rbm83

Brudekjole på udsalg - Vægttab...

6 posts in this topic

Hej Piger.

Hej piger. :thumbsupsmileyanim:

Jeg står i den situation hvor jeg ved at min kæreste og jeg gerne vil giftes. Han har ikke rigtig friet endnu, han er ikke så god til dette, og der er derfor heller ikke bestemt en dato endnu. Men vi snakkede om næste år omkring maj, juni, juli, august, deromkring. :thumbsupsmileyanim:

Problemet er så at jeg har set nogle fantastiske smukke brudekjoler på udsalg. Men der er jo stadig et stykke tid endnu og jeg vil så frygtelig gerne nå at tabe mig fra nogle og 90 kilo til omkring 70 kilo. Men hvis jeg skal vente så vil der jo ikke længere være udsalg og de smukke smukke kjoler vil igen være for dyre til mit budget. :unsure:

Men hvis jeg så køber en kjole nu, hvad gør jeg så hvis jeg taber mig. Så passer kjolen jo ikke længere. Kan man få den rettet så meget ind at den kommer til at passe igen. Er meget i tvivl, ved ikke hvad jeg skal gøre, er der ikke nogen der har nogle gode råd...

Mange hilsner fra en desperat "kommende brud"

0

Annonce ♥

Hej

Op med humøret.

Tilretning af kjoler kommer an på den enkelte kjole, så det er ekspedienten du skal spørge. Der er kjoler, der kan rettes ind ud med 2 str. men igen det komme an på kjolen. Du må afsted og prøve.

Men mit vigtigste råd er nok: Elske dig selv som den du er.

Held og lykke

Knus Rikkebruden

0

Vent med at købe - det er mit råd.

Forretningerne vil sikkert også næste år bugne af flotte kjoler.

Jeg var meget sent ude for at finde en brudekjole (under en måned inden). Det steder jeg besøgte, kunne alle nå at lave tilretningerne.

Så igen - vent til din tilkommende har friet og til du er nogenlunde sikker på din "kampvægt" på dagen,

mvh

goodbyehansen

0

jamen der kommer da udsalg igen inden om ikke andet så ihvertfald andre steder. Ved der plejer at være mange steder der er udsalg i januar/februar måned også. - Så kan du jo nå at tabe dig noget inden da...

Men selvfølgelig - hvis den absolutte drømmekjole dukker op - ja så spørg ekspedienten mht. en evt. forandring af kjolen.

0

Annonce ♥

Man kan helt sikkert rette på en kjole - men hvis det er 20 kg det drejer sig om, tror jeg desværre ikke det er så nemt.

Man kan sige, at hvis du køber en billig kjole på udsalg nu, og den så alligevel skal syes meget ind, så vil det ganske sikkert komme til at koste en hel del, så det alligevel ikke er ret meget du sparer - og du kan jo ikke være sikker på, hvordan resultatet bliver.

Jeg ville vente med at købe kjolen.

:cowsleep: WannaBE

0

Hejsa :cowsleep:

Jeg var også på skrump da jeg købte min kjole og var egentlig godt klar over at jeg ville nå at tabe meget. Men faldt for en kjole på udsalg, den var heldigvis for lille på det tidspunkt 1 str for lille. Da jeg 17kg senere og lige op til brylluppet skulle have tilrettet kjole skulle den syes ganske få cm ind :thumbsupsmileyanim:

Så hvis du er sikker på at tabe de 20kg så køb du en størrelse mindre og så snak med forretningen og forklar dem hvordan og hvorledes :bearhug:

Seadancer

0