom mig!!

Jeg har efterhånden svært ved at koncentrere mig på mit arbejde... :thumbsupsmileyanim: Der er ofte lang tid mellem kunderne, og når der ikke er kunder, så kører hjernen bare på højtryk altså... :cowsleep:

Prøver at lade være, men det er bare svært... Vil jo gerne have, at det bliver en perfekt dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hihi... Du lyder ligesom mig!!

Jeg har efterhånden svært ved at koncentrere mig på mit arbejde... :bearhug: Der er ofte lang tid mellem kunderne, og når der ikke er kunder, så kører hjernen bare på højtryk altså... :cowsleep:

Prøver at lade være, men det er bare svært... Vil jo gerne have, at det bliver en perfekt dag...

Puha det er blevet så hårdt at jeg lige skal et kig forbi i arbejdstiden.....det ligner ellers ikke mig. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har sat begrænsninger på, men jeg finder alligevel en undskyldning for lige at skulle tjekke. Nu forstår jeg folk med en afhænighed.

Gid det var mig der allerede skulle giftes til foråret.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Jeg havde en fridag i torsdags og tænke at jeg da lige ville kigge ind på BK, når min kæreste tog på arbejde.

Da han kommer hjem sidder jeg stadig foran BK.. - så tror da fa.... jeg var helt groggy den dag.

:bearhug::heart::blush::blush::super:

Kender det kun ALT for godt...jeg har fri hver onsdag og den dag går også bare her på siden...kun afbrudt af de ting jeg er kommet til at love manden jeg nok også lige skal klare....lover ham aldrig for meget for så få jeg jo ikke mine 4 til 5 timer her inde hver onsdag!!! ( har en onsdag om måneden hvor jeg er på arbejde...det er nok også meget godt for tror ikke min lille pc kan klare det hver onsdag...)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer